VERLOVINGSRINGEN.nl- Logo - Beoordelingen

VERLOVINGSRINGEN.nl

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2015
VERLOVINGSRINGEN.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jun 2023
Ten eerste, de ontvangen ring is erg mooi en is goed in smaak gevallen. Ook moet ik zeggen dat de service uitstekend is geweest. Ik had eerst een ring besteld en wilde die toch wisselen. Dit was zelfs al na de retour periode. Het was toch mogelijk voor mij om de ring te wisselen zonder problemen. Enige minpuntje is dat ik de huidige ring van maat wil wisselen en zal normaalgezien eenmalig kosteloos moeten zijn. Toch werd er 35€ voor gevraagd.

31 mei 2023
Zeer slecht bereikbare klantenservice heb gemaild en meerdere keren telefonisch contact opgenomen maar krijg nooit iemand aan de lijn of een reactie via een email. Dit betekent dus dat ik mijn bestelling straks retour moet sturen en mijn verlovingsaanzoek min of meer in het water valt door jullie...jullie worden vriendelijk bedankt!

Beoordelingen voor VERLOVINGSRINGEN.nl

Snelle verzending, mooie ringen en goede prijs / kwaliteit. Ook de service om de ringen te vermaken is goed. Ik had ook een speciale wens voor de inscriptie, en dat is perfect (en zonder extra kosten) uitgevoerd!
Hele goede service. De ring was helaas te groot, dus moest deze terugsturen. Goede informatie gekregen over ontvangst en wanneer deze weer retour zou komen. Geen verdere kosten aan gehad. Ook de ring toen kosteloos laten graveren. Erg blij mee!
Verlovingsring besteld. De ring kwam overeen met de afbeelding op de website en is mooi gegraveerd. Het fijne is dat je 50 dagen de tijd hebt om de ring te laten retourneren of om aan te laten passen.
Hele goede service, snelle levering, makkelijk een maatje groter geregeld
Goede service en mooie juwelen!
25 dec 2023

Sneller levering en goede service

Ring was zoals geadverteerd en snel geleverd. De ring aanpas service nodig gehad en ook dit verliep vlot en snel. Fijn dat dit eenmalig als service werd aangeboden.
25 dec 2023
Super snel de maat aangepast zonder enig gedoe
Goede service en snelle levering. Komt overeen met de foto’s.
7 jun 2023

Mooie ringen met super service

JH
9 jun 2023

Ik ben zeer positief verrast

Ik was in het begin sceptisch om een verlovingsring via internet te bestellen, maar na een aantal bezoeken aan juweliers heb ik de sprong toch gewaagd. De foto's kwamen heel goed overeen met de ring. De klantenservice was vriendelijk en antwoordde snel. Daarnaast vond ik het kosteloos terugsturen om de ring op maat te laten maken en te graveren ook prettig en snel. Ik ben zeer positief verrast.
18 mei 2023

Betrouwbaar en goed

Hebben de ring gestuurd. Was iets Groot dus heb hem kunnen ruilen (gratis) en toen kreeg ik een kleinere maat. Goede service en snel
28 jul 2023

Mooie ring, goede service.

Mooie ring, zoals afgebeeld. Werd in een discrete verpakking geleverd, zonder naam van website erop vermeld. Wel met de naam Alexander Scholl erop, wat met een simpele Google search toch op de website wijst. Mocht je een nieuwsgierige partner hebben; af laten leveren op een ander adres! Door de uitstekende service was het geen probleem om het afleveradres te wijzigen. Dit werd meteen opgepakt en doorgevoerd. Gravering is ook netjes gedaan op microscopisch niveau. Helemaal top. Wij zijn gelukkig verloofd met een mooie ring van verlovingsringen.nl!
26 sep 2023
Fantastische klantenservice! Je krijgt zo ongelofelijk snel een reactie en Boukje wil graag meedenken! Ik koop zelden wat online en in eerste instantie “helaas” online een ring gekocht. Maar jeetje wat een service en een reactie als er iets niet helemaal goed is gegaan bij mij en later met een steentje dat wat los zat. Ik hoef hopelijk nooit meer iets te kopen hier maar kan het iedereen die nog moet het van harte aanraden!
22 mei 2023
Goede service. De ring kwam ruim op tijd. Toen de ringmaat aangepast diende te worden was dat gratis mogelijk. Ook de communicatie met de klantenservice was uitstekend.
Antwoord van VERLOVINGSRINGEN.nl
5 jun 2023
Heel erg bedankt voor deze mooie feedback. We zijn blij te horen dat je onze klantenservice waardeert