Chargertech Car Tuning- Logo - Beoordelingen

Chargertech Car Tuning

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden97 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 mrt 2022
Chargertech Car Tuning voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De snelle levering pluspunt De services en kennis over producten pluspunt Het ruim assortiment aan producten met name speciale adapters met sensor aansluiting die niet elke firma heeft groot pluspunt. Er is ook veel op voorraad pluspunt. Kleine verbeterpunten zijn misschien een wat groter assortiment met name de inbouwmeters en klokjes gewenst zou zijn wat meer verschillende soorten en ook in design mischien wat kleurrijker. Misschien ook wat meer keuze in de meterhouders voor a stijlen en dashboard. Op de adapters en koppelingen zit een knel fitting die heeft een afgeschuinde rand er zijn 2 soorten de 45 graden en de 37 graden er staat niet altijd bij om welke rand het gaat waardoor tijdens montage de kans aanwezig is dat de onderdelen niet goed passen. Het zou mooi zijn als bij het onderdeel informatie wordt gegeven op de website om welke rand het gaat 45 graden of 37 graden dat zou aanzienlijk helpen.

Verzenden duurde te lang
MO
Marcel O.
Niederlande

Beoordelingen voor Chargertech Car Tuning

5 aug 2023
Snelle afhandeling van de bestelling, en keurig geleverd
PS
Pierre S.
's Gravendeel
4 sep 2023
Prijs /kwaliteit is prima snelle levering.
Antwoord van Chargertech Car Tuning
4 sep 2023
Beste, Bedankt voor deze mooie review! Waar kunnen we onze service en producten nog verbeteren om u nog beter van dienst te zijn? Met vriendelijke groet, Team Chargertech
2 okt 2023
13 apr 2023