Countrywood- Logo - Beoordelingen

Countrywood

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden526 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 mrt 2021
Countrywood voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Zeer mooie afgewerkte tafel. Mooie metalen poten eronder. Helaas wel een schade aan het houten blad op de rand maar omdat ik 'm als bureau gebruik komt die aan de achterkant. Helaas waren er tekort schroeven voor de poten te bevestigen meegeleverd. Ik denk dat die er wel bij hebben gezeten maar in transport eraf gevallen zijn want zat met plakband aan de poten. Beter is om ze aan de houten tafel te bevestigen want die zat volledig beschermd en daarin hadden die zakjes er zeker ingebleven.

Hang en sluitwerk is veel te klein en te licht. Ik zal zwaarder sluitwerk moeten kopen. Op de afbeeldingen van het tuinhuisje Hugo met de kleuren groen en geel zijn wel voorzien van beter sluitwerk. Dit is wel jammer. Verder kunnen de beschrijvingen iets gedetailleerder. Verder zijn de maten van de bijgevoegde schroeven niet op het plasticzakje vermeld, dus een heel zoekers. Dat het opzetten van dit huisje een fluitje van een cent moet zijn lijkt mij een beetje voorbarig. Mogelijk kunnen jullie hier iets aan doen. Ik vindt dit jammer te moeten constateren. Misschien krijg ik nog een feedback.

Beoordelingen voor Countrywood

Goede en vlotte informatie bij vragen via mail. Vlotte levering, vriendelijke chauffeur. En last but least, natuurlijk, de goede kwaliteit tuinkast die we kochten: Bayern.
Antwoord van Countrywood
Vriendelijk bedankt voor de positieve review! Veel plezier met de Countrywood aankoop!

Goede kwaliteit en service.

Hele snelle service en levering. Ik heb snel antwoord gekregen op de vragen die ik had. Het product is super en van goede kwaliteit!
MV
Marc V.
Turnhout
Kwalitatief super in orde. Geleverd zoals afgesproken en weinig aanpassingen moeten doen. Inventarislijst kon wel beter.

het bestelde produkt

bestelling ontvangen ben er blij mee countrywood heeft me goed verder geholpen ga in de toekomst nog een bestellen

Helemaal niets Allemaal perfect verpakt en een snelle levering. Top.tuinkast Huho
Prachtig hardhout.
Antwoord van Countrywood
Hi Mieke, Super leuk om te horen dat je ons een 5-sterrenbeoordeling geeft en dat je het hardhout zo mooi vindt. Geniet van je prachtige hardhouten tuinkast!
10 feb 2024
Super snelle reactie en afhandeling.
Antwoord van Countrywood
Vriendelijk bedankt voor de 5 sterren! Veel plezier met de Countrywood aankoop!
mooie tuin kast, goede beschrijving, geweldige service dat jullie chauffeur extra moeite heeft gedaan om bij ons voor de deur te komen. Bij ons staat de kast op het balkon (sorry, beetje donkere foto)
Antwoord van Countrywood
Wat super om te horen! Heel fijn dat jullie tevreden zijn. Veel plezier ermee!
18 jan 2024
Bestelling en aflevering is goed verlopen. Contact met medewerkers is heel positief. Wat betreft de tuinschuur zelf kan ik niets zeggen. Deze staat nog ingepakt vanwege het slechte weer.
10 nov 2023
Service was prima. Voorraadinformatie mag accurater.
15 nov 2023
Goedemiddag, Dank voor je positieve review! Door de extreme groei van ons bedrijf ervaren we inderdaad wat problemen met het voorraadbeheer. We zijn druk bezig om dit te perfectioneren. We wensen je veel plezier met je bestelling.

Service

je word super snel en goed geholpen echt top.
15 nov 2023
Beste Maxime, Bedankt voor je positieve review!
26 nov 2023
17 nov 2023