midimedia.nlBeoordelingen

midimedia.nl- Logo - Beoordelingen
midimedia.nl- Logo - Beoordelingen

midimedia.nl - Altijd de scherpste prijzen tablets en smartphones

MidiMedia.nl is sinds 1997 actief in de telecombranche en ondertussen uitgegroeid tot één van de bekendste webshops van Nederland. Wij verkopen voornamelijk nieuwe mobiele telefoons, tablets en accessoires. Ook kan je bij ons terecht voor refurbished smartphones en tablets.
NLightened B.V.
Bornissestraat 27
3044AD Rotterdam
Ayfer Güvenç

Beoordelingen voor midimedia.nl

4.63/5.00

456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over midimedia.nl

alles zoals verwacht, mail trackingcode en aflevering
De belofte die is gedaan is uitgekomen. Binnen de afgesproken tijd is mijn nieuwe telefoon aangekomen.
Nintendo switch via de site besteld. Werd erg zenuwachtig na het lezen van de reviews, maar kreeg de switch (wel 1 dag te laat) netjes thuis afgeleverd!
Hele snelle levering! Om 22:15 uur een nieuwe Iphone besteld en de dag erop gelijk in huis in een goed verpakte doos!
Gewoon goed
Bedankt voor goed ontvangen. Dank U wel!
Het was goede service
Had to contact them for service, and it was top-notch! The product was exactly as described and in time.
Erg goede Ipad, Betaalbaar 362 euro via Midimedia, lekker snel, groot en duidelijk scherm en met de nieuwste iospad 13 versie, hoe kan ik voorlopig weer mee vooruit. Direct geleverd en goedkoopste(362 euro) met duidelijke site. Midimedia ga zo door!
Nieuwe ipad besteld, en die is supersnel geleverd. We zijn erg tevreden!
Goede prijs kwaliteit en snel geleverd, 1 item klopte niet maar was binnen 1 dag keurig gecorrigeerd , top
Alles soepel verlopen. De gewenste kleur was niet op voorraad. Netjes gebeld om dit af te stemmen.
Fast, cheap and reliable
Prima product en correct geleverd.
Zeer snel en prima geleverd (iPhone). Nog geen ervaring met service.
Playstation 4 Pro 1TB that’s you voucher + Sony Dualshock Controller V2 + Sony 7.1 headset besteld volgende dag keurig netjes ontvangen track & tracé code ontvangen om mijn bestelling te volgen... top service top website prima Midimedia.nl ga zo door !!!
Volgende dag keurig bezorgd. Wel veel e-mails ontvangen omtrent de bestelling (6).
Was de produten echt mooi?