Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Babista.nl
Beoordelingen:

3.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.722 beoordelingen in totaal  

4,19
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

de meest kritische beoordeling

13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Babista.nl

 Sorteren  
Relevantie
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De laatste bestellingen waren niet de manier, die ik gewend ben .De pyama's , dat ging nog, daarentegen de levering van de leren jas is onvoldoende. Ik heb nooit iets ontvangen, terwijl ik een e`mail krijg, waarin staat ,dat ik de jas heb teruggestuurd, die ik nooit heb gezien .U krijgt de jas terug van iemand anders en ik krijg het bericht ,jas is uitverkocht en kan niet meer geleverd worden!!!
Beoordeling melden
HS
Hans S.
Roermond
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas

Deel van de bestelling kwam snel en perfect binnen. Van de twee ontbrekende artikelen kwam op een gegeven moment bericht dat één niet meer leverbaar was. Een vraag over het tweede artikel werd onbevredigend beantwoord. Weer veel later ook hierover bericht dat dat niet meer leverbaar is... Jammer van de slechte communicatie!
Beoordeling melden
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen als er van eigenaar wordt gewisseld dat je alles beter op orde hebt. Dat is ditmaal ver beneden het peil dat ik van de laatste jaren gewend ben geweest. Normaal deel ik vijf sterren .
Beoordeling melden
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zijn overgenomen. Je kunt je bestellingen,betalingen en retouren niet meer zien. Jammer bestelde daar graag maar nu niet meer
Beoordeling melden
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Matige levering, wel kwalitatief goede shirts

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet fijn is zoals de bestelling is gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens en het IBAN-nummer zodat wij de terugbetaling in werking kunnen zetten. U kunt uw gegevens mailen naar webcare@babista.nl. Met vriendelijke groet, Team Babista
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ze verkopen artikelen die schijnbaar niet voorradig zijn en wordt de levering elke keer uitgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
artikelen na drie weken na bestelling ,ineens niet meer teleleren.
Beoordeling melden
PJ
Peter J.
Sittard
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd veel te lang of uitverkocht !

Levertijd of uitverkocht
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
14 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
ziet er heel leuk uit maar de afwerking is heel slordig. Er hangen snel draden los, de binnenzakken vertonen scheuren en de rits is van de allergoedkoopste leverantie. Als je geen belang hecht aan slechte confectie is het een prima koop zeker omdat de designs leuk zijn. Maar C&A bijv. geeft -na goed zoeken- veel betere kwaliteit voor dezelfde prijs. Het is niet alleen de prijs: vergelijk in het duurdere segment de goede kwaliteit van Ralph Lauren Polo met de weliswaar leukere designs maar prullige kwaliteit van Tommy Hilfinger.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
9 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het assortiment gaat zienderogen achteruit in keuze. Zo koop ik altijd mijn (nogal grote maat) aan colberts. In oktober was slechts één (weinig aantrekkelijk) colbert beschikbaar. Ook het assortiment is veel gericht op blauwe boorden mensen (veel ruiten en veel broeken).
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Babista
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eigenaardige gang van zaken.... Vest, niet betaald.....toch teruggestuurd.. Krijg spontaan mijn geld terug..dag later door Duitse bankinstelling, geld weer teruggehaald....doch € 7, meer...????
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of n.a.w. gegevens doorgeven via service@babista.nl
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb sterke twijfels over de maatvoering van het geleverde spul. Was nl. voor het eert dat mijn standaardmaat niet paste. En dat vind ik bijzonder twijfelachtig.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren en heel veel is niet meer leverbaar in alle maten. Verder snap ik van de administratie niet veel meer, tamalijke chaos.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
27 nov 2023
Dank u we voor uw beoordeling en feedback. Mocht u vragen hebben over uw klantrekening, kunt u uw gegevens mailen naar webcare@babista.nl, dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Babista
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had veel klachten over bereikbaarheid. Bij vorige beoordeling gemeld, maar nooit een reactie gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
27 jul 2023
Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses hiervoor. Zou u uw klacht willen toelichten en deze willen sturen naar service@babista.nl. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Babista
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 stuks besteld en niet gelijk afgeleverd. Apart betalen terwijl het 2 voor... was . Lastig.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wilt u een e-mail sturen naar webcare@babista.nl dan kijken wij dit voor u na. Met vriendelijke groet, Team Babista
WH
Wilma H.
Uitgeest
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd

Vermeld meteen de lange levertijd en stuur niet 2x een mail dat de levertijd vertraagt is
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
16 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de levering is vertraagd. Met vriendelijke groet, Team Babista
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Komen slecht hun afspraken. Leveren altijd later dan is aangegeven op de site
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
2 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Babista
WV
Willy V.
Alphen aan den Rijn
6 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit valt tegen. De prijs moet daardoor zakken
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
7 apr 2023
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Babista
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt te lang voor dat je je geld terug krijgt
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
22 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel artikelen niet leverbaar of lange levertijd!
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
24 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Babista