dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-. In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30. Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden. https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

snelle service
Snel geleverd
NVT
9 mrt 2024
bestellijst klaar maken. levertijden aardappelen beter vermelden, nu word weergegeven niet leverbaar misschien is het mogelijk om weer te geven waarschijnlijk leverbaar vanaf.....datum ( nu niet besteld en worden de poters elders gekocht.
Antwoord van dezaden.nl
Goedemorgen, In verband met het natte najaar is er veel van de aardappeloogst verloren gegaan. Doordat de aardappels bij onze leverancier er niet tot bijna niet zijn en wat er is eerst moet worden nagekeken is het een onzekere markt. Wanneer wij iets zeggen en dit niet kunnen nakomen is dit ook niet goed. Vandaar wachten tot je een echt antwoord kunt geven. Fijn dat u het pootgoed toch heeft weten te bemachtigen. We zijn altijd open over leverdata maar wanneer wij dit zelf niet weten kunnen wij dit ook niet aan de klant door geven. Hopende u hiermee te hebben gerust gesteld. Met vriendelijke groet, Team DeZaden
Correcte behandeling van mijn bestelling, stipt op tijd geleverd, mooi geschenkje als verrassing, gewoon (quasi) perfect. Omdat het altijd beter kan, maar ik weet niet hoe: 9,9 op 10 Proficiat en het is aangenaam met u te werken!
MV
M V.
Arnhem
28 jan 2024
Pakket was netjes ingepakt. De levering door GLS was waardeloos. Beter andere vervoerder zoeken. Volgende bestelling daarom waarschijnlijk niet bij de zaden.nl. Wil niet weer 3 middagen zitten te wachten op levering.
Wij uiterst tevreden van DEZADEN , goede service en afspraken die volledig nageleefd worden zonder discussie . Dank U .