Duux- Logo - Beoordelingen

Duux

592 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.589 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
Duux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
De eerste duux Whisper die ik had ontvangen was nou niet bepaald heel erg Whisper, bij het aan zetten hoorde je meteen een geluid wat er niet bij hoort. Contact op genomen met de klanten service via whatsapp, super goed geholpen , en op het moment dat ik mijn duux naar een dpd locatie had gebracht waren hun al bezig met een nieuwe op sturen. Deze had ik dan ook meteen de volgende dag binnen, en deze is wel perfect . Klantenservice is erg vriendelijk vlot en denkt met je mee , bedankt Duux ben heel blij met me Whisper en globe

21 jun 2023
Levering duurde iets langer voor België. Snelle feedback van klantenservice via WhatsApp zelfs op een zondag wauw. Verpakking goed en gemakkelijk, wel veel piepschuim maar nodig voor stevige verpakking. Bonus gratis sleeve is netjes. Snelle montage door de video. Toch 24u wachten eer je het toestel in gebruik kunt nemen conform de instructies. De wielen rollen heel vlotjes voor verplaatsing. Wees wel voorzichtig voor de harde kanten en blote voeten (helaas kleine wonde bij eerste verplaatsing, dom van mij) Lange snoer en buis ook lang genoeg. Handig opbergen van de snoer. Toestel maakt best veel lawaai. Slaapstand is zachter maar toch nog veel lawaai. Echter koeling is voor mij belangrijker dan stilte bij 30° hittegolf. Afstandsbediening werkt super handig. App is iets trager. Max ruimte 46m2 het duurt wel 30min (slaapkamer) tot een uur (living) eer de temperatuur in gans de ruimte lager is. Een groter nadeel voor mij is de window sealkit. Deze is niet zo geschikt voor lange rechthoekige ramen (1m80hoog op 80cm breed) aangezien deze afrond op twee plaatsen. Wel heel duidelijke instructies.

Beoordelingen voor Duux

Fijne warmtebron die de hitte door de kamer circuleert

De heater warmt snel op en geeft een fijne warmte. De ventilatoren onder zorgen ervoor dat de warmte door de hele kamer verspreid wordt. Gebruik je de afstandsbediening of DUUX App, dan gaat het nog makkelijker. Fijn apparaat voor als je iets meer warmte kunt gebruiken. De zelf ingestelde temperatuur wordt netjes aangehouden zodat je een constante warmte ervaart. Na uitschakelen kun je nog zeker 20 minuten genieten van de warmte.

PETFECT

Prachtige producten, mooi design en zeer gebruiksvriendelijk. Site werkt perfect, bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord, niks veranderen en zo doorgaan
De Duux Edge Oil is een aangename verrassing en zeker een aanrader! Hij heeft een mooi design, is stuk en geeft een aangename warmte af. Ook de timer is fijn om te voorkomen dat je het ding uit vergeet te zetten. De app werkt (nog) niet altijd even goed, maar de Edge Oil heeft ook knoppen op het apparaat en een afstandsbediening, dus de bediening komt hoe dan ook goed.

Luxe afgewerkte apparaten met veel opties

De apparaten zijn zeer luxe afgewerkt en de mogelijkheden zijn uitstekend. De integraties met google zorgen voor net wat meer controle. Ook de aftersales is uitstekend geregeld. Jammer van de problemen die ze hebben/hadden met de nieuwe app maar daar zit al verbetering in de connectiviteit.
Makkelijk apparaat wat je naar elke plek in de kamer kunt rijden. Het was voor mij (84) niet mogelijk om hem uit de doos te tillen gelukkig kon mijn dochter dat wel en de wieltjes waren er snel onder gezet.
TK

Aangename warmte met radiator

De radiator geeft ontzettend veel warmte en deze warmte is aangenamer dan d airco. Het blijft ook langer warm in de kamer omdat de radiator lang warm blijft.
Nu verschillende DUUX producten in gebruik. Bevallen prima. Leveringen waren ook snel en zonder problemen. Doe nu mee met de DUUX OIL actie!

Snelle reactie en oplossing.

Reactie op mijn melding dat artikel incompleet was kwam zeer snel. Binnen enkele dagen had ik een vervangend artikel. Ik ben zeer tevreden.
Prachtig design, betaalbare prijs en ongelooflijk handig om te bedienen met de app. Aanrader!
EO
EJ O.
Voorburg

Very effective product

The design is sleek, and modern. fast to heat up and the wheels adds to easy portability.
Mooie stille ventilator. Dit is de 2de omdat de eerste het zo goed doet.
BV
Bram v.
Dronten
Mooie producten en de service is goed. Snelle verzending na aankoop.
Snelle levering, hoogwaardige producten en nog Nederlands ook! Top
Steengoede producten en voor vaste klanten leuke aanbiedingen
Mooi en functioneel. Makkelijk in gebruik en goede prestatie.
we kochten een refurbished artikel, dat er perfect uitziet
Design is super mooi! Snoer is wat aan de korte kant.

Bestelling geplaatst. Volgende dag al in huis!
Snelheid van afhandelen van de bestelling
Goede snelle hulp. Duidelijke informatie.