Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Babista.nl
Beoordelingen:

3.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.722 beoordelingen in totaal  

4,19
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

de meest kritische beoordeling

13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Babista.nl

 Sorteren  
Relevantie
(125)
(207)
Resetten
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De laatste bestellingen waren niet de manier, die ik gewend ben .De pyama's , dat ging nog, daarentegen de levering van de leren jas is onvoldoende. Ik heb nooit iets ontvangen, terwijl ik een e`mail krijg, waarin staat ,dat ik de jas heb teruggestuurd, die ik nooit heb gezien .U krijgt de jas terug van iemand anders en ik krijg het bericht ,jas is uitverkocht en kan niet meer geleverd worden!!!
Beoordeling melden
HS
Hans S.
Roermond
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas

Deel van de bestelling kwam snel en perfect binnen. Van de twee ontbrekende artikelen kwam op een gegeven moment bericht dat één niet meer leverbaar was. Een vraag over het tweede artikel werd onbevredigend beantwoord. Weer veel later ook hierover bericht dat dat niet meer leverbaar is... Jammer van de slechte communicatie!
Beoordeling melden
HB
Hans B.
Ruinerwold
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen besteld en ontvangen. Daarna op hun site gekeken om factuur etc. Blijk ik niet meer te kunnen inloggen?? Gebeld en kreeg te horen dat ze overgenomen waren en dat de inloggegevens binnenkort weer bereikbaar waren. (3 weken geleden). Veel onduidelijkheid waarom ze geen schoenen meer verkopen?????
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Babista heeft zijn zaken niet op orde.Bij de bestelling via internet stond…

Bij de bestelling via internet stond dat producten op voorraad waren en leverbaar in 2 tot 5 dagen. Na een week krijg ik e-mail dat levering wat later is. Na weer een week krijg ik e-mail dat producten niet meer leverbaar zijn. Conclusie: Babista heeft zijn zaken niet op orde. !!! Waardeloos.
Beoordeling melden
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel 4 pantalons, de bestelling wordt bevestigd en in de dagen daarna komen berichten dat geen van de 4 pantalons geleverd kan worden. Dat is toch heel vreemd. U had toch kunnen weten dat er met de levering aan u iets mis was! Zet die pantalons dan niet op de site.
Beoordeling melden
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen als er van eigenaar wordt gewisseld dat je alles beter op orde hebt. Dat is ditmaal ver beneden het peil dat ik van de laatste jaren gewend ben geweest. Normaal deel ik vijf sterren .
Beoordeling melden
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zijn overgenomen. Je kunt je bestellingen,betalingen en retouren niet meer zien. Jammer bestelde daar graag maar nu niet meer
Beoordeling melden
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
IVM wisseling van bestellen krijg ik niet de bestelling omdat ze zogenaamd uitverkocht zijn wat niet waar is na navraag
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte na verkoop service

20 min. wachten aan de lijn zonder hulp. Door babista geannuleerde deel bestelling en nog geen geld terug gestort
Beoordeling melden
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets gekregen
Beoordeling melden
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Matige levering, wel kwalitatief goede shirts

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet fijn is zoals de bestelling is gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens en het IBAN-nummer zodat wij de terugbetaling in werking kunnen zetten. U kunt uw gegevens mailen naar webcare@babista.nl. Met vriendelijke groet, Team Babista
WV
W v.
Oosterbeek
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Jas met knoopsluiting besteld "levering…

Jas met knoopsuiting besteld "levering binnen5 werkdagen" Na een week nog niks. E-mail (meerdere) aan Babista: geen reactie . Later toch een berichtje: Uw bestelling is vertraagd. De volgende dag wordt de jas geleberd door dhl (bizar; zee wisten niet wanneer en praktisch dezelfde dag wordt ie verzonden. De jas zelf is onbruikbaar wel knopen maar geen knoopsgaten (echt niet) hoe verzinnen ze het? Proberen terug te sturen via Picnic maar de scannervan Picnic kan het retourlabel niet lezen ook de scanner van het Dhl_servicepunt kan dat niet (!). Op deze manier begint Babista op een van die neppe webwinkels te lijken, waar banken voor waarschuwen. Jammer
Beoordeling melden
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ze verkopen artikelen die schijnbaar niet voorradig zijn en wordt de levering elke keer uitgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na drie weken nog steeds niet geleverd en geen zicht op wanneer dan wel.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
19 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@babista.nl. Dan kunnen wij u verder van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Babista
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveren nooit op tijd elke keer duurt het langer uit stel van leveren
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
artikelen na drie weken na bestelling ,ineens niet meer teleleren.
Beoordeling melden
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestel en dat is het niet
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
PJ
Peter J.
Sittard
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd veel te lang of uitverkocht !

Levertijd of uitverkocht
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
14 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
ziet er heel leuk uit maar de afwerking is heel slordig. Er hangen snel draden los, de binnenzakken vertonen scheuren en de rits is van de allergoedkoopste leverantie. Als je geen belang hecht aan slechte confectie is het een prima koop zeker omdat de designs leuk zijn. Maar C&A bijv. geeft -na goed zoeken- veel betere kwaliteit voor dezelfde prijs. Het is niet alleen de prijs: vergelijk in het duurdere segment de goede kwaliteit van Ralph Lauren Polo met de weliswaar leukere designs maar prullige kwaliteit van Tommy Hilfinger.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
9 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista