tennis-point.nl- Logo - Beoordelingen

tennis-point.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.660 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennis-point.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennis-point.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 sep 2023
Ik schrijf deze beoordeling omdat ik vele slechte reviews heb gelezen over tennis-point.nl. Ik had mijn eerste bestelling gedaan en daarna ben ik pas reviews gaan lezen. Ik dacht meteen 'dat is geld kwijt!'. Echter, nu achteraf heb ik 4 keer besteld binnen 2 weken. Alles was binnen 5-8 werkdagen geleverd. Ik heb 2 artikelen retour gestuurd van een bestelling van 6 artikelen en deze was ook netjes binnen 5 werkdagen afgehandeld en verrekend. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel goede ervaringen heb. Ik heb niet te maken gehad met de klantenservice, dus daar kan ik niets over zeggen. Het enige is dat je inderdaad laat je bestel- en verzendbevestiging in je mail krijgt, waardoor je niet altijd weet of het is verzonden en of alles goed gaat.

17 nov 2023
Het goede adres doorgegeven, maar wordt nu helaas bezorgd op het verkeerde adres. DHL en Tennis-Point wijzen naar elkaar en niemand wil mij helpen. Dankjewel!

Beoordelingen voor tennis-point.nl

TP
Nog geen bevestiging van mijn retour
6 jul 2023
Ik had een tennis rokje besteld of golf rokje, kreeg de verkeerde binnen! Gebeld en gevraagd wat voor lengte het rokje had, wat ik had besteld. Kon die mevrouw die ik aan de lijn had ook niet achter komen. Het rokje wat ik binnen had gekregen, was veel te kort. Dus nu ga ik dat rokje wat ik wilde, ook niet kopen, daar ik niet weet hoe lang het is. Jammer. M.v.G. Lida
Er stond op de website voor... besteld, volgende dag geleverd. Werd uiteindelijk pas 3 dagen later geleverd en nog erger ik heb er zelf over moeten bellen met een dame die als antwoord gaf: dat kan altijd gebeuren.... (terwijl de rackets 2 dagen later benodigd waren)
- niet op eigen houtje een retourzending aanmaken. - als het dan toch gebeurt, meld dat dan. - als nav die retourzending geld wordt teruggestort, meld dat dan zodat de klant niet twee weken moet wachten.
5 sep 2023
Helaas heeft de bezorgdienst DHL het verpest voor Tennis-point. DHL heeft mijn bestelling voor de deur gezet en weggegaan. Nu mis ik 2 van de 6 dozen.
1 okt 2023
Bestelling is na één week nog niet in huis. Het was nog wel op voorraad. Eén mail ontvangen over vertraging maar geen andere informatie.
6 mei 2023
Item ruilen niet mogelijk, nogmaals verzendkosten betalen!
9 jul 2023

Weinig communicatie en flink wat vetyra

Weinig communicatie en flink wat vertraging
Nog geen bestelling ontvangen
Erg trage verzending.
6 aug 2023
Antwoord van tennis-point.nl
Geachte klant, Het spijt ons dat u gedwongen was om een slechte beoordeling achter te laten. We zien geen verzoeken aan onze klantenservice op uw e-mailadres. U kunt contact met ons opnemen en de klantenservice zal uw probleem behandelen. Met sportieve groet #teamyellow