Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

585 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.624 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

28 jan 2024
Besteld en de volgende dag bezorgd.
3 feb 2024

Slechte App

Het apparaat zelf is prima maar wat een waardeloze app die jullie niet onder controle krijgen. Ik heb voor DUUX nu 2 verschillende apps gezien ik de NEO en de BEAM in huis heb. Voor de NEO werkt de app slecht voor de BEAM duurde het weken voor ik hem kon koppelen. Graag beide producten onder 1 app plaatsen. Dit zorgt voor een slechte voor een goed product en voor jullie naam. dank u.
Antwoord van Duux
Hartelijk dank voor je review. Het klopt inderdaad dat wij gekozen hebben om een overstap te maken voor een nieuwe app. Helaas zitten er verschillende wifi modules in en kunnen de apparaten niet op beide apps worden toegevoegd. Wij zullen je feedback meenemen!

Apparaat werkt super, wifi doet het niet

Apparaat werkt super, maar de wifi werkt niet, omgeruild, werkt weer niet, we gaan nu voor de laatste keer omruilen voor een derde, indien die weer niet werkt, is het klaar.
19 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons om te horen dat je problemen hebt ondervonden met onze app. We zijn verheugd te kunnen melden dat er sinds 19 februari 2024 een update beschikbaar is (4.0.0), waarmee deze problemen zijn verholpen. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen!

5 Duux 360 kachels en geen app - slecht!

5 Duux 360 kachels gekocht en nu al wekenlang geen app geen aansturing mogelijk. Echt volkomen waardeloos.
Antwoord van Duux
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de app! Zou je ons een berichtje willen sturen via service@duux.com? Dan kijken we graag even met je mee!
AS
Alex S.
OUDENBOSCH
1 jan 2024

Goede kwaliteit en service

We hebben meerdere apparaten van Duux.en die zien er stuk voor stuk design uit en ook werken ze naar behoren.de luchtreiniger Tube is echt een aanrader. We zijn super tevreden meet alles en hebben geen enkel probleem met de apps
Ik miste een beetje tussentijdse berichten over de voortgang van het bezorgproces, ondanks de goede algemene informatie hierover op de website.
26 dec 2023
Product is simpel en mooi zonder zonder poespas. Door zijn tijdloos en vriendelijk ontwerp past deze in vrijwel in ieder interieur.
Mooie ventilator! Zeer goede kwaliteit. Makkelijk inelkaar te zetten en fluisterstil. Wat een goed product is dit zeg!
21 jan 2024
Persoonlijke benadering na het stukgaan van mijn TAG 2. 25% Tegemoetkoming omdat ik gaan bewijs van aanschaf had
De kwaliteit van de producten van Duux zijn van zeer hoge kwaliteit zelfs de verpakking is van hoge kwaliteit.
De defuser werkt prima, en de bezorging was razendsnel!
Orderbevestiging kwam in spam terecht???
13 jan 2024
Goede service en snelle bezorging!
Snelle levering, goede producten

mooie uitsraling