midimedia.nl- Logo - Beoordelingen

midimedia.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 nov. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
midimedia.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij midimedia.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 nov. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor midimedia.nl

75 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 mrt. 2022
van Max H.
Snelle correcte levering van een mooi product tegen een scherpe prijs Duidelijke website met een makkelijk bestelproces. Prima koop ervaring en midimedia.nl is zeker kandidaat voor toekomstige aankopen.

30 nov. 2021
Levering zou volgende dag zijn. Werd 3 dagen later. Slechte communicatie

Beoordelingen voor midimedia.nl

Toestel niet in ontvangst genomen, toch voor een ander type toestel gekozen. Afhandeling met Midimedia gaat geweldig, volgende dag geld alweer op mijn rekening.
Ik heb er geen gebruik van hoeven te maken maar het idee dat ik Trusted Shops achter de hand heb geeft een goed gevoel.
19 sep. 2022
Snelle levering en goede service
Antwoord van midimedia.nl
Wat fijn dat u tevreden bent, wij streven er altijd na de beste service, prijs en kwaliteit aan te bieden. Veel plezier met u aankoop. Bedankt voor u beoordeling. Team MidiMedia.nl
19 mrt. 2022
van Max H.
22 mrt. 2022
Adequate afhandeling van de bestelling. Erg goede prijs. Jammer dat bestellingen na 18.00 uur niet de volgende dag geleverd worden.
18 mrt. 2022
Ook ik was enigszins huiverig om een bestelling te plaatsen bij Midimedia, omdat ik deze partij niet kende. Afgaande op de reviews heb ik toch een bestelling geplaatst en ik ben zeer tevreden! Snelle verzending, product uitstekend in orde ; kortom het verliep zoals aangegeven. U kunt dus met een gerust hart een bestelling plaatsen bij Midimedia, ik beveel hen van harte aan!
17 mei 2022
Fijn dat u tevreden bent en toch de moeite heeft genomen om ons te vertrouwen. Veel plezier met u aankoop. Bedankt voor u beoordeling. Team MidiMedia.nl
16 mrt. 2022
Twee dezelfde telefoons besteld. Nog volgende dag pakketje binnen. Echter, maar 1 telefoon. Direct gebeld. Vriendelijke vrouw aan de telefoon, die nog grapte "ja, zo komen we wel heel makkelijk aan ons geld ;-)". Direct nagestuurd en volgende dag alsnog geleverd.
17 mei 2022
Veel plezier met u aankoop:)
28 feb. 2022
Overzichtelijke website. Product kwam op het afgesproken tijdstip/datum. En ook nog de goedkoopste! MidiMedia was voor mij onbekend, maar nu een aanrader.
15 mrt. 2022
Per ongeluk verkeerde toestel ontvangen, 1 telefoontje en de volgende dag alweer de goede ontvangen. Goede service !!!
Bedankt, en veel plezier met u aankoop. Gegroet Team MidiMedia.nl
1 mrt. 2022
Midimedia werkt comfort hun beloftes. We zijn dus op een correcte wijze beleverd/behandeld. Dank u, dank u.
16 okt. 2021
Iphone 12 mini helemaal naar wens, voor mooie prijs. In originele gesealde verpakking. Helaas duurde het wel een paar dagen voordat PostNL het pakketje bezorgde. Toen ik midimedia mailde dat ik mijn telefoon nog niet had, reageerden ze direct en adequaat.
9 nov. 2021
The only shop in Nl with the switch oled available, even if you pay 50 euros more, the delivery was really fast i get it the next day after ordering it, thank you for everything midimedia
14 jan. 2022
De beschrijving bij de instelling is zo klein geschreven + kleine plaatjes wat het werk bemoeilijkt. Muis is wel uitstekend voor gebruik bij mijn nieuwe MacBook Air 😍😇
30 nov. 2021
Goed contact gehad. Goed product geleverd. Ik kan geen foto maken van het toestel waar ik nu op werk. Sorry.
2 nov. 2021
Nooit van gehoord maar prima bevallen! Ze waren veruit het goedkoopst met de iPhone SE. Snel geleverd, top!
6 mrt. 2022
De beste prijs op het moment voor de Samsung a52s, en volgende ochtend al geleverd na bestelling. Perfect!
13 dec. 2021
Op woensdag mijn iPhone besteld,de volgende dag netjes afgeleverd. Helemaal tevreden mee.
26 dec. 2021
Vriendelijke klantenservice, klein probleempje snel en effectief opgelost! Aanrader!
10 dec. 2021
het is toch goed beoordeeld, waarom dan vraag wat kunnen we nog beter doen?