Duux- Logo - Beoordelingen

DuuxReviews

Gecertificeerd sinds: 18 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Duux is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Duux kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Duux

612 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Duux vind ik wel de verrassing van deze tijd. In de afgelopen jaren ben ik begonnen met de Globe , daar kwam een whisper smart bij. Die is zo stil dat in de nacht hij altijd voor een geruisloze frisse wind zorgt. En ik verder ging met een 2de in de woonkamer. En sinds corona een 3de in mijn werkkamer. Ook heb ik vorig jaar the Threesixty 1 bij. . En nu na ik lang dacht... wat moet ik met een draadloze wind. Toch de stap genomen. Snel geleverd en goed in gebruik. NU hoop ik dat Duux de stap nog een keer waagt en een plafond ventilator gaat maken die net zo smart is als zijn tafel broertje. Maar duidelijk mag zijn IK BEN FAN

16 jul. 2022
Een tweede kansje gekocht omdat de prijs daar na mijn idee beter voor was en zoals te lezen op de site is het geheel na gelopen etc. Op de site valt te lezen voor 22uur besteld, volgende dag in huis. Dit was helaas niet het geval bij mij wat kan gebeuren natuurlijk . Ik heb gelijk het even gevraagd want de track en trace code werkte ook niet. Men zou er achteraan gaan en er op terug komen.. Helaas niks gehoord dus zelf er maar achteraan gegaan bij DHL die mij bevestigde dat het pakket nog niet was afgeleverd en daarom ook niet geleverd kon worden. Dag erop bij aankomst een niet gesealde doos open gemaakt, alles zat netjes verpakt. Na de instructies gelezen te hebben het geheel gemonteerd wat prima te doen is en de app geïnstalleerd,wifi op de smartphone tijdelijk terug naar 2,4ghz gezet om het te koppelen. Tot zover prima. Het aanzetten op de knop ging ook prima maar op de eerste 3 standen schud de kop behoorlijk maar hij is wel stil, dat is een plus punt maar ook één van de weinige. De ring is gammel en er zit speling op waardoor het geheel incl display wat mee draait. Als je ziet voor de prijs verwacht je gewoon een degelijk apparaat met niet dit soort mankementen ook al is het een tweede kans dan nog. Tevens spaced de ring als je tegen de klok in wilt gaan, hij verspringt al voordat je door gedraait hebt of verspringt 2 plekken te gelijk, niet handig. Tevens reageert de afstandsbediening niet goed. Je hoort het piepje wel maar moet soms 3x drukken voordat de actie daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden. Als die hem eenmaal pakt reageert die gewoon door. Ik heb van zowel de ring als de schuddende kop als afstandsbediening filmpjes gemaakt en naar de klanten service gestuurd. Na wat heen en weer bericht en het wederom opnieuw toe sturen van filmpjes wouden ze mij een nieuwe afstandsbediening toe sturen(ik zelf twijfelde of het daar aan lag) maar ik kreeg zo het idee of ik überhaupt wel serieus genomen werd door de klanten service dat ik nog gevraagd hebt of het een eigen partij was of een derde partij, daarop werd bevestigd eigen partij. Ik lees juist dat de klanten service goed is maar onderdelen soms drama zijn.. Maar goed ik wou niet gelijk negatief zijn maar ondertussen m'n buik er al wel van vol. Paar dagen later kwam de afstandbediening aan maar helaas het zelfde euvel en gezien er verder niet op in gegaan werd over de ring en schuddende kop of actie ondernomen word heb ik gelijk retour aan gemeld en is het geheel fijn terug gegaan. Het mooie idee wat ik van te voren had gelezen over duux zoals beste uit de bus bij de consumentenbond dacht ik echt, dit is het maar dat was in mijn geval echt niet zo en kan mij bijna niet voorstellen dat die als beste uit de bus kon komen. Ik kan best mee denken en ben echt niet perfectionistisch maar de prijs kwaliteit komt totaal niet overeen met dit apparaat . Plus punt is stil op lage toeren. Nadeel, gammelende ring, slecht functionerende afstandsbediening, schuddende kop, smart gedeelte werkt ook niet lekker. Aanzetten gaat prima, snelheid verzetten ook maar uit zetten gaat vaak mis, ook met een routine blijft die 9 van de 10 keer aan ipv dat die uit gaat. Duux vroeg om een eerlijke review die ze dus ook van mij kunnen krijgen. Voor mij nooit geen duux weer. Dit geheel is geschreven na aanleiding van mijn persoonlijke ervaring.

Beoordelingen voor Duux

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters