Babista.nlBeoordelingen

Babista.nl - Online herenmode, schoenen en accessoires

Babista.nl is een herenmode speciaalzaak die staat voor hoogwaardige en comfortabele herenkleding voor de zelfbewuste mannen die midden in het leven staan. Bij Babista vindt u uitsluitend gerenommeerde modemerken waar comfort, optimale pasvorm en functionaliteit de belangrijkste aspecten zijn bij de kleding van Babista Bij Babista vindt u zowel casual herenkleding als ook zakelijke en feestelijke mode. Voor iedere situatie is wel een outfit te vinden bij Babista. De kleding van Babista is van hoge kwaliteit waarbij altijd hoogwaardige natuurlijke stoffen worden gebruikt. Het principe van Babista is dan ook “mannenmode op zijn best”. Daarnaast is de mode van Babista ook beschikbaar in grote maten, waarbij ook de mannen met een maatje meer gemakkelijk een passend outfit kunnen vinden.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor Babista.nl

4.34/5.00

1.217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Babista.nl

Nog niets ontvangen
Antwoord van Babista.nl
In uw bevestiging is aangegeven dat de bestelling een langere levertijd heeft. U wordt per mail op de hoogte gehouden over de levering. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
Heb 15 september iets besteld nog niet geleverd.
Antwoord van Babista.nl
U kunt contact opnemen met onze klantenservice via service@babista.nl, de chat op onze webshop of u kunt ons bellen op 010 - 447 98 98. Wij helpen u graag verder. Bedankt. Met vriendelijke groet, team Babista.
Op de brochure lijk de pantalon bruiner. De blokken op de binnen en buitenzijden behoorlijk verspringend Geen babista kwalitijd. Moest op reis dus pantalon mee genomen
Antwoord van Babista.nl
Het kan weleens voorkomen dat de kleur iets verschilt. U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice om het te bespreken. Met vriendelijke groet, team Babista.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen !!
Antwoord van Babista.nl
In uw bevestiging is aangegeven dat meerdere artikelen een langere levertijd hebben. Volens de geevens van DHL wordt de bestelling vandaag bezorgd. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
drie weken iets besteld niets ontvangen en geen berichtje .er slecht .zelf gekeken staat in behandeling.
Antwoord van Babista.nl
Indien een artikel niet voorradig is op moment van bestellen, bieden wij de mogelijkheid om het artikel vooruit te bestellen. De levertijd kan dan langer zijn dan onze standaard vijf werkdagen. De levertijd kunt u per artikel terug vinden in uw winkelmand en in uw bestelbevestiging. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Babista.
Ik heb nog steeds niet het juiste, bestelde product ontvangen
Het artikel is nog steeds niet geleverd. Dit is nu de tweede keer in korte tijd.
Antwoord van Babista.nl
U kunt hier het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers kijken het graag voor u na. Met vriendelijek groet, team Babista.
Helaas tot op de dag van vandaag nog niets mogen ontvangen , ook geen bericht !! Echt triest
Antwoord van Babista.nl
In de bestelbevestiging is aangegeven dat niet alle artikelen op voorraad zijn.Deze informatie is ook terug te vinden via Mijn Account. U wordt per e-mail door ons op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail inclusief Track & Trace code om het pakket te volgen. Babista
Beste mensen , Een beetje voorbarig om nu al om een beoordeling te vragen, ik wacht nog steeds op het ontvangen van mijn bestelling
Antwoord van Babista.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. In de bestelbevestiging is aangegeven dat de artikelen een langere levertijd hebben. Deze informatie is ook terug te vinden via Mijn Account. U wordt per e-mail door ons op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail inclusief Track & Trace code om het pakket te volgen.
Heb mijn bestelde sokken nooit ontvangen en heb zelf moeten bellen waarom ik na enkele weken nog steeds mijn bestelling niet had ontvangen en heb daarna ook nog niet het hele bedrag terug ontvangen. Echt jammer.
Antwoord van Babista.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij kijken de bestelling / terugbetaling graag voor u na. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar service@babista.nl. Met vriendelijke groet, Team Babista
ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Antwoord van Babista.nl
. In verband met de corona crisis is het uitleveren van onze artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst. We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. U ontvangt een mail met een track&trace code en u krijgt een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
Levertijd is veel te lang. Heb nog niets ontvangen
Antwoord van Babista.nl
in juni besteld levering augustus bodywarmer in juni besteld wordt in augustus geleverd
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor uw beoordeling! In deze tijd is de levertijd langer dan verwacht, als het eerder wordt geleverd wordt u hier per e-mail op de hoogte van gesteld. Met vriendelijk groet, team Babista.
slechte communicatie, onduidelijke reacties op mijn mails, wel mail over verzending maar na 24 uur nog niet te traceren...
Antwoord van Babista.nl
Jammer om te lezen! U kunt hier altijd contact voor opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Babista.
Nog steeds niets ontvangen..
Antwoord van Babista.nl
In u bevestiging is aangegeven dat de levertijd langer is. Het andere artikel heeft ook door de coronacrisis enige vertraging opgelopen. Zodra de artikelen ons magazijn verlaten, wordt u per mail op de hoogte gehouden over de levering. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
mijn bestelling was op 14-04-2020 maar ik kreeg bericht levering duurt 7 weken ,dus ik wacht nog steeds en kan dus nog geen oordeel geven ,maar dit duurt wel lang dat is niet normaal
Antwoord van Babista.nl
De artikelen waren niet voorradig op moment van bestellen en zijn vooruit besteld voor u. De levertijd staat inderdaad aangegeven in de bestelbevestiging. Wij bieden onze excuses aan voor de langere levertijd! Met vriendelijke groet, team Bsbita.
goederen (19/4 besteld) nog niet ontvangen. kunnen wel tot 6 weken later pas komen
Antwoord van Babista.nl
Indien de artikelen niet op voorraad zijn, bieden we de service aan om alvast vooruit te bestellen. U wordt per mail op de hoogte gehouden over de levering zodra de artikelen ons magazijn verlaten. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
Nog steeds niets ontvangen
Antwoord van Babista.nl
U kunt hiervoor het beste contact opnemet met de klantenservice via het telefoonnummer:010 - 447 98 98. Met vriendelijke groet, team Babista.
bestelling geplaatst op 6 april. jasje zou worden geleverd binnen 3 a 5 dagen. Dus uiterlijk 11 april. Nog steeds niet ontvangen. Het overhemd binnen 4 a 5 weken. Dus dat kan nog goed komen. Maar geen enkele communicatie. Ik bestel bij Babista dus nooit meer iets.
Antwoord van Babista.nl
We kunnen ons goed voorstellen dat u wilt weten waar uw bestelling blijft. We raden aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor u kunnen nakijken. Met vriendelijke groet, team Babista
Levertijd nu 3 weken en heb nog niet alles. 1 joggingbroek met gaatje. Bij navraaf waar alles blijftvgeen reden alleen antwoord met bestelling ontvangen. Ga denk ik alles terug sturen als eindelijk alles heb. Was voor pasen de kleding. Voor ik alles binnen heb is het weer pasen denk ik.
Antwoord van Babista.nl
In uw bevestiging is inderdaad aangegeven dat meerdere artikelen een langere levertijd hebben. Helaas is er enige vertraging ontstaan waarvoor we onze excuses willen aanbieden. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice over het gaatje in de broek zodat wij kunnen kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, team Babista.