DuuxBeoordelingen

Duux - The official and authorized Duux store

Discover our products to improve your indoor air quality such as fans, mobile air conditioners, air purifier, humidifier and more.
Duux B.V.
Veghelsedijk 2f
5406 TE Uden
Dennis Wessels

Beoordelingen voor Duux

4.74/5.00

705 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Duux

Snelle levering goed geregeld duidelijke site
Alles OK
Topping!
Fijn en estetisch product, koelt voldoende, zacht, geruisloos en verkoelend briesje. Heb meerdere producten van Duux. Nooit een teleurstelling.
Fijne product. Wifi koppelen ging moeilijk, maar verder een goede product met ruime opties. Bestelling ging goed, maar jammer dat de levering via DPD zo stroef ging. Na 4 dagen had ik pas mijn product na 3 keer bellen naar DPD.
Volgende dag je producten al in huis, lucht kwaliteit is echt een stuk verbeterd nu we de Tube in huis hebben
Mooi spul
toestel werkt zoals het hoort kleine wind en zuivert wel denk ik ook de essentiele geur blijft wel lang hangen wat zeer goed is toch is dit niet echt waar ik op zoek naar ben moet ook iets hebben waarmee vocht in de lucht ook opdrijft
Antwoord van Duux
Beste, Hartelijk dank voor je review! Indien je twijfelt over je aankoop, mag je altijd contact met onze klantenservice opnemen. Zij informeren je graag over de diverse producten in ons Duux-assortiment. Dit kan telefonisch of via service@duux.com. Met vriendelijke groet, Team Duux
Website offers a safe consumer experience. Good next day delivery. Its high quality products come across as solid, quietly operating pieces of precision engineering. Would recommend. Unfortunately I found that discount codes don't work on refurbished products, which can make for strange price differences; also returns go through a third party service and requires more input than most web shops.
erg handige ventilator
Werkt zoals het moet, blij mee
Via de Bijenkorf een Globe Tafelventilator 26 cm wit besteld. Snel geleverd, mooi ontwerp en in vergelijking tot andere ventilatoren veel luchtverplaatsing met weinig geluid. En een zeer grote horizontale en verticale oscillatie bereik. Prijs kwaliteitsverhouding is top. Niet noodzakelijk maar wel handig is de standaard bijgeleverde afstandsbediening voor bediening vanuit je luie stoel of bed.
prima bedrijf!
Prima product. Snel geleverd. Enige kritiekpunt is dat de verpakking bizar groot was in verhouding tot het product. Het had makkelijk als brievenbuspakket verzonden kunnen worden.
Antwoord van Duux
Beste, hartelijk dank voor je opbouwende kritiek. Het is uiteraard niet de bedoeling om zendingen onnodig groot te verpakken. Wellicht dat het hier een verzendfout betreft. Met vriendelijke groet, Team Duux
Een Globe en een Whisper besteld. Volgende dag geleverd. De Globe is "zo uit de doos" te gebruiken. Helaas een irritant geluid bij het pendelen. Verder erg stil. Gaat retour en wordt door Duux vervangen. Whisper moet je in elkaar zetten, maar is zo gebeurd. Helaas pasten de ventilatorbladen niet om het asje. Hierover gebeld en na een paar dagen nieuwe bladen. Doet het prima, erg stil.
Snelle levering. In eerste instantie was ik een beetje sceptisch omdat de fan volledig van kunststof is, maar hij is echt stabiel en degelijk. De ventilator is zeker in de lagere standen echt stil, dus ideaal voor de slaapkamer. Een erg mooie ventilator met veel verschillende standen en timer.
Om 22.30 besteld en om 10.30 de volgende dag stond ik al een ventilator in elkaar te zetten.
Mooie spullen gekochte ventilator is super stil
Een goede ventilator en goede service van Duux.