tennis-point.nl- Logo - Beoordelingen

tennis-point.nl

336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.656 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennis-point.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennis-point.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 sep 2023
Ik schrijf deze beoordeling omdat ik vele slechte reviews heb gelezen over tennis-point.nl. Ik had mijn eerste bestelling gedaan en daarna ben ik pas reviews gaan lezen. Ik dacht meteen 'dat is geld kwijt!'. Echter, nu achteraf heb ik 4 keer besteld binnen 2 weken. Alles was binnen 5-8 werkdagen geleverd. Ik heb 2 artikelen retour gestuurd van een bestelling van 6 artikelen en deze was ook netjes binnen 5 werkdagen afgehandeld en verrekend. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel goede ervaringen heb. Ik heb niet te maken gehad met de klantenservice, dus daar kan ik niets over zeggen. Het enige is dat je inderdaad laat je bestel- en verzendbevestiging in je mail krijgt, waardoor je niet altijd weet of het is verzonden en of alles goed gaat.

17 nov 2023
Het goede adres doorgegeven, maar wordt nu helaas bezorgd op het verkeerde adres. DHL en Tennis-Point wijzen naar elkaar en niemand wil mij helpen. Dankjewel!

Beoordelingen voor tennis-point.nl

23 dec 2023
21 sep 2023

Vele slechte reviews gezien, maar geen problemen gehad!

MR
Marnix R.
IJsselmuiden
16 sep 2023

Nieuw tennistenue

Bestellen ging soepel. De mailtjes daarna waren wat vaag: “We bevestigen uw bestelling maar accepteren hem nog niet”. Vervolgens een mailtje dat er nog 2 items in mijn winkelmandje zaten. Mailtje gestuurd naar klantenservice maar geen reactie. Daarna bevestiging dat de hele bestelling was verstuurd vanuit Duitsland. Toen reviews gecheckt, daar werd ik niet vrolijk van. Hopen dan maar dat het bij in één keer goed zou gaan. Dat was gelukkig het geval. Pluspunt is betaal mogelijkheid met Klarna.
13 jun 2023

Prijstelling varieert snel.

Hoewel ik een tevreden klant ben van tennis-point valt het mij wel op dat de prijzen van sommige artikelen per dag variëren. Voorbeeld: ik kijk naar een racket dat kost € 169,95. Ik denk er even over na en kijk 2 dagen later, nu kost het racket ineens € 197,95. Omdat ik het toch wilde hebben toch maar voor die prijs besteld. Vervolgens zie ik het racket de andere dag voor € 149,95 op de site er staan. Ik heb dit met schoenen ook voor gehad.
KT
K T.
Zoeterwoude

Avontuur met bespanmachine

Bespanmachine besteld en betaald. Verkeerd exemplaar geleverd. Geretourneerd en een nieuw exemplaar besteld en betaald. Zowel de eerder bestelde als de nieuw bestelde ontvangen. Dus dubbel ontvangen. Mail gestuurd en een exemplaar retour gezonden. Op de mail geen reactie. Telefonische helpdesk alleen in het Engels. Aparte retouren zijn niet aan te geven. Dus veel te verbeteren.
21 sep 2023
Vraag gesteld aan servicedesk. Hier tot nu toe geen antwoord op gekregen. Tennispoint hangt voordelige prijzen aan zijn producten. Dat is een sterk punt. Ook hebben ze een compleet assortiment en hebben regelmatig voordelige acties. De levertijden zijn over het algemeen lang. Dus als je snel iets in huis wilt hebben, dan kies ik voor een andere partij.
28 jul 2023
Bestelling/levering artikelen verliep prima, maar bij de retourzending gaat het mis: Afgegeven bij PostNL, retourpakket blijkt nu spoorloos te zijn. Contact gehad met TennisPoint en zij zouden het gaan uitzoeken, maar tot op heden nog niets vernomen. Ben blij dat ik ‘achteraf betalen’ heb, maar vind dit alles wel vervelend.
GV
Gerrit v.
Bennekom
18 jul 2023
Ik krijg nog steeds geen antwoord op mijn vraag om een terugstuur formulier aan mij toe te zenden. Bestellen gaat meestal goed, maar tergsturen geeft problemen daar ik nog steeds niet hoor hoe ik mijn nieuwe ongebruikte tennistas terug kan sturen.
27 jun 2023

Tennis-point; goedkoop en goede kwaliteit

Vele malen al besteld bij Tennis-point. Het is goedkoop en ze hebben veel tennis artikelen. Kwaliteit is ook super. Let wel; bezorging duurt een aantal dagen, meestal 4 tot 7. Harstikke tevreden!
Pakket is nog steeds niet binnen en we krijgen geen terugkoppeling van waar het pakket zich nu bevindt en wat de volgende stappen zijn, hoe lang het nog duurt. 2 weken geleden besteld
13 sep 2023

Alles netjes bezorgd, voor retour moet je iets printen

Alles netjes bezorgd. Zou fijn zijn als je voor het retour niet iets hoeft te printen. En ik zou graag zien hoe warm iets gewassen mag worden voordat ik het koop.
28 jun 2023
De kwaliteit en de levertijd zijn ontstekend! Klantenservice kan misschien ies beter. Bijvoorbeeld door klantenservice ook in het nedelands aan te bieden.
11 sep 2023
Levering duurde dag langer dan aangegeven. Factuur suggereerde een extra blik gratis ballen maar dat bleek helaas niet te kloppen :-)
HH
Helga H.
Ijsselstein (NL)
27 sep 2023

rackets prima, aflevering dhl waardeloos

Jullie proberen het snel te versturen, alleen werkt DHL niet mee. is nu de 2e x dat ze 4x zeggen dat ze komen, maar ze komen niet.
26 apr 2023
Snel maar geen afhaalpunt. Het is makkelijk en duurzamer om de goederen naar een afhaalpunt te sturen. Naar keuze uiteraard.
16 sep 2023
Een hele ruime keuze, makkelijk om te bestellen, snelle levering, uitstekende kwaliteit , kortom wat kan je je nog meer wensen?
4 sep 2023
Bezorging was zonder bericht gedaan bij buren. Weet niet of tennis point daar iets aan kan dan maar het was we erg onhandig.
5 okt 2023
Al jaren goede zaken meegedaan gedaan. Goede prijs voor kwaliteitverhouding en regelmatig ook kwalitatief goede aanbiedingen
28 mei 2023
Altijd goed alleen als je net iets besteld hebt, en je bent iets vergeten moeg je weer verzendkostrn betalen......
AH
Ab H.
Lunteren
snelle levering je word goed op de hoogte gehouden wanneer je het pakket kan verwachten. En een nette prijs!!!