DuuxBeoordelingen

Duux - The official and authorized Duux store

Discover our products to improve your indoor air quality such as fans, mobile air conditioners, air purifier, humidifier and more.
Duux B.V.
Veghelsedijk 2f
5406 TE Uden
Dennis Wessels

Beoordelingen voor Duux

4.57 / 5.00

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Duux

Ik ben erg tevreden van de tube, heb allergie en merk direct het verschil als hij aanstaat, mooie toestel.

1 week geleden
Dhl had 't eerste pakket beschadigd. Gelukkig 't product niet. Het apparaat zelf is echt top

Antwoord van Duux
1 week geleden
Beste, Fijn om te horen dat het ontvangen product geheel naar wens is. Ook als je ontevreden bent over de manier van leveren, dan vernemen wij dit graag. Je kunt hiervoor een mail sturen naar service@duux.com. Met vriendelijke groet, Team Duux
Levering, sevice, alles is perfect, mooi apparaat, mooi design. Ik ben zeer tevreden. dank je wel allemaal

Prachtige producten. Fijn ook dat toen ik belde voor advies in de kerstvakantie sprak ik de Marketeer van het bedrijf. Hij deed zijn uiterste best mij goed te informeren welke luchtbevochtiger paste voor onze huiskamer. Ook toen ik vergelijkingen maakte met andere merken gaf hij een passend advies waarop ik uiteindelijk de keuze voor Duux maakte. Inmiddels meerdere fijne Duux apparaten in huis.

Product werkt niet probleem aan en stop knop werkt niet dus wilt dit product terug sturen.Nog niet gebeld ivm de kerstvakantie

Antwoord van Duux
Beste Rachel, Vervelend om te horen dat het product niet naar behoren functioneert. Zou je een mail met daarin de omschrijving van het probleem willen sturen naar service@duux.com? Dan pakken wij je vraag spoedig op. Hartelijk dank alvast. Groet, Team Duux
Goede, gebruiksvriendelijke producten en snel geleverd

Super snel bezorgd,heel laat besteld.maar toch de andere dag al binnen,heb alleen de luchtbevochtiger gebruikt ,heb ook een luchtreiniger gekocht maar die heb ik nog niet getest omdat het een kerst kadootje is,maar onder tussen geniet ik van de luchtbevochtiger waar je ook een geurtje in kan doen,voor de degelijk en makkelijk te gebruiken

Prima product en levering Alleen zo jammer om elk half jaar nog 30 euro uit te moeten geven voor een nieuw filter.

Snel en goed

Mooi design, nauwelijks hoorbaar. Ondanks drukke week op tijd bezorgd. We gaan er vanuit dat hij hoed werkt als luchtreiniger. De difuser geeft een heeeeerlijk luchtje.

Snelle levering, uitstekende producten, Is onze 3e bestelling bij duux.

Ongelooflijk snelle levering s Avonds besteld, de volgende morgen al geleverd. Zeer tevreden van de Duux Beam zelf, de automatische regeling van de luchtvochtigheid is het grootste voordeel tov andere luchtbevochtigers.

Top levering en top product

Snelle levering en precies zoals besteld helaas maakt die meer geluid dan verwacht en blijft er een klein storend lampje branden voor de rest een prima ding

Luchtbevochtiger werd zelfs tijdens Black Friday binnen een dag geleverd, super snel Werkt goed, ook te bedienen met de app. Moet wel vaak bijgevuld worden, maar dat kan ook liggen aan mijn droge kamer.

Echt totaal nutteloos deze heaters Geven geen warmte

Levering en afterservice uitstekend

Supersnelle levering

Product s’avonds om een uur of 19.00 besteld. Volgende ochtend 10.00 in huis. Het uitpakken is een feest, alle onderdelen keurig afzonderlijk verpakt en genummerd. Duidelijke montagehandleiding. En het product zelf een bonk degelijkheid.. En de werking -waar het omgaat- perfect, doet wat beloofd. Een fluister stille ventilator.

Spullen vallen enorm tegen, tot nu toe alleen de ventilator voor in de zomer top, rest is waardeloos Wil je spullen retour sturen werkt er niets op de site. Zit geen retour blad niets in de doos Nooit iets van Duux kopen