lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

229 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

20 apr 2023
Ik had een bestelling geplaatst en toen pas las ik de slechte reviews. Maar ik heb de lamp onbeschadigd en keurig verpakt heel netjes ontvangen. Het duurde 4 dagen voordat het binnenkwam. Als tip is het misschien handig dat er op de website vermeld word dat het uit Tsjechië moet komen.

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

21 okt 2023
Het artikel paste niet bij ons. Terug sturen is een probleem. je krijgt op het terug stuur formulier een streepjes code die nergens wordt geaccepteerd je moet een qr code hebben. ben er nog mee bezig.
16 aug 2023
Nou ben pas voor hét cliënt En ik hoor dat leveringen lang duren Maar ik moet wel snel betalen Welnu ik vanmorgen al de betaling gepost Het kon helaas niet sneller Hét is onderweg Gr J S
17 aug 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Helaas is het in ons magazijn momenteel erg druk en duurt het langer dan normaal om uw bestelling te verwerken. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
SC
Sab c.
Den Haag
12 okt 2023

Lange levering voor de hoge verzendkosten

5 okt besteld en het is vandaag 12 okt. Nog steeds niet gesorteerd bij de dhl. De verzendkosten zijn zeer hoog en aangezien het product op voorraad was, vind ik dit erg jammer.
28 mei 2023
Ik vind de levering traag. Hopelijk is de lamp wel in orde en daarmee het wachten waard
29 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
29 sep 2023
Beter uitleg bij site . Boven kant van lamp is papier of kartoon op foto lijk metaal.
2 okt 2023
Beste klant, wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. Deze informatie hebben we doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
Goede levering. Maar de dozen zijn al een keer open gemaakt en beschadigd.
10 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
Betere vermelding over levertijden en dat het uit buitenland moet komen.
4 jul 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
26 mei 2023
Ruim een week lang onderweg is te lang
29 mei 2023
1 okt 2023
De levering duurde nog al lang
3 okt 2023
8 jun 2023
Beter communiceren via mail
Antwoord van lampenmanie.nl
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling /reclamatie. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Graag nemen wij contact met u op om over het communiceren per mail verder te praten. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice