dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.323 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-. In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30. Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden. https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

RH
Rens H.
Hoofddorp
20 jun 2023
Nog niet ontvangen. Het proces werkt niet. Het is afwachten op de bestelling. GLS is in mijn ogen een bud bedrijf en kan het niet waar maken.

Besteld en niet beschikbaar

Fritteleria besteld en betaald en vervolgens het bericht dat het niet beschikbaar is. Wel vervangend aanbod gekregen maar toch niet fijn
Antwoord van dezaden.nl
Goedemiddag, We zitten aan het eind van het bloembollenseizoen waardoor en producten niet meer verkoopbaar zijn. Wij controleren altijd of de kwaliteit nog naar behoren is en hierdoor kan het zijn dat een product wat u besteld niet word uitgeleverd. We begrijpen dat dit voor u heel vervelend is maar kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We raden u aan om bloembollen in september aan te schaffen dit is het moment dat alles ruimschoots fris en fruitig op voorraad ligt. Ik zie dat mijn collega u een passend vervangend artikel en extra korting heeft gegeven om het te compenseren. We vinden het jammer dat dit voor u helaas niet naar tevredenheid is geweest. Met vriendelijke groet, Team DeZaden
8 okt 2023
kwaliteit
Antwoord van dezaden.nl
7 nov 2023
Zou u ons kunnen voorzien van iets meer informatie waardoor wij het kunnen aanpassen?