DuuxBeoordelingen

Duux- Logo - Beoordelingen
Duux- Logo - Beoordelingen

Duux - The official and authorized Duux store

Discover our products to improve your indoor air quality such as fans, mobile air conditioners, air purifier, humidifier and more.
Duux B.V.
Veghelsedijk 2f
5406 TE Uden
Dennis Wessels

Beoordelingen voor Duux

4.76/5.00

502 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Duux

Top producten!
Heel mooi en werkt giecy
Prima product dat ondanks de Covid-19 toestanden toch snel geleverd werd. Bij service maar 3 sterren omdat we alleen besteld hebben en verder geen service nodig hadden dus kunnen we er geen oordeel over geven. Product is een aanrader en het geld dubbel en dik waard
Het product voldoet helemaal aan de mijn eisen. Prachtig ventilator. Ik ga er nog een paar kopen.
Hele fijne ventilator, de Duux Whisper. En hun klantenservice is uitmuntend qua garantie bij storing en vervangen van een zoekgeraakte afstandsbediening.
Top ventilator!
Ventilator voldoet volledig. Informatievoorziening tussen bestelling en levering kan beter.
Stille ventilator en ideaal voor bij het slapen gaan. De ventilator kan met een timer worden uitgeschakeld. Bevalt zo goed dat we er meteen een tweede bij hebben besteld. De ventilator werd de dag na bestelling al geleverd.
Vlotte levering
Levering perfect en snel. Op zaterdagavond besteld en maandag in huis. Product werkt naar behoren. Enige nadeel is dat men elke dag het water moet verversen.
Snelle zorgvuldige levering van de afstandbediening
Heb de Whisper Smart Flex ventilator nu inmiddels enkele weken in huis en wat een fantastisch apparaat is het! Het is een behoorlijk aanschafbedrag voor een ventilator, maar je zult er zeker geen spijt van krijgen.
Slechte dienst na verkoop van een artikel dat stuk werd geleverd. Een maand na datum van de retour nog steeds niets vernomen van enige refund of ruiling.
Correct en snel
Op vrijdagavond besteld en de volgende dag al geleverd, terwijl bij de bevestiging werd gezegd dat ik hem uiterlijk dinsdag in huis zou hebben, TOP! De accu versie met wifi gekocht, voor het gemak van het draadloze kunnen gebruiken. De ventilator is heerlijk stil, ook op hogere snelheden. Veel instelmogelijkheden en niet alleen horizontaal roterend, maar ook verticaal. Kortom, blij mee.
Ventilator maakt echt zo goed als geen geluid. Mooi vormgegeven en erg handig dat er geen snoer aan zit. Heel blij mee!
Nobody answer me and I need to go with my car to search my order
De Whisper ventilator is een top product! Ongelofelijk hoe geluidsloos het is zelfs op top snelheid. Je moet het afstandsbediening even door hebben dan is het super handig. Zeker een aanrader.
Producten waren de volgende dag in huis, ondanks dat we pas in de namiddag besteld hadden. Heel mooie producten, erg tevreden mee.