Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

585 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.624 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

mooie uitsraling

mooie uitstraling
3 dec 2023
Ik heb ondertussen 2 motions, 1 nieuw en 1 renewed, en ik moet zeggen dat ze goed zijn voor het geld . Plastic kwaliteit is goed te onderhouden. Logica/programmatie is compact maar volledig. Het is gebruiksvriendelijk voor een kind van 8 zelfs. Alleen de motor/de mechanische overbrenging heeft 1 keer gefaald/maakt na een tijdje een beetje een geratel, dat was snel opgelost met de uitstekende service van DUUX, direct een ander toestel. Laura communiceert zoals ik graag communiceer, zeer duidelijk en dit ging maar al te vlotjes. De ionen filters zijn compact en van goede kwaliteit. ze zijn wat prijzig maar doen voldoende hun best om tot aan de 6 maanden te bekomen. Je moet dan ook even nadenken wat er in je kraanwater zit en wat er in de lucht zit , dit heeft altijd impact op de filter en omstandigheden binnen het toestel. Het wast verrassend genoeg de lucht zeer goed. Hebben deze een keertje bij 3 personen gezet , en hier werd geslapen, dit ding deed voor een aantal allergische mensen sterk zijn best hoor. Het water zoals sommige toestellen staat niet de gehele tijd in contact met de buitenlucht, tot het in het voerbakje komt, maar deze wordt uitstekend gefilterd door de inlaatfilter/koolstof filter. Als je dit toestel op tijd reinigt blijft het zo goed als nieuw. Het enige wat al eens een beetje aanslag durft te geven is het roostertje bovenin de voerbak. Vochtmeter is vrij accuraat maar laat deze eerst een tijdje de lucht behandelen, je kan vrij acuut zeggen dat het niet juist meet, maar het vocht wordt gemeten INTERN in dit toestel, tuurlijk dat dit niet klopt, de ventilering moet namelijk eerst gebeuren, lucht komt op balans binnen de kamer , en dan zou ie vrij accuraat moeten wezen. tot op de 2% verschil max. Als ik echt zou moeten zeuren, is het het kleine borsteltje dat in het voerbakje zit, de haartjes mochten toch wel wat grover wezen of het borsteltje in het geheeld, wel verder fijn dat ze hier over nagedacht hebben. Mogen we hopen dat de motion nog een tijdje beschikbaar blijft, zodat wij over dit welbedacht toestel kunnen blijven genieten.

Concept en uitvoering goed, app instelling minder

Het concept en de uitvoering van deze intelligente fan is geweldig. Ik ben een fan! Bij het installeren was ik verbaasd dat er twee apps in de App Store waren, Duux en Duux (gen 1). Ik heb mijn Duux net nieuw geleverd gekregen, direct van Duux, dus heb de eerste gekozen. Daarmee bleek ik de fan niet te kunnen verbinden. Het blijkt dat ik nog Gen1 apparaat geleverd heb gekregen. Heb ik uit oude voorraad geleverd gekregen? Ook de andere app liet zich niet eenvoudig verbinden met het apparaat, maar ben er toch gekomen. Het functioneert nu goed, en ik ben blij met het apparaat. Maar toch knaagt er iets…
LK
Lech K.
Utrecht
9 jul 2023
Koelt redelijk goed, maar verschil in de 3 koelstanden is niet noemenswaardig. Hoge prijs vooral omdat deze ook verwarmt, hoe goed hij dat doet zullen we van de winter bekijken. Hij is redelijk stil (voor een airco), dus je kan er wel doorheen slapen. De geleverde raamkit en buis isolatie sleeve zijn een mooie bijgeleverde service. Bediening met de app lijkt soms wat te haperen, maar werkt verder prettig. Verder fraai design, staat mooi in de kamer. Prijskwaliteit is misschien iets aan de hoge kant, maar het is dan wel een mooi Nederlands product.
18 jun 2023
Geweldige ventilator (flex unlimited) mooi design en werkt heel goed. Is absoluut silent! Jammer dat je niet in kan stellen hoeveel graden naar rechts en hoeveel naar links. Het is of stilstaan of de halve cirkel heen en terug. En klein stukje heen en terug kan dus niet. Tegenvaller dat je rechtstreeks bij Duux 10% welkomskorting krijgt en ook een gratis opberghoes twv €30 maar zodra uit voorraad niet leverbaar is wordt je doorgelinkt naar een wederverkoper (in mijn geval BcC) en dan dus én geen korting én geen hoes ;(
Antwoord van Duux
26 jun 2023
Bedankt voor je review! Bij Whisper Flex Ultimate is het wel mogelijk om de oscillatiehoeken in te stellen :-) 30, 60 en 90° voor horizontale oscillatie en 45, 90 en 105° voor verticale oscillatie. De opberghoes actie is ook geldig op modellen die zijn aangeschaft bij onze wedeverkopers zoals BCC. U kunt het aanvraagformulier invullen op onze website: https://duux.com/gratis-whisper-flex-opberghoes/
20 jun 2023
Ik vond de klanten service erg slecht bereikbaar, maar toen ik eenmaal iemand via whatsapp tepakken kreeg heeft diegene zijn/haar best gedaan om het op te lossen. Na een week is de airco netjes geleverd. De klantenservice kan helaas niks doen aan slechte bezorg partners. Fijn dat ze het opgelost hebben.

Goede info, gemakkelijk bestelproces, mooi product, info rondom levering is een rommeltje

Website geeft goede informatie, online bestelproces werkt gemakkelijk. Mooi product dat gemakkelijk is aan te sluiten. Info rondom de levering was een rommeltje. Twee keer bericht ontvangen dat de levering was uitgesteld en uiteindelijk zelfs bericht dat er helemaal geen levering meer zou komen, terwijl de koerier twee dagen na bestelling voor de deur stond.
27 aug 2023

Nieuwe model minder

Wij hebben een nieuwe duux aangeschaft ivm onze super goed ervaring van eerdere modellen. Echter vind ik dit model tegen vallen qua materiaal. Hij voelt minder stevig. Er is geen magneet meer in de afstandbediening waardoor hij aan een los houdertje aan de stang bengelt. Eerlijk gezegt waren we beetje teleurgesteld, kijkende ook naar de prijs.
30 apr 2023
Zeer stille ventilator met een groot bereik. Hij doet wat ie moet doen. Het ontwerp zou wat slanker mogen, maar dat is een kwestie van smaak. De bedieningsknop op de voet is heel mooi, maar iets minder praktisch, aangezien de afstandsbediening met infrarood is en je hem goed moet richten. Geen spijt van mijn aankoop.
22 aug 2023
Whisper Essence Ontvangen. Levering ging voorspoedig en correct. Het in elkaar zetten is met de handleiding makkelijk te doen. De Whisper Essence maakt iets meer geluid dan onze andere Whisper flex. Waarschijnlijk zit het in het prijsverschil en kwaliteit.
16 jul 2023
Ventilator nog niet gebruikt, kan daar dus nog niets over zeggen. Het zou prettig zijn om daar een goede gebruiksaanwijzing bij te krijgen omtrent het gebruik en instellen vd ventilator/afstandsbediening/instellen en gebruik via WiFi.
Accu voor de ventilator. De bevestiging was in de franse taal, maar de levering was al de volgende dag. De gebruiksaanwijzing heeft wel erg kleine letters in licht grijze inkt, net aan leesbaar.
17 jun 2023

VENTILATOR WERKT ZEER GOED ZONDER ACCU !!!!!!

VENTILATOR WERKT ZEER GOED, INSTALLEREN GING VLOT EN ZONDER PROBLEMEN. KLANTENSERVICE ZEER SNEL ANTWOORD. DE VERSIE MET ACCU IS TEN ZEERSTE AF TE RADEN, IS HET GELD ABSOLUUT NIET WAARD.
14 jul 2023

Goed stil apparaat

Apparaat is heerlijk stil en werkfruit perfect. Enige min puntje is de afstandsbediening, weinig gebruikt en al defect kon er niks meer mee. Nieuwe besteld en binnen 1 dag binnen.
7 jul 2023
Snelle levering en goede kwaliteit. Kreeg echter geen bevestigingsmail van de order, ook niet in Spam folder. Product van as er sneller dan dat ik hierover kon klagen
17 jun 2023
De bestelling via de website liep gemakkelijk en voorspoedig. De bezorging door DPD zeer !!!! slecht . Maandag besteld, zaterdag ontvangen (afhalen)
Zeer goede ventilator, dikke plus dat deze ‘smart’ is. Het was even zoeken hoe ik juist de connectie moest maken met de WiFi. Zeer tevreden.