dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.329 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-. In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30. Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden. https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

31 mrt 2024
30 mrt 2024
20 mrt 2024
Zo'n gezellig pakje ontvangen met wat tuinbladen en gratis zakje zaad en alles vlot ontvangen. Dank jullie wel. Ik heb het al ingezaaid. En wat zal de tuin prachtig bloeien over enkele weken/maanden.
24 mrt 2024
Super bedrijf ! Altijd telefonisch benaderbaar. Dat is een groot pluspunt voor een webwinkel. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren.
PV
PW. V.
HOEDEKENSKERKE
20 mrt 2024
Service is heel erg goed, hebben niet zoveel nodig omdat we nu maar een heel klein tuintje hebben. Prima zaak
Bestel al voor de vijfde keer bij de zadenj. Altijd foutloos uitgevoerd. Ruime keus en redelijke prijzen!
De geleverde bestelling was netjes verpakt en alles was aanwezig, zelfs nog een zakje extra zaden.
24 mrt 2024
Super snel en correct geregeld zelfs nadat ik een kapot product geleverd kreeg. Top bedrijf!👍🏼
RR
Rua R.
Schoonheven
Snelle levering en de bestelde bollen zien er verzorgd uit En kreeg er ook een attentie bij.
Het ziet er precies uit zoals beschreven ook snel verstuurd met een leuk kadootje toegevoegd
9 mrt 2024
Alles netjes ingepakt en snel ontvangen. Ook gratis cadeautjes erbij. Goede web shop
Makkelijk bestellen, snelle levering, makkelijk om afleverdatum te wijzigen.
10 mrt 2024
Bestelling verliep goed foutje mijner zijde kon geregeld worden super.
Mooie producten, snelle levering. Verder leek het wel een goodiebag.
Snelle levering, mooi verpakt en prachtige cadeau erbij! Top!
Zeer snelle levering en ook nog een gratis cadeautje erbij.

Prima!

Overzichtelijke site en erg gevarieerd assortiment