lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

20 apr 2023
Ik had een bestelling geplaatst en toen pas las ik de slechte reviews. Maar ik heb de lamp onbeschadigd en keurig verpakt heel netjes ontvangen. Het duurde 4 dagen voordat het binnenkwam. Als tip is het misschien handig dat er op de website vermeld word dat het uit Tsjechië moet komen.

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

OO
Orhan O.
Roermond
goed aanbod, goede prijzen
bestelling goed verlopen; duurde wat langer dan vermeld
Snel niet duur
nog niets ontvangen op 21-10-2023
Antwoord van lampenmanie.nl
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
Prima
21 okt 2023
21 okt 2023
Het artikel paste niet bij ons. Terug sturen is een probleem. je krijgt op het terug stuur formulier een streepjes code die nergens wordt geaccepteerd je moet een qr code hebben. ben er nog mee bezig.
Aan jullie service.
19 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Lenka, Klantenservice
18 okt 2023
Wacht nog steeds op levering
18 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Uw bestelling is onderweg. U zou het een dezer dagen moeten ontvangen. Ik zal het voor opvolgen. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt.
17 okt 2023
Wat een geweldige mooie lamp,zelfs nog mooier als op de foto Echt een aanrader
16 okt 2023
Sneller leveren tot op heden niets !! Ontvangen.
16 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. We zien dat uw pakket is onderweg met bezorgen. U zou het vandaag of morgen moeten ontvangen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Lenka, Klantenservice
correcte afhandeling van bestelling
15 okt 2023
15 okt 2023
JV
Jan V.
Krommenie
14 okt 2023
Snel geleverd. Geen flauwe kul. Leuke prijzen. Prachtig spul.
13 okt 2023
13 okt 2023
keurig af geleverd. , op de aan gegeven tijd.👍