www.babista.nl- Logo - Beoordelingen

www.babista.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.722 beoordelingen in totaal

Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!

Beoordelingen voor www.babista.nl

30 apr 2023
Prima schoenen extra breed en mijn aangepaste zooltjes paste gelijk goed in de schoen
1 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
28 jul 2023
De maten en de pasvorm zijn geweldig. Het artikel is precies wat je er van verwacht.
Antwoord van www.babista.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
25 apr 2023
Overzichtelijke site, makkelijk bestellen en soepel als er iets teruggestuurd wordt
25 apr 2023
Jeans maten meteen omzetten in normale maten net als de boord maten van overhemden
11 jul 2023
Dank u wel voor uw feedback en uw score. Met vriendelijke groet, team Babista
TH
T H.
Hilversum
Ik heb na ruim een maand nog niks ontvangen het zou nu rond 10 november pas komen
1 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Babista
AD
Ans D.
Almere
1 jul 2023
Altijd zeer goede kwaliteit en pasvorm. Koop bij Babista de kleding voor mijn man.
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Babista
Mooie kleding voor een redelijke prijs. Goede kwaliteit en prettig in her dragen.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
Sinds jaren weer een chilet gekocht ben er erg blij mee En was redelijk geprijsd
Antwoord van www.babista.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Babista
administratief de zaak beter in orde houden en er geen onduidelijkheden van maken
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
21 okt 2023
Truien zijn erg mooi. Wel vind ik de verpakking an die grote dozen erg overdreven
25 okt 2023
DS
D J S.
Etten-Leur
6 sep 2023
wij zijn zeer tevreden met Babista, mooie kleding en ook de kwaliteit is prima.
7 sep 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Babista
30 apr 2023

Tevreden

Keurige verzending, goed product, als maat niet klopt retour correct afgehandeld.
1 mei 2023
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Babista
AN
27 apr 2023
Duidelijke site, mooie kleding. Pasvorm broeken valt wat tegen, pijpen te kort.
28 apr 2023
Dank u wel voor uw review! Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
14 okt 2023
De kwaliteit en de aanbieding en de goede service natuurlijk. Echt een aanrader
16 okt 2023
Top beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Babista
16 sep 2023

Correcte levering van goede kwaliteit…

Correcte levering en goede verhouding prijs/ kwaliteit. Soms mooie aanbiedingen.
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
TT
Tonnie T.
Dordrecht
3 jun 2023
De kwaliteit van de shirts zijn goed. De levering was op tijd en netjes verpakt.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
9 mei 2023
Perfecte kwaliteit kleding. Goede service en een klantvriendelijke organisatie.
10 mei 2023
Misschien niet zo zeer beter maar wel kwaliteit en service blijven continueren.
14 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
WT
Wim T.
Alkmaar
26 sep 2023

Mooie heren veter schoenen.

De schoenen zouden net een wat betere pasform aan de achterzijde kunnen hebben.
27 sep 2023
DL
D L.
Sneek
9 jun 2023
klachten die via de mail aan Babista worden gedaan moeten wel worden beantwoord
Antwoord van www.babista.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost, wilt u dan een e-mail sturen naar webcare@babista.nl? Dan kijken wij de situatie nogmaals voor u na. Met vriendelijke groet, Team Babista