gocustomized.nl- Logo - Beoordelingen

gocustomized.nl

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.960 beoordelingen in totaal

Mooie hoesje, snel gedrukt en voor een goede prijs. De software om het te ontwerpen werkt ook erg goed. We hebben er al meerdere laten drukken in het verleden en daaruit is gebleken dat de kwaliteit ook erg goed is

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een verwachtte aankomst tijd, 1 á 2 werkdagen. Na een week, nog niks binnen. Na het lezen van de reviews dacht ik, dit is een verloren zaak, bestelling geplaatst bij een andere webshop. Toen ik vervolgens het pakketje kreeg, dacht ik eerst dat het van de andere webshop was, maar was van gocustomized. Product was naar verwachting, alleen wat laat geleverd.

Beoordelingen voor gocustomized.nl

Ik heb die verkeerde hoesje besteld maar ik kan nergens een email sturen. Mij mail wordt teruggestuurd. Ik wil graag antwoord hier op. Het product zelf is mooi.
Antwoord van gocustomized.nl
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
23 mrt 2024

Top!

Mooie artikelen, duidelijke bedrukt en snel geleverd. Al jaren is er voor mij geen ander die ik de hoes voor mijn iPhone of iPad toevertrouw.
Makkelijk en goed te volgen o structures op de website, snelle en goede levering.
16 mrt 2024
Zelf een telefoonhoesje gemaakt en zeer tevreden.
👍🏻

Krijg iets anders binnen

Ik heb 3 keer een nieuwe moet krijgen voor
Antwoord van gocustomized.nl
20 mrt 2024
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
EO
Esther O.
Leidschendam
18 feb 2024
Ik bestel al jaren iPhone hoesjes bij ze met eigen lay out en daarin foto's. Prima kwaliteit en snelle levering.
18 feb 2024
Prachtig goed passend hoesje wat goed beschermt
Beter dan verwacht!

Late levering

19 mei 2023
Mooie kleurstelling en ruime keuze Wel wat vertraging en ik vind dat magneetje van de portemonnee hoesje niet zo sterk is. Laat te snel los
28 apr 2023
Leuke zelf gemaakte telefoon hoesje gemaakt van mij 3 schattige hondjes , het is super kwaliteit, niet duur en snelle levering.
16 dec 2023

Snel stukjes eraf

Op zich een geweldig hoesje en snel ontvangen. Maar na 2 weken zijn er hier en daar al schilfertjes van het hoesje af. Jammer
20 mei 2023

Heel uniek !

Heel persoonlijk hoesje, past goed! Enige minpuntje is dat de foto witte breuklijntjes krijgt op de vouwlijnen.
17 sep 2023
Product netjes. Levertijd zoals beloofd tijdens bestellen niet gehaald. Hierdoor was het te laat binnen
VT
30 jun 2023
De bestselling ging prima en je krijgt precies wat je opstuurd.. ik zeer tevreden 👍👍👍