Duux- Logo - Beoordelingen

Duux
Beoordelingen:

581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.619 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

de meest kritische beoordeling

21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Duux

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(14)
(12)
(13)
Resetten
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Mooi&prijzig apparaat

Ik heb heb even geprobeerd maakt idd aardig wat geluid. Maar ja, beetje herrie of peentjes zweten. Andere apparaten zijn hetzelfde kwa geluid. Waarom ze niet draaien op 5 g alleen op 2.4 ghz is mij een raadsel. Heb nu een gast account aangemaakt op 2.4 en krijg de app niet gekoppeld. Erg jammer van Duux
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
2 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat het geluid van het product tegen valt. Wij willen je graag helpen bij het koppelen van het apparaat. Zou je even contact op willen nemen via service@duux.com. Dan kunnen wij je hierbij helpen
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
I received the product broken, it does not turn on, and the remote does not stick to the magnet, very disappointed with the brand.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
2 dagen geleden
I'm sorry to hear. We would like to help you, of course this is not the intention. Would you please contact us at service@duux.com.
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte App

Het apparaat zelf is prima maar wat een waardeloze app die jullie niet onder controle krijgen. Ik heb voor DUUX nu 2 verschillende apps gezien ik de NEO en de BEAM in huis heb. Voor de NEO werkt de app slecht voor de BEAM duurde het weken voor ik hem kon koppelen. Graag beide producten onder 1 app plaatsen. Dit zorgt voor een slechte voor een goed product en voor jullie naam. dank u.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
2 dagen geleden
Hartelijk dank voor je review. Het klopt inderdaad dat wij gekozen hebben om een overstap te maken voor een nieuwe app. Helaas zitten er verschillende wifi modules in en kunnen de apparaten niet op beide apps worden toegevoegd. Wij zullen je feedback meenemen!
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Apparaat werkt super, wifi doet het niet

Apparaat werkt super, maar de wifi werkt niet, omgeruild, werkt weer niet, we gaan nu voor de laatste keer omruilen voor een derde, indien die weer niet werkt, is het klaar.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
19 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons om te horen dat je problemen hebt ondervonden met onze app. We zijn verheugd te kunnen melden dat er sinds 19 februari 2024 een update beschikbaar is (4.0.0), waarmee deze problemen zijn verholpen. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen!
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

5 Duux 360 kachels en geen app - slecht!

5 Duux 360 kachels gekocht en nu al wekenlang geen app geen aansturing mogelijk. Echt volkomen waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
31 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de app! Zou je ons een berichtje willen sturen via service@duux.com? Dan kijken we graag even met je mee!
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
The Beam Mini 2 was prematurely released. - separate registration for online account, old app, an new app... Why?? - new app doesn't support Homey - there's no mention to thats anywhere - old app supports homey, but already configured my device on the new app. - auto mode is useless - when it starts working, the humidity sensor immediately changes to the set point as it's too close to the vapor the device emits.... Causing the device to continuously stop & start (hence they need for homey integration) - no open api for development (really missing... Specifically a local one that is not dependent on the cloud) Bottom line.- it's a mess and I'm looking for something better.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
2 dagen geleden
I'm sorry to hear. We would like to help you with this, would you please contact us at service@duux.com?
21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooi design, voor grotere ruimtes, prijzig toestel, sealkit kan beter

Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
21 jun 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je product. Heel erg bedankt voor de feedback, dit zullen we zeker doorgeven om onze producten te blijven verbeteren.
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snel geleverd maar... de service van TransMission is waardeloos. Track&Trace wordt niet bijgewerkt (1 dag na leveren staat het nog steeds op aanmelding). Geen telefoon voorafgaand van de bezorging (stond op het punt om de deur uit te gaan). Arrogante en stugge houding van de vrachtbezorger die moeilijk deed om het product in de hal te leveren. Geen informatie over de pallet die men niet mee terug wilde nemen. Al met al een slechte ervaring. Daarnaast ook geen mogelijkheid om het product af te halen bij Duux.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
14 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet goed verliep, dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses daarvoor! Hopelijk kun je nu lekker genieten van je product.
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas meerdere ventilatoren mankement bij aanschaf

In de afgelopen 4 jaren 4 ventilatoren gekocht. Bij 3 daarvan was er iets (verschillends) mis bij ontvangst. Service om het op te lossen is meestal prima. Dat gezegd hebbende, voor 1 ventilator heb ik een vervangd exemplaar ontvangen. De motor ging stuk net buiten de oorspronkelijke garantietermijn van 2 jaren. Duux wilde niets meer aanbieden dan 25% korting op een nieuwe motor. Los van de service verwacht ik meer van een product uit deze prijsklasse, zeker vanaf levering. Moet gewoon niks mis mee zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat er zoveel is mis gegaan, je hebt inderdaad heel veel pech gehad. Gelukkig hebben wij een goede oplossing hiervoor gevonden en kan je binnenkort weer gebruik maken van onze ventilator. Hele fijne dag nog!
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na bijna een week nog geen levering

Zeer slechte service, ik had hem achteraf bij bol, coolblue of media markt moeten bestellen. Meteen aangegeven bij bestellen dat ik dhl wilde, maar optie verdween ondanks dat t de 1 eur meer dan waard was. Dpd pakketpunt aangegeven maar levering daar naartoe blijkt niet zoals beloofd op tijd te kunnen. Belletje naar de dpd klantenservice; die vinden het allemaal normaal dat je je pakket na meer dan 5 dagen niet hebt waar 2 de belofte is.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
5 jul 2023
Goedemiddag, Wat vervelend dat je het pakketje niet op tijd hebt ontvangen! In ons systeem zie ik dat deze op tijd is aangemeld bij DPD. Helaas heeft DPD het pakketje niet op tijd kunnen bezorgen, onze excuses daarvoor. Hierover hebben we contact gehad en ondertussen is het pakketje gelukkig bezorgd. Excuses voor het ongemak en veel plezier met je bestelling.
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzending heel slecht.

verzending (via dpd) is een grote klucht. Had het pakket gemist en toen begon het gedoe. Ruim week met mailtjes en telefoontjes verder en nu schijnt mijn pakket retour afzender te zijn. Uiteindelijk Duux gevraagd om te bemiddelen maar kreeg te horen dat ze hier geen invloed op hebben. Beetje makkelijk om je zo achter je leverancier te verschuilen.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
19 jun 2023
Beste Dennis, wat ontzettend vervelend, ik zie het inderdaad! Helaas is het heel erg druk geweest bij ons en hebben wij wat problemen met de levering gehad. Excuses voor het ongemak wij gaan meteen een herlevering naar je opsturen zodat je deze snel in huis hebt.
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een betere en duidelijke handleiding en gebruiksaanwijzing bij de Mobile airco window seal kit zou geen overdreven luxe zijn. Ik het tot nu toe 2 Duux Whisper ventilatoren van 129 + bij Duux gekocht en daarbij is er, naar mijn mening overbodig, een duidelijke handleiding. U vroeg om feadback. Dit is mijn eerlijke bouncese back.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
15 jun 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je feedback! Wat vervelend dat het niet duidelijk was hoe je deze kunt installeren, dat ga ik zeker doorgeven. Op ons youtube kanaal staat ook een video van hoe je deze kunt installeren, wellicht dat het daarmee wat duidelijker word. Mocht je hulp nodig hebben, kan je altijd contact opnemen met: service@duux.com.
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging door dpd was erg slecht. Ze kwamen niet op de afgesproken tijden. Duurde daarna lang en de mails die ik de adgen daarna van dpd kreeg klopte niet. Uiteindelijk heb ik de duuc bij een winkel ergens in de aangenzende wijk moeten ophalen. Ga dit niet meer per internet bestellen. vriendelijke groet, A. van de Water
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
29 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet fijn is verlopen. Wij gaan dit doorgeven aan onze vervoerders. Excuses voor het ongemak en heel veel plezier met het product! :)
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de duux flex smart maar ik ben niet tevreden over de duur van de batterij. De batterij loopt leeg terwijl je de ventilator niet gebruikt! Als ik overnieuw moest kiezen nam ik de ventilator zonder batterij Ik heb al 2x een nieuwe batterij van jullie ontvangen maar dat helpt niet.
Beoordeling melden
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

De app is verouderd en matig.

De app is verouderd, matig en beperkt. Terwijl er wel een nieuwe betere beschikbaar is maar niet voor de door mij bestelde versie. Dit was inergens aangegeven. Over de degelijkheid van de constructie kan men zeker twijfels hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
8 jun 2023
Bedankt voor je feedback! Op dit moment zijn inderdaad niet al onze producten compatible met de Duux (gen 2) app, op onze website kun je het serienummer van je product invullen om te kijken welke app jij nodig hebt voor jou product. Vervelend dat dit niet duidelijk was bij het maken van de bestelling, we zullen het doorgeven om dit beter te communiceren!
RS
Ron S.
Etten Leur
17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering — product +++

Verwachting leveren volgende werkdag komen ze niet na, daarbij ook slechte communicatie om je als klant te informeren over de levering. Product is mooi, werkt goed en is hééél stil. Dat maakt dat de score geen 1 ster is.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
19 jun 2023
Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te horen dat je pakketje niet op tijd is bezorgd. Vanwege extreme drukte was de zending helaas vertraagd ik zie dat we hierover ook contact hebben gehad. Excuses voor het ongemak en heel veel plezier met de ventilator :)
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Degelijke producten maar geen eerlijke communicatie over integraties op hun website. Duux Threesixty 2 stond op website als compatibel met Homey. Bleek uiteindelijk niet te kloppen en Duux weigerde dit ook aan te passen.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
14 nov 2023
Beste Steven, Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Wij communiceren nergens meer dat deze compatibel is met Homey. Ik zie dat wij in februari 22 ook een mail hebben gestuurd dat we dit erg vervelend voor je vinden, omdat dit voorheen wel mogelijk was. Dit gaat helaas niet meer gebeuren en we hebben je toen ook de mogelijkheid gegeven dat je het product nog kon retourneren. Ik zie dat hier niet meer op gereageerd is.
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Airco werd niet bij de voordeur afgeleverd. Pallet werd voor oud vuil achtergelaten op straat. Nergens te vinden dat dit de wijze van leveren is, anders had ik nooit besteld. Niet serieus genomen door klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
13 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review! Vervelend dat de levering niet is gegaan zoals je had verwacht. De bezorger bezorgd het pakket tot de voordeur, wanneer je in een appartementencomplex woont word deze tot de voordeur van het appartementencomplex geleverd. Onze excuses als dit niet duidelijk vermeld was op de website, dat gaan we zeker doorgeven. We vinden het vervelend dat je je niet serieus genomen voelt door onze klantenservice. Service staat bij ons hoog in het vaandel en dat is nooit onze bedoeling geweest, excuses daarvoor. We wensen je nog een fijne dag en hopelijk heb je ondanks dit toch plezier van je product!
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Product werkt niet goed. Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar. Contact via WhatsApp met verschillende mensen, iedere keer weer andere antwoorden. Probleem kon zo dus niet worden opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
28 jun 2023
Onze excuses voor het ongemak! Er was vanmiddag een storing bij onze telefooncentrale waardoor we tijdelijk onbereikbaar waren. We helpen u graag verder via WhatsApp of e-mail (service@duux.com) om het probleem op te lossen. Fijne avond!
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Duux onbereikbaar

Ik heb een vraag maar geen enkele communicatie vorm werkt momenteel bij Duux (chat, mail, bellen). Het product is prachtig en werkt prima, de app licht inconsistent.
Beoordeling melden
Antwoord van Duux
19 jun 2023
Beste Maaike, wat vervelend om te horen. Ik zie dat je vrijdag na 17.00 contact op wilde nemen. Helaas zijn wij dan gesloten en weer beschikbaar vanaf maandag 09.00 wij proberen altijd zo snel mogelijk op iedereen te reageren, alleen buiten openingstijden is dit helaas lastig.