Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

580 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.618 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

Duux Wisper Flex is de beste maar .........

De Duux Wisper Flex is geweldig stil en mooi. Dit is de eerste ventilator die geen enkel geluid maakt behalve zachte wind zelf. Het is bizar hoe stil hij is (vandaar ook de naam Wisper). Ik heb al vele ventilatoren gehad maar allemaal maakten ze geluid wat heel frustrerend is als je slaapt. Deze ventilator is daarom ook niet voor niks als beste getest door de Consumentenbond. Het enige waar ik helaas niet super tevreden over ben is de besturing op het toestel zelf. Het is te ingewikkeld en gedoe om zonder afstandsbediening in te stellen en je kan niet zien op welke stand of modus hij staat aangezien het display plat ligt. Dus besturing is onvoldoende en zeker voor verbetering vatbaar. Maar desondanks is het wel de beste ventilator die ik ooit heb gehad en gezien. Ik geef het een 8,5.
Goede service en conform afspraak en verwachting geleverd. Ook de kortingsactie keurig conform afspraak en korting binnen no time ook gekregen. Kortom een hele betrouwbare leverancier!
De ventilator is bijna stil te noemen. Hierdoor kan de ventilator in de nacht bij het bed geplaatst worden zonder er last van te hebben.
Echt een top ventilator, prijs kwaliteit verhouding een 9!!! En echt stil!!! Slim ontwerp, keurig verpakt, is over nagedacht!!
Snelle levering en alles perfect ingepakt! Heb al meerdere apparaten van Duux en bevallen erg goed, zeker een aanrader
Snelle levering en prima info rondom de koop en verwerking ven de bestelling.
Snelle levering. Fijn dat alle onderdelen direct uit voorraad leverbaar zijn
Volgende dag al bezorgd! Fijne waaier die weinig geluid maakt
PW
Petra W.
Almere

Renew en prima

Renew, ziet er keurig schoon uit en werkt goed.

Aanrader!

Verwarmt snel, nice look, handig verplaatsbaar
Mooie vormgeving en veel mogelijkheden

Mooi en fijn apparaatje

Snelle bezorging koolstoffilter