Chargertech Car Tuning- Logo - Beoordelingen

Chargertech Car Tuning

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden101 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 mrt 2022
Chargertech Car Tuning voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De snelle levering pluspunt De services en kennis over producten pluspunt Het ruim assortiment aan producten met name speciale adapters met sensor aansluiting die niet elke firma heeft groot pluspunt. Er is ook veel op voorraad pluspunt. Kleine verbeterpunten zijn misschien een wat groter assortiment met name de inbouwmeters en klokjes gewenst zou zijn wat meer verschillende soorten en ook in design mischien wat kleurrijker. Misschien ook wat meer keuze in de meterhouders voor a stijlen en dashboard. Op de adapters en koppelingen zit een knel fitting die heeft een afgeschuinde rand er zijn 2 soorten de 45 graden en de 37 graden er staat niet altijd bij om welke rand het gaat waardoor tijdens montage de kans aanwezig is dat de onderdelen niet goed passen. Het zou mooi zijn als bij het onderdeel informatie wordt gegeven op de website om welke rand het gaat 45 graden of 37 graden dat zou aanzienlijk helpen.

Verzenden duurde te lang
MO
Marcel O.
Niederlande

Beoordelingen voor Chargertech Car Tuning

Snelle verzending
17 mrt 2024

Snel en correct, maar hoge verzendkosten,

Snel en correct ! Wel hoge verzendkosten voor zo’n klein onderdeeltje. Had door brievenbus gekund.
De levertijd is altijd top. Na mijn mening ontzettend snel.En het product is altijd goed verpakt.
Lage prijs voor een glycerine gevulde meter, ook snel verzonden. Ik moet hem nog aansluiten dus over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen,

Whatsapp communicatie

had ze een bericht gestuurd via whatsapp en kreeg duidelijk uitleg en snelle reactie. Samen op het ideale product gekomen voor mijn auto.
Super snelle levering, goed te bereiken en een top service !
MV
Martin V.
Apeldoorn
20 jan 2024
Goede webshop en hele snelle verzending
2 aug 2023

De snelle levering pluspunt en de specials

Antwoord van Chargertech Car Tuning
2 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor de uitgebreide recensie! Wij zijn op dit moment bezig met het assortiment van autogauge toevoegen https://autogauge.com.tw/ deze staan op dit moment nog niet op de website maar zijn wel te bestellen.
6 jul 2023
Zeer goeie artikelen kwaliteit is goed, Jammer dat men demper gister ontving met vrij veel deuken erin min puntje
21 nov 2023
Ik vond dat jullie het snel hebben afgehandeld ik had mijn bestelling gauw in huis top.
22 jun 2023
Snelle levering! Goed geholpen met mijn vragen, niks op aan te merken verder!
13 jun 2023

EGR. Stop ✋

Ik maakte een bestellingen 🚚 en volgende dag was het gelijk binnen klasse 👍🏻
14 jul 2023
Gaat prima zo goede snelle service en een duidelijke site Top
23 jun 2023
Snelle levering en gewoon een goede prijs kwaliteit verhouding
16 aug 2023

Snel geleverd !!

Vlot besteld en snel geleverd . Mooie egale 30° bocht , top !!
21 jun 2023
Snel en goede spullen. Je krijgt waar voor je geld
16 nov 2023
Goede service en redelijke snelle levering