dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-. In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30. Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden. https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

assortiment

13 mei 2023
Ik vind 6 zaden wel heel erg summier
Antwoord van dezaden.nl
15 mei 2023
Goedemorgen, Ik heb uw bestelling even op gezocht. U heeft de exclusieve zonnebloemen besteld. Deze zonnebloemen behoren tot de specials F1. Dit zijn de duurdere zaden om te ontwikkelen doordat ze niet her te zaaien zijn. In de omschrijving van het product wordt al aangegeven dat het zakje ca 6 zaden bevat. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team DeZaden