dezaden.nl- Logo - Beoordelingen

dezaden.nl

343 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.322 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
dezaden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Bij eerdere zoekresultaten staat dat jullie verzenden vanaf een order van €25,-. In de winkelwagen zag ik pas vanaf €30. Ik vind de orderonvang vrij hoog als je het gratis wil laten verzenden. https://www.google.com/search?q=de+zaden+verzendkosten&rlz=1C1EJFA_enNL717NL717&oq=de+zaden+verzendkosten&aqs=chrome..69i57j0i546l2j0i546i649.37047j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

we mogen van onze werkgever elk jaar voor 50 euro bij De Zaden bestellen. Voorheen was het assortiment veel groter en bij deze bestelling had ik verschillende artikelen willen bestellen die niet leverbaar waren helaas

Beoordelingen voor dezaden.nl

20 mrt 2024
Zo'n gezellig pakje ontvangen met wat tuinbladen en gratis zakje zaad en alles vlot ontvangen. Dank jullie wel. Ik heb het al ingezaaid. En wat zal de tuin prachtig bloeien over enkele weken/maanden.
30 mrt 2024
Netjes en goed geleverd, ook niet lang op hoeven wachten. Leuk cadeautje en ik word gewoon blij van mijn bestelling 😃 Leuke weggeefzakjes als traktatie 😊
ik ben zo blij dat ik 'gezonde' zaadjes heb kunnen kopen. Alles keurig geleverd en snel ook! De eerste zijn gezaaid, nu wachten op het resultaat.
24 mrt 2024
Super bedrijf ! Altijd telefonisch benaderbaar. Dat is een groot pluspunt voor een webwinkel. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Zonnebloemzaad uitdeel-zakjes

Vriendelijke klantenservice, prompte levering, leuk 'cadeautje' erbij. Mooi nieuw design voor de uitdeelzakjes zonnebloemzaad.
Wij hadden de zakjes met zaden snel nodig. Zonder bij te betalen is via een express service de levering heel snel gekomen.
31 mrt 2024
Ik koop al een tijdje bij De zaden, en alles wordt netjes en optijd geleverd en de producten zijn meer dan prima! ❤️
PV
PW. V.
HOEDEKENSKERKE
20 mrt 2024
Service is heel erg goed, hebben niet zoveel nodig omdat we nu maar een heel klein tuintje hebben. Prima zaak
24 mrt 2024
Super snel en correct geregeld zelfs nadat ik een kapot product geleverd kreeg. Top bedrijf!👍🏼

Goede toegang tot de website. Makkelijk te bestellen en een snelle levering.
30 mrt 2024
De produkten en de service. De verzending van GLS was minder.
HV
Harmen v.
Amsterdam

Goed spul/prettige prijs

Zoals altijd goede artikelen tegen een prettige prijs

Ruim assortiment en snelle levering

Hele ruime keuze op de website en snelle levering.
23 mrt 2024
Snel geleverd + exstra kadootje .. thx
Snelle levering, goede producten.
24 mrt 2024
Goeie service, direct opgevolgd.
Leuk kado om aan iemand te geven
24 mrt 2024
Goede prijs en snelle levering!
voldoet aan de verwachtingen
AB