Countrywood- Logo - Beoordelingen

Countrywood

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden533 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2021
Countrywood voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Zeer mooie afgewerkte tafel. Mooie metalen poten eronder. Helaas wel een schade aan het houten blad op de rand maar omdat ik 'm als bureau gebruik komt die aan de achterkant. Helaas waren er tekort schroeven voor de poten te bevestigen meegeleverd. Ik denk dat die er wel bij hebben gezeten maar in transport eraf gevallen zijn want zat met plakband aan de poten. Beter is om ze aan de houten tafel te bevestigen want die zat volledig beschermd en daarin hadden die zakjes er zeker ingebleven.

Hang en sluitwerk is veel te klein en te licht. Ik zal zwaarder sluitwerk moeten kopen. Op de afbeeldingen van het tuinhuisje Hugo met de kleuren groen en geel zijn wel voorzien van beter sluitwerk. Dit is wel jammer. Verder kunnen de beschrijvingen iets gedetailleerder. Verder zijn de maten van de bijgevoegde schroeven niet op het plasticzakje vermeld, dus een heel zoekers. Dat het opzetten van dit huisje een fluitje van een cent moet zijn lijkt mij een beetje voorbarig. Mogelijk kunnen jullie hier iets aan doen. Ik vindt dit jammer te moeten constateren. Misschien krijg ik nog een feedback.

Beoordelingen voor Countrywood

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters