VERLOVINGSRINGEN.nl- Logo - Beoordelingen

VERLOVINGSRINGEN.nl

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2015
VERLOVINGSRINGEN.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jun 2023
Ten eerste, de ontvangen ring is erg mooi en is goed in smaak gevallen. Ook moet ik zeggen dat de service uitstekend is geweest. Ik had eerst een ring besteld en wilde die toch wisselen. Dit was zelfs al na de retour periode. Het was toch mogelijk voor mij om de ring te wisselen zonder problemen. Enige minpuntje is dat ik de huidige ring van maat wil wisselen en zal normaalgezien eenmalig kosteloos moeten zijn. Toch werd er 35€ voor gevraagd.

31 mei 2023
Zeer slecht bereikbare klantenservice heb gemaild en meerdere keren telefonisch contact opgenomen maar krijg nooit iemand aan de lijn of een reactie via een email. Dit betekent dus dat ik mijn bestelling straks retour moet sturen en mijn verlovingsaanzoek min of meer in het water valt door jullie...jullie worden vriendelijk bedankt!

Beoordelingen voor VERLOVINGSRINGEN.nl

31 mei 2023
Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
5 jun 2023
Bedankt voor je feedback een voor het melden van dit probleem. We waarderen het dat je de tijd neemt om ons te laten weten wat er mis is gegaan, zodat wij het kunnen oplossen. Ondanks onze grote inspanning om de ring op tijd verzenden, zijn de prestaties van de pakketdienst het enige wat wij van hieruit nauwelijks kunnen optimaliseren. Het spijt ons dat je een een slechte ervaring hebt gehad. We zullen ons best doen om er voor te zorgen dat je tevreden bent en dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.