midimedia.nlBeoordelingen

midimedia.nl - Altijd de scherpste prijzen tablets en smartphones

MidiMedia.nl is sinds 1997 actief in de telecombranche en ondertussen uitgegroeid tot één van de bekendste webshops van Nederland. Wij verkopen voornamelijk nieuwe mobiele telefoons, tablets en accessoires. Ook kan je bij ons terecht voor refurbished smartphones en tablets.
NLightened B.V.
Bornissestraat 27
3044AD Rotterdam
Ayfer Güvenç

Beoordelingen voor midimedia.nl

4.59/5.00

657 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over midimedia.nl

Het bedrijf doet wat het belooft.

Duidelijke website, snelle afhandeling van de bestelling en snelle levering. Zeer tevreden met het product en geleverd voor een zeer scherpe prijs.

geen commentaar, sterren spreken voor zich

1 week geleden
Bestelling correct en volgens afspraak geleverd.

snel en goedkoop

Goed geholpen zelfs om 21:00 uur via tel geholpen ! Alleen ik zou een mail ontvangen volgende dag , helaas niet gebeurt .

3 weken geleden
Vlot besteld en geleverd Erg tevreden

Niet morgen in huis. Rest is prima

s'middags besteld volgende dag niet geleverd wordt morgen wordt dan gezegd levering tussen 18:00 en 22:00 volgens track and trace alleen sluit aflever adres om 17:00 dus gewacht tot 20:30 om pakketje in ontvangst te kunnen nemen. product niets op aan te merken toch puntje voor aandacht

Prima webshop. Eerlijke prijzen en snelle levering.

Duidelijke info over de bestelling op tijd geleverd

Levering was snel en correct, ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.

Snelle levering, stond niet duidelijk op de site dat er verschillende afmetingen waren bij dezelfde telefoon in verschillende types. Huawei P30 heb je in lite en pro, deze toestellen hebben net andere maten.

Snelle levering, en netjes verpakt. Klasse

Er werd geadverteerd met 's avonds voor een bepaalde tijd besteld, de volgende dag in huis. Daarom hadden we hier besteld. Helaas kwam de zending pas na een dag of 5? Het product verder was prima en netjes verpakt, daar is niks op aan te merken.

Top webshop mijn nieuwe A51 op tijd ontvangen zoals het hoort, en geen klachten ga zo door jongens

Product erg laat geleverd.

Top

Samsung S10 op vrijdag besteld. De volgende dag helaas niet ontvangen. Maandag gebeld en kreeg te horen dat het die dag verzonden zou worden. Stelde voor om de telefoon zelf op te halen. Dit was geen probleem. Op afgesproken tijd de telefoon opgehaald.

alles goed