tennis-point.nl- Logo - Beoordelingen

tennis-point.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.660 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennis-point.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennis-point.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 sep 2023
Ik schrijf deze beoordeling omdat ik vele slechte reviews heb gelezen over tennis-point.nl. Ik had mijn eerste bestelling gedaan en daarna ben ik pas reviews gaan lezen. Ik dacht meteen 'dat is geld kwijt!'. Echter, nu achteraf heb ik 4 keer besteld binnen 2 weken. Alles was binnen 5-8 werkdagen geleverd. Ik heb 2 artikelen retour gestuurd van een bestelling van 6 artikelen en deze was ook netjes binnen 5 werkdagen afgehandeld en verrekend. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel goede ervaringen heb. Ik heb niet te maken gehad met de klantenservice, dus daar kan ik niets over zeggen. Het enige is dat je inderdaad laat je bestel- en verzendbevestiging in je mail krijgt, waardoor je niet altijd weet of het is verzonden en of alles goed gaat.

17 nov 2023
Het goede adres doorgegeven, maar wordt nu helaas bezorgd op het verkeerde adres. DHL en Tennis-Point wijzen naar elkaar en niemand wil mij helpen. Dankjewel!

Beoordelingen voor tennis-point.nl

31 mrt 2024
24 mrt 2024

Tevergeefs een bestelling gedaan

Een bestelling gedaan, melding gekregen dat het pakket verzonden is. Krijg later een melding dat er vertraging is opgelopen en dat het pakket nog niet ontvangen is bij de Koerier. Weet nu niet wat de status is en wanneer het pakket gaat binnen komen. Vriendin heeft een gelijksoortige ervaring en uiteindelijk de bestelling geannuleerd
Antwoord van tennis-point.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen dat het volgen van de zending niet transparant is voor u. Volgens het systeem ontving u een dag na het plaatsen van de bestelling (op vrijdag) een e-mail over de vertraging en vervolgens de verzendbevestiging op maandagochtend.
Krijg geen informatie over verzending. Enige is vertraging maar verder niets
Lange levering. Deze beoordeling komt al voordat de producten geleverd zijn.
TP
Nog geen bevestiging van mijn retour

Bestellen en aflevering

Duidelijke website, makkelijk bestellen, aantal mailtjes mag minder, gebruikte vervoerder is DHL deze laat pakketje gewoon voor de deur achter, gelukkig stond het er nog.
geen opmerkingen, gisteren melding gehad dat retour is binnengekomen, nu nog wachten op mijn geld. Heb wel een maat groter heel snel ontvangen.
Zeer tevreden over uitstraling kwaliteit en prijsverhouding, deze 2 rackets gaan in de verloting voor afsluitende 6 dorpencompencompetie
RV
René V.
Schijndel
De levering via de mail kunnen volgen.En op tijd geleverd.
RJ
Ronald J.
Zoetermeer
Prima site, top service en snelle levering
19 mrt 2024
Snelle service, alleen jammer dat ik retour moet sturen omdat de schoenen te krap zitten.
Goede communicatie over de levering van het product
SS
19 mrt 2024
Groot assortiment, goede merken en prijzen.
Perfecte service
20 mrt 2024