dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-. In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30. Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden. https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

te weinig aanbod
Antwoord van dezaden.nl
Beste Davy, Jammer dat je je keuze niet hebt kunnen maken met je cadeaubon. We hebben de keuze uit meer dan 4000 producten. Wanneer dit niet genoeg is houdt het voor ons ook op. Succes met verder zoeken. Team DeZaden