tennis-point.nl- Logo - Beoordelingen

tennis-point.nl

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.656 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennis-point.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennis-point.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 sep 2023
Ik schrijf deze beoordeling omdat ik vele slechte reviews heb gelezen over tennis-point.nl. Ik had mijn eerste bestelling gedaan en daarna ben ik pas reviews gaan lezen. Ik dacht meteen 'dat is geld kwijt!'. Echter, nu achteraf heb ik 4 keer besteld binnen 2 weken. Alles was binnen 5-8 werkdagen geleverd. Ik heb 2 artikelen retour gestuurd van een bestelling van 6 artikelen en deze was ook netjes binnen 5 werkdagen afgehandeld en verrekend. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel goede ervaringen heb. Ik heb niet te maken gehad met de klantenservice, dus daar kan ik niets over zeggen. Het enige is dat je inderdaad laat je bestel- en verzendbevestiging in je mail krijgt, waardoor je niet altijd weet of het is verzonden en of alles goed gaat.

17 nov 2023
Het goede adres doorgegeven, maar wordt nu helaas bezorgd op het verkeerde adres. DHL en Tennis-Point wijzen naar elkaar en niemand wil mij helpen. Dankjewel!

Beoordelingen voor tennis-point.nl

Vertraagde bestelling
KT
K T.
Zoeterwoude

Avontuur met bespanmachine

Bespanmachine besteld en betaald. Verkeerd exemplaar geleverd. Geretourneerd en een nieuw exemplaar besteld en betaald. Zowel de eerder bestelde als de nieuw bestelde ontvangen. Dus dubbel ontvangen. Mail gestuurd en een exemplaar retour gezonden. Op de mail geen reactie. Telefonische helpdesk alleen in het Engels. Aparte retouren zijn niet aan te geven. Dus veel te verbeteren.
21 sep 2023
Vraag gesteld aan servicedesk. Hier tot nu toe geen antwoord op gekregen. Tennispoint hangt voordelige prijzen aan zijn producten. Dat is een sterk punt. Ook hebben ze een compleet assortiment en hebben regelmatig voordelige acties. De levertijden zijn over het algemeen lang. Dus als je snel iets in huis wilt hebben, dan kies ik voor een andere partij.
28 jul 2023
Bestelling/levering artikelen verliep prima, maar bij de retourzending gaat het mis: Afgegeven bij PostNL, retourpakket blijkt nu spoorloos te zijn. Contact gehad met TennisPoint en zij zouden het gaan uitzoeken, maar tot op heden nog niets vernomen. Ben blij dat ik ‘achteraf betalen’ heb, maar vind dit alles wel vervelend.
GV
Gerrit v.
Bennekom
18 jul 2023
Ik krijg nog steeds geen antwoord op mijn vraag om een terugstuur formulier aan mij toe te zenden. Bestellen gaat meestal goed, maar tergsturen geeft problemen daar ik nog steeds niet hoor hoe ik mijn nieuwe ongebruikte tennistas terug kan sturen.
Pakket is nog steeds niet binnen en we krijgen geen terugkoppeling van waar het pakket zich nu bevindt en wat de volgende stappen zijn, hoe lang het nog duurt. 2 weken geleden besteld
AL
Aldo L.
HELLEVOETSLUIS
11 aug 2023

Niet wat ik voor ogen had.

Padeltas was niet wat ik er van verwachte, maar ook was het niet de tas volgens het paaltje in de online shop.
NF
Nienke F.
Roosendaal
28 sep 2023
Verzenden is niet heel snel. Schoenen waren dag na bestelling nog goedkoper in webshop geworden.
Great discounts however it’s been a week now and I still have not received my package.
27 aug 2023
De laatst geleverde classic grip gaat zeer kort mee! T.o.v de vorige levering
28 jun 2023
Mijn bestelling blijft lang weg
28 aug 2023
24 aug 2023