Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.618 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

Snelle levering, goede producten

mooie uitsraling

mooie uitstraling
TD
Tim D.
Deerlijk
The Beam Mini 2 was prematurely released. - separate registration for online account, old app, an new app... Why?? - new app doesn't support Homey - there's no mention to thats anywhere - old app supports homey, but already configured my device on the new app. - auto mode is useless - when it starts working, the humidity sensor immediately changes to the set point as it's too close to the vapor the device emits.... Causing the device to continuously stop & start (hence they need for homey integration) - no open api for development (really missing... Specifically a local one that is not dependent on the cloud) Bottom line.- it's a mess and I'm looking for something better.
Antwoord van Duux
I'm sorry to hear. We would like to help you with this, would you please contact us at service@duux.com?
17 jun 2023

De eerste duux Whisper die ik had… was niet goed maar de 2e wel

3 dec 2023
Ik heb ondertussen 2 motions, 1 nieuw en 1 renewed, en ik moet zeggen dat ze goed zijn voor het geld . Plastic kwaliteit is goed te onderhouden. Logica/programmatie is compact maar volledig. Het is gebruiksvriendelijk voor een kind van 8 zelfs. Alleen de motor/de mechanische overbrenging heeft 1 keer gefaald/maakt na een tijdje een beetje een geratel, dat was snel opgelost met de uitstekende service van DUUX, direct een ander toestel. Laura communiceert zoals ik graag communiceer, zeer duidelijk en dit ging maar al te vlotjes. De ionen filters zijn compact en van goede kwaliteit. ze zijn wat prijzig maar doen voldoende hun best om tot aan de 6 maanden te bekomen. Je moet dan ook even nadenken wat er in je kraanwater zit en wat er in de lucht zit , dit heeft altijd impact op de filter en omstandigheden binnen het toestel. Het wast verrassend genoeg de lucht zeer goed. Hebben deze een keertje bij 3 personen gezet , en hier werd geslapen, dit ding deed voor een aantal allergische mensen sterk zijn best hoor. Het water zoals sommige toestellen staat niet de gehele tijd in contact met de buitenlucht, tot het in het voerbakje komt, maar deze wordt uitstekend gefilterd door de inlaatfilter/koolstof filter. Als je dit toestel op tijd reinigt blijft het zo goed als nieuw. Het enige wat al eens een beetje aanslag durft te geven is het roostertje bovenin de voerbak. Vochtmeter is vrij accuraat maar laat deze eerst een tijdje de lucht behandelen, je kan vrij acuut zeggen dat het niet juist meet, maar het vocht wordt gemeten INTERN in dit toestel, tuurlijk dat dit niet klopt, de ventilering moet namelijk eerst gebeuren, lucht komt op balans binnen de kamer , en dan zou ie vrij accuraat moeten wezen. tot op de 2% verschil max. Als ik echt zou moeten zeuren, is het het kleine borsteltje dat in het voerbakje zit, de haartjes mochten toch wel wat grover wezen of het borsteltje in het geheeld, wel verder fijn dat ze hier over nagedacht hebben. Mogen we hopen dat de motion nog een tijdje beschikbaar blijft, zodat wij over dit welbedacht toestel kunnen blijven genieten.
9 jul 2023
Zeer fijne ventilator. App werkt beter dan de afstandbediening (die kan je beter wegleggen om frustratie te voorkomen). Zeer stil, je hoort echt niets als je deze aan laat staan. Een minpunt is dat als de batterij erin staat hij niet helemaal uit staat, je blijft het display zien, dus de batterij loopt ook bij het niet gebruiken langzaam leeg. Verder als je 'm niet aan het stopcontact hebt staan maar op de batterij, dan gaat de ventilator niet verder dan standje 15 (op netstroom tot standje 26). Wel is de ventilator aan de prijzige kant, maar van een Nederlands product verwacht ik ook een betere levensduur dan de goedkope Chinese prullaria. Tot nu toe goede aanschaf, benieuwd hoelang deze mee zal gaan.

Concept en uitvoering goed, app instelling minder

Het concept en de uitvoering van deze intelligente fan is geweldig. Ik ben een fan! Bij het installeren was ik verbaasd dat er twee apps in de App Store waren, Duux en Duux (gen 1). Ik heb mijn Duux net nieuw geleverd gekregen, direct van Duux, dus heb de eerste gekozen. Daarmee bleek ik de fan niet te kunnen verbinden. Het blijkt dat ik nog Gen1 apparaat geleverd heb gekregen. Heb ik uit oude voorraad geleverd gekregen? Ook de andere app liet zich niet eenvoudig verbinden met het apparaat, maar ben er toch gekomen. Het functioneert nu goed, en ik ben blij met het apparaat. Maar toch knaagt er iets…
LK
Lech K.
Utrecht
9 jul 2023
Koelt redelijk goed, maar verschil in de 3 koelstanden is niet noemenswaardig. Hoge prijs vooral omdat deze ook verwarmt, hoe goed hij dat doet zullen we van de winter bekijken. Hij is redelijk stil (voor een airco), dus je kan er wel doorheen slapen. De geleverde raamkit en buis isolatie sleeve zijn een mooie bijgeleverde service. Bediening met de app lijkt soms wat te haperen, maar werkt verder prettig. Verder fraai design, staat mooi in de kamer. Prijskwaliteit is misschien iets aan de hoge kant, maar het is dan wel een mooi Nederlands product.
18 jun 2023
Geweldige ventilator (flex unlimited) mooi design en werkt heel goed. Is absoluut silent! Jammer dat je niet in kan stellen hoeveel graden naar rechts en hoeveel naar links. Het is of stilstaan of de halve cirkel heen en terug. En klein stukje heen en terug kan dus niet. Tegenvaller dat je rechtstreeks bij Duux 10% welkomskorting krijgt en ook een gratis opberghoes twv €30 maar zodra uit voorraad niet leverbaar is wordt je doorgelinkt naar een wederverkoper (in mijn geval BcC) en dan dus én geen korting én geen hoes ;(
26 jun 2023
Bedankt voor je review! Bij Whisper Flex Ultimate is het wel mogelijk om de oscillatiehoeken in te stellen :-) 30, 60 en 90° voor horizontale oscillatie en 45, 90 en 105° voor verticale oscillatie. De opberghoes actie is ook geldig op modellen die zijn aangeschaft bij onze wedeverkopers zoals BCC. U kunt het aanvraagformulier invullen op onze website: https://duux.com/gratis-whisper-flex-opberghoes/

Nu het 5e product van Duux, zeer tevreden over

Mooie producten (heb er inmiddels een 5-tal; ventilator, 2 verwarmingsproducten, luchtreiniger en mobiele airco), laatste aankoop was de mobiele Blizzard Airco (12BTU). Producten zijn zeer mooi en degelijk vorm gegeven en werken zoals het moet. Tot nu toe geen klachten, hoewel de ventilatoren echt muisstil zijn en heerlijk voor op de slaapkamer, valt de airco een beetje tegen, maar goed deze staat bij ons op een andere plek, dus iets minder moeite mee. Ook de renewed producten ben ik super tevreden over.
28 jun 2023
Wat fijn om te horen dat u zoveel producten van ons in gebruik heeft! We wensen u heel veel plezier met alle apparaten.
28 jun 2023

Ik had een klacht ingediend omdat ik een batterij miste bij mijn bestelling van een afstandsbediening

Ik had een klacht ingediend omdat ik dacht dat er geen batterij was meegestuurd bij mijn bestelling van een afstandsbediening. De vriendelijke medewerkster mailde mij er alsnog direct een na te sturen. Maar toen ik de verpakking een dag daarna wilde wegdoen, rolde er zomaar een knoopbatterij uit... Shame on me, ik heb direct mijn excuses aangeboden en kreeg als antwoord, dat dat geen punt was, kon gebeuren, maar dat ik hem gewoon mocht houden. Wat een voorbeeldige, uitstekende service!
28 jun 2023
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! De knoopcell batterij is ook erg klein dus dat kan natuurlijk altijd gebeuren :) Fijne avond!
18 jun 2023
Werkelijk het is een pracht van een ventilator die je NIET hoort! Mooi design en vele mogelijkheden met de App en afstandbediening. Zo ook de accu opdat je de ventilator zonder snoer neer kunt zetten buiten in de tuin bij de eettafel. Nadeel: - hoge aanschaf Prijs. - Ik hoop dat de plastic onderdelen na verloop van jaren los te koop zijn als deze onderdelen door ouderdom / vallen kapot gaan. - Ik hoop dat de accu ook vele jaren zal meegaan.
LV
Leo v.
Doetinchem

De website was duidelijk met voldoende overzicht

De website was duidelijk met voldoende informatie. Het bestellen verliep simpel. Duux deed naar mijn mening alles goed. Alleen het bezorgen via DPD is niet goed gegaan. In plaats van binnen 24 uur werd het pakket bezorgd binnen 48 uur. Op zich is dat geen probleem, maar de informatie van DPD is niet voldoende. Het is mooi dat je het pakket kunt 'volgen', maar dat werkt niet goed. Plotseling stond de bezorger voor de deur, zonder bericht.
21 aug 2023

Een mooie ventilator, eenvoudige bediening en uitstekende stille prestaties.

Een uitstekende ventilator. Hij is heel stil, eenvoudig te bedienen op de ventilator (gelukkig een keer zonder afstandbediening), tevens heeft hij een goede vaste hoogte en geen lampjes die blijven branden (hij staat in de slaapkamer en lampjes zijn irritant), met de timer functie schakelt hij vanzelf uit. Zwenk functie werk ook prima en is stil. Kortom een mooie ventilator die eenvoudig te bedienen is en uitstekend presteerd.