www.babista.nl- Logo - Beoordelingen

www.babista.nl

898 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.722 beoordelingen in totaal

Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!

Beoordelingen voor www.babista.nl

TM
Ton M.
Wijk bij Duurstede
5 nov 2023

Levertijd

Bij de kleding staat vaak een leverijd ik heb al een paar keer ervaren dat die niet klopt . Kunnen ze beter of weg laten of ruimer nemen
Antwoord van www.babista.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
MD
M d.
Geersdijk
Goede prijs kwaliteit verhouding in vergeleken met andere grote maten winkels, maar jammer dat al de grote maten snel uitverkocht zijn.
Dank wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
AT
Ad T.
Hoogland
3 jun 2023

kleinere maat

Ik ontving een maat kleiner dan ik besteld had en ook op de faktuur stond. Toen ik het wilde omruilen was mijn bestelde maat uitverkocht
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u een verkeerde maat had ontvangen en dat de gewenste maat is uitverkocht. Met vriendelijke groet, team Babista
WS
Wil S.
Geldrop
13 jul 2023
Het is voor mij de eerste keer dat ik bestel dus nog geen ervaring opgebouwd maar voor mij is het goed zo kwaliteir en levering toppie.
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
TG
Theo G.
Maastricht
30 jun 2023

Uitstekende kwaliteit en service.

Ik bestel al een hele tijd bij Babista en keer op keer zijn de ervaringen positief. Kan niet anders zeggen dan dat het een aanrader is.
Top beoordeling. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Team Babista
25 jul 2023
Ik ben een tevreden klant en wat zou beter moeten ik zou het zo niet weten ik wordt altijd geïnformeerd als iets later wort geleverd
27 jul 2023
1 jul 2023
we hadden een shirt met zoomboord besteld. jammer dat er heel weinig keus is, zouden jullie daarvoor kunnen zorgen a u b............
Antwoord van www.babista.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
JN
27 jun 2023

Het gemak van het bestellen.

Het gemak van het bestellen en de snelle levering zijn samen met de prijs kwaliteit verhouding het waard om babista aan te bevelen.
28 jun 2023
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Babista
1 sep 2023
In vele jaren nooit echt een probleem gehad . Tip : Klanten met 'n stoma zouden graag een pantalon kunnen kiezen met bandplooi .
6 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
19 okt 2023
Truien zijn uitstekend. Broek was tewijd en kon keurig worden geretourneerd en werd daarna terugbetaald. Allemaal neten op tijd.
20 okt 2023
26 sep 2023
Het telefonisch contact met werkneemster was erg inlevend en heeft erg geholpen met het vinden van de juiste sandalen! Heel fijn
27 sep 2023
Fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen, dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
3 sep 2023

Wisselde kwaliteit

Ik koop vaak bij BABISTA. Je moet altijd de verzendkosten er bij rekenen. De kwaliteit is meestal goed. Levertijd is vaak lang.
6 sep 2023
TG
Theo G.
Maastricht
16 mei 2023
Duidelijke omschrijving van de producten op de website. Kwalitatief goede producten. Snelle levering en duidelijke communicatie.
17 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
JK
Jos K.
Babberich
13 jun 2023
Prijs/kwaliteit prima. Ik had wat problemen met een van de producten kreeg goede hulp en probleem is naar tevredenheid opgelost.
14 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Babista
24 sep 2023
GOED IS GOED; moet je niet proberen nog meer te verbeteren, de kans op fouten is dan net zo groot, als de kans dat het mislukt
25 sep 2023
Top beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Babista
23 aug 2023
De broeken, die ik heb besteld bevallen prima. Mijn man zit in een verpleegtehuis. Daar vinden ze die joggingbroeken ideaal.
23 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat de broeken naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Babista
3 aug 2023
Goede kleding, goede prijs-kwaliteitverhouding, retour beleid verloopt soepel en zonder problemen. Prima klantenservice.
4 aug 2023
10 jun 2023

Goede kwaliteit kleding, informatie kan beter

Goede kwaliteit kleding. Financiële afhandeling niet altijd zorgvuldig. Ook informatie over herkomst kleding is afwezig.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
CP
Connie P.
Ridderkerk
16 mei 2023

Eigenlijk kan er niets beter.

Eigenlijk kan er niets beter ik ben heel blij met Babista. Het bestellen en het bezorgen van een artikel gaat heel goed.
17 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u heel blij met ons bent. Met vriendelijke groet, Team Babista
FV
Fred v.
Gorinchem
30 sep 2023
Volop keuze, kwaliteitsproducten tegen goede prijs te verkrijgen. Snelle levering en gemakkelijke keuzes om te betalen.
2 okt 2023
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Babista