lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

20 apr 2023
Ik had een bestelling geplaatst en toen pas las ik de slechte reviews. Maar ik heb de lamp onbeschadigd en keurig verpakt heel netjes ontvangen. Het duurde 4 dagen voordat het binnenkwam. Als tip is het misschien handig dat er op de website vermeld word dat het uit Tsjechië moet komen.

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

18 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling /reclamatie. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
31 mei 2023
Kort gezegd: oplichterszaak. Ik koop in de categorie bamboelampen een solarlamp op zonne-energie. Ik krijg de bevestiging en vandaag de lamp ontvangen: wat denk je: er zit net zoveel bamboe aan als in mijn houten tafel: compleet metaal. Daarnaast blijkt dat de lamp via Tsjechië komt, klopt ook niet: want op de bijgeleverde doos staat dat de lamp uit Oostenrijk komt. Kortom: nooit meer iets kopen bij deze organisatie. Deze beoordeling mag gerust op het net.
1 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
Geen goede beschrijving bij de lamp, hoe de lampen erin te krijgen. Dat moet dus wel van boven af de lamp en de onderzijde. Raar, want als lamp eenmaal hangt is dit bijna niet meer te doen. Dat moet je met z,n 2en doen. Bij het bevestigen knapte de glazen zware plaat.ik had ervoor nog gebeld hoe het nou werkte. Er zit een beschrijving bij maar die is standaard. Niet voor deze lamp
13 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. We hebben uw mail gezien en zullen de zo spoedig mogelijk voor u proberen op te lossen. Tevens hebben we u gisteren tevergeefs geprobeerd telefonisch te bereiken. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
5 jun 2023
Levertijd zou 48 uur zijn daarom hier besteld terwijl ze hier 2 x zo duur zijn als ergens anders. Vervolgens moest het helemaal uit Tsjechië komen terwijl het op voorraad stond. 8 dagen later zijn ze nu eindelijk onderweg met nog steeds niet thuis binnen. Heel duur geintje dit.
6 jun 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
5 jun 2023

Verzendkosten bijbetalen

Door een fout van jullie in het magazijn zijn de lampenkappen die we hebben besteld nog niet leverbaar. Gevraagd om de rest van de bestelling alvast te versturen. Hiervoor wordt er gevraagd om 2x verzendkosten te betalen. En dus maarliefst nog €17.80 bij te betalen. Erg jammer
2 jul 2023
Hele lange levertijd. Kreeg na 1.5 week te horen dat een deel van mijn belangstelling niet op voorraad was en niet verzonden kon worden. Hierna moest de bestelling nog verstuurd worden. 10% korting gekregen hiervoor maar ook dat weer niet ontvangen. BESTEL HIER NIET.
Antwoord van lampenmanie.nl
Beste Elsemieke, Hartelijk dank voor voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. We hebben momenteel met u emailcontact. Voor het niet op voorraad zijnde artikel is reeds het betaalde bedrag teruggestort en de beloofde 10% zal ook aan u worden uitbetaald. Hartelijk dank voor uw geduld. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
2 jun 2023
Stiekem een ongevraagd lidmaatschap tussen stoppen, bij de betaling kun je niet zien wat je betaald, blijkt dus uiteindelijk een waardeloos lidmaatschap te zijn. Bestelling geannuleerd, koop mijn spullen wel bij een eerlijke webwinkel..
2 jun 2023
2 mei 2023
Levering is snel, maar de lampenkappen zelf zijn niet in goede staat. Ik zag mooie lampenkappen op de website, maar kreeg de lampenkappen niet in goede staat, vies van binnen en bekrast. Niet nieuw, maar al gebruikt. Dit is erg slecht.
2 mei 2023
6 jun 2023
De nachtkastjes waren van slechte qualiteit. De nachtkastjes pasten niet exact in elkaar en afwerking was slecht. Bij de montage van de nachtkastjes was een grote ruimten tissent verschillende onderdelen.
26 apr 2023

Bestelling duurt lang ondanks belofte

Bestelling duurt lang en om dit te weten te Komen moet je bellen, krijg niet eens een update. Terwijl bij bestellen staat BINNEN 6-10 dagen geleverd. Niet gebeurd, gebeld kan nog 2 tot 3 weken duren?
26 apr 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Helaas was het product niet meer op onze voorraad. We hebben het voor uw besteld. De leverancier geeft aan dat het 2 tot 3 weken duurt. Wilt u hierop wachten of liever annuleren. Alvast bedankt voor uw antwoord. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
18 mei 2023
Onduidelijk dat het product niet uit nl komt slechte communicatie via mail met onduidelijke manier van werken nu na ruim een week product nog niet ontvangen dus ben benieuwd of het nog binnen komt.
5 okt 2023

Bijzonder slechte webshop

Gekocht, betaald maar niets meer van de webshop vernomen. Slecht, echt heel slecht. Ongelofelijk dat ik hier ingetrapt ben. Zoveel slechte reviews op het internet.
5 okt 2023
30 aug 2023

No information

I've been waiting for my order for a week and I still don't know when I will receive it. I did not receive any information when I could expect the parcel.
31 aug 2023
Dear customer, We thank you kindly for your feedback. The feedback is very valuable to us. At this moment it is very busy at our warehouse and it will take more time to send your order. After the expedition, we will send you the tracking number. Kind regards, Lenka, Customer service
JK
Jolanda K.
Westland
13 jul 2023
Verkeerde materialen geleverd na lang wachten Om ze retour te sturen moet je er te veel tijd in steken Nu hopen dat het geld nog terug geboekt wordt
13 jul 2023
7 okt 2023
Ik heb een week moeten wachten op mijn bestelling. Ik heb een badkamer wand lamp bestelt en ik krijg een spiegellamp die bij mij niet past
28 aug 2023
2 weken geleden lampen besteld en nog steeds geen trek en tracé code ontvangen. Bellen heeft geen zin je staan een uur in de wacht.
29 aug 2023
Beste klant, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Helaas is het in ons magazijn momenteel erg druk en duurt het langer dan normaal om uw bestelling te verwerken. Zodra uw bestelling is verwerkt, sturen we u een e-mail over de verzending en daarna een e-mail met een vervolglink. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
3 sep 2023
We hebben de lamp nog steeds niet binnen. Kregen bericht dat hij binnen 5 dgn verzonden zou worden, maar dat is dus niet gebeurd.
4 sep 2023
7 jun 2023
Pakket werd nooit aangeboden op het afleveradres en ging in de plaats rechtstreeks naar een (zeer onhandig gelegen) ophaalpunt.
7 jun 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Wij zullen contact opnemen met de vervoerder over deze. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
21 aug 2023
Geen dingen op de site zetten die jullie niet na kunnen komen wacht al bijna 2 weken op mijn lampen
21 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Ons magazijn is momenteel erg druk en helaas duurt het langer dan normaal om bestellingen te verwerken. Zodra bestellingen zijn verwerkt, sturen we u een e-mail over de verzending en daarna een e-mail met een vervolglink. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
Ik heb het begin mei gekocht en nog niet binnen, straks is het winter en heb ik er niets meer aan.