Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.619 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

14 sep 2023
Ik heb inmiddels 2 ventilators en een luchtbevochtiger en ze voldoen allemaal aan de verwachtingen!
8 jul 2023
Super ding! Net of je buiten bent, briesje hard of zacht zetten. Een hele natuurlijke lichtstroom!
GO
Prettige webshop, snelle bezorging en ben heel blij met de duux ventilator zeker zijn prijs waard.
AS
Annemieke S.
Culemborg
7 sep 2023
Fluisterstil. Staat bij ons bed. s’Nachts op de maanstand. Een heerlijk koel briesje om je hoofd.
19 aug 2023
Prachtige producten!! Fijne site en webshop en mooie verpakking en hele fijne service bij vragen.
4 aug 2023
Een super gaaf apparaat. Wat lekker stil.is. 4 sterren omdat ik niets weet over de levensduur. Top
KF
Karin F.
Feldkirch
5 jul 2023
Perfekter Service - überraschend schnelle Lieferung (in 2 Tagen war die bestellte Ware bei uns).
AK
21 mei 2023
Super fluisterstille ventilator en op de koop toe een fraai design. De 2de is inmiddels onderweg.
ML
Maria L.
Amsterdam
18 jun 2023

Perfect!

Snel , goede informatie over bestelling. Ventilator zeer goed! Ik denk dat ik ga nog een betellen
14 jun 2023
goede actie icm consumentenbond, snelle levering, goed in elkaar te zetten, en echt fluisterstil
JJ
Jouko J.
Rijswijk

Top product!

Snelle levering, ventilstoren makkelijk in elkaar te zetten en te gebruiken, ook fluiterstil!
MK
Maria K.
Zoetermeer
21 mei 2023
Mijn apparaten die ik heb voldoen wel. Alleen mijn bestelling heb ik nog niet hoe kan dat?????
25 jun 2023
Duidelijke website, makkelijk bestellen en snelle correcte bezorging. Alles top dus ,bedankt.
24 jun 2023

Heerlijk

Ventilator met veel standen en echt lekker stil. Ideaal. Heb inmiddels al een 2e aangeschaft
18 jun 2023
Snelle levering, duidelijke communicatie en het allerbelangrijkste een hele fijne ventilator
12 sep 2023
Geweldige ventilator, eindelijk eentje die heel stil is en de nacht stand is ook heel fijn!
20 jun 2023
Goed en zorgvuldig verpakt, goede Nederlandse uitleg zelfs met batterij geleverd. En snel.
MV
Mat v.
BEETSTERZWAAG
snelle levering, goede info voortgang levering en mooi product. zo doorgaan zou ik zeggen.
25 jul 2023
Snelle bezorging! Ik ben zeer tevreden met deze ventilator, ik heb er inmiddels zelfs twee
16 jun 2023
Het apparaat is echt fluisterstil. Heb hem nu 5 dagen. Alleen werkt nog niet op de app .