frank.nlBeoordelingen

B. Derksen

Beoordelingen voor frank.nl

4.46/5.00

2.582 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over frank.nl

Mooi product, supersnelle levering. Kortom prima service.

Snel geleverd goed product

Mooi horloge voor een mooie prijs en snel geleverd!

Ik heb tot nog toe een slechte ervaring.Afgelopen vrijdag heb ik bericht gehad dat de levering wel kan duren tot eind juni.Naar aanleiding hiervan heb ik direct een mail gestuurd met de mededeling dat het een kado is voor onze kleindochter die 6 mei jarig is en de vraag of ze dan het geld terug willen storten,zodat ik dan ergens anders kan kijken.Het gaat over een trampoline maar geen reactie.

Dartbord besteld en vantevoren prima advies gekregen van de klantenservice

1 dag geleden
Product kon niet geleverd worden

Had binnen 2 werkdagen het bestelde artikel in huis En dat in deze periode geweldig

Prachtige, mooi vormgegeven kapstok voor onze badjassen. Zeer functioneel.Ondanks de coronacrisis zelfs een snelle levering.

Alles goed gegaan

ik ben blij.laaste tijd corona erg problem. maar toch 2 de dag inleveren.

Snelle levering en mooi product

Er is gedaan wat beloofd was. Vandaag bestellen morgen binnen en dat terwijl door het Coronavirus alles heel druk is toch netjes op tijd binnen, Vriendin ook op zoek naar een hetelucht friteuse, deze link doorgegeven. Prima, ga zo door.

Het product bleek na een paar dagen toch niet leverbaar. Dus toen begon de zoektocht weer helemaal van voor op aan. Kreeg hier alleen een mail van, ik vind dit altijd misleiding. Als een bedrijf dit doet.

Prima, enige minpuntje is dat bestelling een dag later kwam dan bij de bestelling aangegeven was wel keurig over geïnformeerd.

Prima levering en duidelijke info, ik raad Frank zeker aan!

Bestelling graag in een keer, mocht e.e.a. niet op voorraad zijn, jammer dan. Maar als er twee of drie dagen tussen zitten, kan verzending best even wachten.

Zeer snelle levering, producten conform verwachting. Prima Shop

Site en levering top product is kwalitatief en gedegen. De hoeveelheid aan do-it-yourself viel me alleen tegen. Service prima en kind is blij

Zeer goed

Snelle levering, goed verpakt en de globe is value for money.