midimedia.nl- Logo - Beoordelingen

midimedia.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 nov. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
midimedia.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij midimedia.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 nov. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor midimedia.nl

86 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 mrt. 2022
van Max H.
Snelle correcte levering van een mooi product tegen een scherpe prijs Duidelijke website met een makkelijk bestelproces. Prima koop ervaring en midimedia.nl is zeker kandidaat voor toekomstige aankopen.

Beste lezer, hierbij mijn ervaring met deze webshop. Helaas een hoop gedoe met deze aanbieder. Een tijd geleden hier een mobiele telefoon besteld. Na ontvangst van de telefoon, wat overigens prima verlopen is, heb ik binnen de wettelijk bepaalde 14-dagen bedenktijd beoordeeld dat de telefoon niet is wat ik zoek. Zodoende heb ik, wederom binnen de bedenktijd (WKOA), het product aangemeld voor retour. De webshop gaf hier direct al aan dat er een waardemindering in rekening gebracht zou worden á €49. Hierbij werd enkel gerefereerd naar hun algemene voorwaarden waar staat dat het verbreken van de verzegeling leidt tot waardevermindering, waar de consument voor dient te betalen. Nu is deze algemene voorwaarde in strijd met de Nederlandse wetgeving. Dit heb ik kenbaar gemaakt aan de webshop door te verwijzen naar meerdere bronnen m.b.t. Wet Koop op Afstand, alsook meerdere verwijzingen naar het wetboek (art. 6:230s lid 3 BW , art. 3:40 lid 2 BW). Als consument heb ik het recht om een product te mogen testen en mij te bedenken. Uitzonderingen m.b.t. verzegeling zijn enkel van toepassing op CD/DVD/Software matige producten en gezondheidsproducten waarvan de veiligheid gewaarborgd dient te worden. Ondanks het kenbaar maken van het feit dat de webshop in overtreding is blijven zij voet bij stuk houden en heb ik een creditfactuur ontvangen waar zij de €49 in mindering hebben gebracht. Ik word feitelijk dus bestolen. Mijn advies zal dan ook zijn om geen producten hier aan te schaffen. De andere keurmerken waar de webshop bij aangesloten is zal ik ook op de hoogte brengen van deze manier van zaken doen.

Beoordelingen voor midimedia.nl

9 jan. 2023
Geleverd zoals besteld. Goed verpakt. Leken originele zegels. Op verpakking stond thuisadres specifiek vermeld. Goede prijs ivgl met andere aanbieders. Enige minpunt: PostNL heeft zending 's middags in een krantenwinkel geleverd, al waren we thuis. Minpunt voor PostNl. Het gaat uiteindelijk over significante bedragen. Efficienter als bedrijven hierover klagen dan particulier.
2 jan. 2023
Bijzonder snel bezorgd na het bestellen. In de namiddag besteld en volgende ochtend tussen 9 en 10 in huis.Ze doen wat ze beloven. Op het product is verder ook niets aan te merken. Prima
4 jan. 2023
Alles verliep prima en echt super snel Dank je wel midi media . Service is prima op orde.
Komen afspraak na, zowel prijs en levertijd als geleverd produkt.
2 jan. 2023
Dat je zelf aan kan geven wanneer je het wilt ontvangen
Snelle levering and duidelijke site. Goede prijs!
Snelle levering voor een concurrerende prijs
14 jan. 2023
Super snelle levering en nette prijzen.
goede prijs, kon iets beter verpakt
17 jan. 2023
Snel levering en redelijke prijs
Netje bezorg
5 jan. 2023
25 dec. 2022
Telefoontje besteld en alles was zo geregeld. Met de chat functie van de website snel en goed contact met vriendelijke medewerker. Would recommend
24 dec. 2022
Levering was fout, kwamen zelf met de oplossing en werd keurig en snel opgelost mijn complimenten.