Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

582 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

Apparaat werkt super, wifi doet het niet

Apparaat werkt super, maar de wifi werkt niet, omgeruild, werkt weer niet, we gaan nu voor de laatste keer omruilen voor een derde, indien die weer niet werkt, is het klaar.
19 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons om te horen dat je problemen hebt ondervonden met onze app. We zijn verheugd te kunnen melden dat er sinds 19 februari 2024 een update beschikbaar is (4.0.0), waarmee deze problemen zijn verholpen. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te helpen!
The Beam Mini 2 was prematurely released. - separate registration for online account, old app, an new app... Why?? - new app doesn't support Homey - there's no mention to thats anywhere - old app supports homey, but already configured my device on the new app. - auto mode is useless - when it starts working, the humidity sensor immediately changes to the set point as it's too close to the vapor the device emits.... Causing the device to continuously stop & start (hence they need for homey integration) - no open api for development (really missing... Specifically a local one that is not dependent on the cloud) Bottom line.- it's a mess and I'm looking for something better.
Antwoord van Duux
I'm sorry to hear. We would like to help you with this, would you please contact us at service@duux.com?
14 jun 2023
Snel geleverd maar... de service van TransMission is waardeloos. Track&Trace wordt niet bijgewerkt (1 dag na leveren staat het nog steeds op aanmelding). Geen telefoon voorafgaand van de bezorging (stond op het punt om de deur uit te gaan). Arrogante en stugge houding van de vrachtbezorger die moeilijk deed om het product in de hal te leveren. Geen informatie over de pallet die men niet mee terug wilde nemen. Al met al een slechte ervaring. Daarnaast ook geen mogelijkheid om het product af te halen bij Duux.
14 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet goed verliep, dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses daarvoor! Hopelijk kun je nu lekker genieten van je product.
27 aug 2023
Bezorging door dpd was erg slecht. Ze kwamen niet op de afgesproken tijden. Duurde daarna lang en de mails die ik de adgen daarna van dpd kreeg klopte niet. Uiteindelijk heb ik de duuc bij een winkel ergens in de aangenzende wijk moeten ophalen. Ga dit niet meer per internet bestellen. vriendelijke groet, A. van de Water
29 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet fijn is verlopen. Wij gaan dit doorgeven aan onze vervoerders. Excuses voor het ongemak en heel veel plezier met het product! :)
14 nov 2023
Degelijke producten maar geen eerlijke communicatie over integraties op hun website. Duux Threesixty 2 stond op website als compatibel met Homey. Bleek uiteindelijk niet te kloppen en Duux weigerde dit ook aan te passen.
14 nov 2023
Beste Steven, Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Wij communiceren nergens meer dat deze compatibel is met Homey. Ik zie dat wij in februari 22 ook een mail hebben gestuurd dat we dit erg vervelend voor je vinden, omdat dit voorheen wel mogelijk was. Dit gaat helaas niet meer gebeuren en we hebben je toen ook de mogelijkheid gegeven dat je het product nog kon retourneren. Ik zie dat hier niet meer op gereageerd is.
9 jun 2023
Verkeerde product ontvangen. 2 dagen later nog geen update. Graag zo snel mogelijk feedback hierover. De dagen worden warmer...
9 jun 2023
Hi Alexander, wat vervelend om te horen! Dat is niet de bedoeling. Zou je ons een mailtje willen sturen naar service@duux.com dan gaan wij dit meteen voor je oplossen!
8 sep 2023
Bestelde hygrometer werd geleverd met krassen op het display. Overduidelijk een gebruikt exemplaar dat als nieuw is verkocht.
8 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor het schrijven van een review! Wat ontzettend vervelend dat hij zo is binnengekomen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je al contact met ons opgenomen via service@duux.com? Dan helpen we je graag verder. Excuses voor het ongemak!
11 sep 2023
Een duidelijke handleiding voor het betreffende apparaat leveren en niet bruikbaar voor alle types
12 sep 2023
Wat vervelend om te horen dat de handleiding niet voldoende duidelijk was! Mocht u vragen hebben over de installatie of het gebruik van uw product, kunt u ons altijd bereiken via e-mail (service@duux.com) of WhatsApp :-)
10 sep 2023
Het is erg bewerkelijk om een verbinding te maken met de smartphone. Tot op heden niet gelukt.
11 sep 2023
Wat vervelend om te horen! Zou je even contact op willen nemen met onze klantenservice via: service@duux.com dan kunnen wij je hierbij helpen :)
1 jul 2023
Bestelling is al een x aantal dagen vertraagd
Antwoord van Duux
Goedemiddag, wat ontzettend vervelend om te horen. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zou je een mailtje willen sturen naar service@duux.com dan gaan wij hier meteen voor je achteraan!
Mijn bestelling is nogsteeds niet aangekomen
Antwoord van Duux
Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen, excuses daarvoor! Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd hierover.
JC
Jan pieter C.
Oude-Tonge
3 dec 2023
heb mijn bestelling nog niet ontvangen .
Antwoord van Duux
Hallo, wat ontzettend vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt! Ik heb dit direct gecheckt en je zojuist een berichtje hierover gestuurd. Excuses voor het ongemak!