lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

3 jun 2023
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

28 jun 2023
Bezorging duurde iets langer dan gehoopt. Maar heel vriendelijk contact gehad met klantenservice en daarna gebeurde het ook zoals de dame had gezegd. Dus prima.
12 mei 2023
Uitgebreide site, alleen het afrekenen was niet echt duidelijk, waardoor je snel dubbel gaat bestellen. Maar de lamp ziet er goed uit!
Levering duurde iets langer, komt uit buitenland. Prima maar kan iets beter gecommuniceerd worden, verwachtingen managen.
25 apr 2023

Goede kwaliteit

Snelle en nette levering, goede communicatie. Pakket is goed te volgen en kwaliteit van het product is prima en stevig.
13 jun 2023

Dik tevreden

Kreeg een bericht van DHL dat er een dag vertraging was. Maar ach, mijn bestelling is keurig de dag daarna bezorgd.
BR
BGAJ R.
Bussum
28 sep 2023
Prima assortiment en lage prijzen. Alleen is de gemiddelde levertijd wat langer omdat veel uit Tsjechië moet komen.
15 jun 2023
Goede communicatie. Duidelijk maken dat de producten uit het buitenland komen en dat daarom de levertijd langer is.
3 okt 2023
Een van de weinige winkels die nog halogeen tegen normale prijs leveren. De levertijd is we wat lang, 12 dagen.
19 aug 2023

Keurig geleverd!

Elders hadden we 4 lampen besteld. 1 kwam defect aan. Dat bedrijf kon niet meer leveren gelukkig jullie wel!
3 mei 2023

Precies als op de site

Snelle levering en de lamp ziet er precies zo uit als op de site (valt bijvoorbeeld niet kleiner uit )
22 jun 2023

Vlotte, goede levering!

Vlotte levering. Netjes verpakt. Goed op de hoogte via mail wanneer pakket komt. Tevreden!
product is zoals omschreven. Wel graag duurzamer verpakkingsmateriaal of minder
25 jul 2023
Betere kennis van de producten of betere communicatie met technische dienst.
17 jun 2023
Heldere website, je krijgt wat je besteld. Alles zeer goed extra verpakt.
27 apr 2023
Bij de bouwcentra niet meer te krijgen, gelukkig bij Lampenmanie wel !!
24 jun 2023
Bestelling en levering verliep goed. Betere info over afleverdatum
16 aug 2023

Bedankt voor snel oplossen.

Mijn vragen zijn goed beantwoord en hiermee goed opgelost.
29 mei 2023
Levertijd was later als aangegeven . Kreeg geen bericht.
bestelling goed verlopen; duurde wat langer dan vermeld
13 okt 2023
keurig af geleverd. , op de aan gegeven tijd.👍