Babista.nlBeoordelingen

Babista.nl - Online herenmode, schoenen en accessoires

Babista.nl is een herenmode speciaalzaak die staat voor hoogwaardige en comfortabele herenkleding voor de zelfbewuste mannen die midden in het leven staan. Bij Babista vindt u uitsluitend gerenommeerde modemerken waar comfort, optimale pasvorm en functionaliteit de belangrijkste aspecten zijn bij de kleding van Babista Bij Babista vindt u zowel casual herenkleding als ook zakelijke en feestelijke mode. Voor iedere situatie is wel een outfit te vinden bij Babista. De kleding van Babista is van hoge kwaliteit waarbij altijd hoogwaardige natuurlijke stoffen worden gebruikt. Het principe van Babista is dan ook “mannenmode op zijn best”. Daarnaast is de mode van Babista ook beschikbaar in grote maten, waarbij ook de mannen met een maatje meer gemakkelijk een passend outfit kunnen vinden.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor Babista.nl

4.34/5.00

1.217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Babista.nl

duurt veel te lang de levering
Antwoord van Babista.nl
We hopen u de volgende keer sneller van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, team Babista
Waardeloze service. Bij bestelling van 2 artikelen worden deze apart verzonden. Hierdoor 2 x verzendingskosten. 10 euro korting is dan een face
Antwoord van Babista.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als u één bestelling plaatst, waarbij er verschillende levertijden zijn worden de verzendkosten maar één keer berekend. U kunt een e-mail sturen naar service@babista.nl. Mijn collega's kijken de bestelling dan graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Babista
Mijn pakket die ik deze keer hebt gekregen is niet zo fris ge levert. Het lijkt wel als of het niet met de dhl busjes is geleverd ,maar op de fiets . Maar ik zie als ik het kan behouden zo niet stuur ik hem terug . Groeten van de heer hesdy waterberg .
Antwoord van Babista.nl
Uw feedback zullen wij doorgeven aan DHL! Bedankt. Met vriendelijke groet, team Babista.
ik heb nog geen bestelling ontvangen dan kan ik geen oordeel geven
Antwoord van Babista.nl
Onze excuses voor de vertraging. U wordt per mail op de hoogte gehouden over de levering van uw bestelling. U ontvangt een verzendbevestiging inclusief Track & Trace code. Ook ontvangt u een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
1 artikel zit er niet bij. levering over 4 weken, dus deze bestelling wil ik annuleren tot op heden nog steeds geen antwoord van u op mijn mail mogen ontvangen. het ontbrekende artikel nummer is 31-927-373
Antwoord van Babista.nl
Wegens drukte kan het wat langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt per mail. Excuses hiervoor. We doen ons best om onze klanten zo spoedig mogelijk te voorzien van een reactie. We raden aan om hierover contact op te nemen met onze eigen klantenservice. U kunt ons telefonisch bereiken via 014479898, via de LiveChat of onze Facebookpagina. Met vriendelijke groet, team Babista
14 dagen wordt 5 weken!
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Babista.
2x foutieve maat opgegeven dus 2 x kleding terug moeten sturen omdat de truien te klein waren, nu dus uitverkocht, beetje jammer
Antwoord van Babista.nl
Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet prettig is als het artikel uitverkocht blijkt te zijn, wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer beter van dienst zijn. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Babista.
Je moet erg veel geduld hebben voordat je de bestelling ontvangt. Producten beoordelen kan ik dus niet omdat ik nog niets binnen heb.
Antwoord van Babista.nl
In verband met de corona crisis is het uitleveren van onze artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst. We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. U ontvangt een mail met een track&trace code en u krijgt een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. Met vriendelijke groet, Team Babista
Door de lange leveringstermijn geannuleerd
Antwoord van Babista.nl
Wij bieden onze excuses aan voor de langere levertijd en hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Babista.
Ik wilde in juni iets bestellen voor mijn man, maar dat kon pas in september geleverd worden, had net een boekje met zomer kleding ontvangen. Daar heb je dus niets aan. Niet besteld dus.
Antwoord van Babista.nl
Door de wereldwijde situatie duurt de levering langer dan dat u van ons gewend bent. We bieden hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groet, team Babista
Af en toe lange wachttijden
Antwoord van Babista.nl
Door de wereldwijde situatie kunnen de levertijd langer zijn dan dat u gewend bent van ons. We bieden hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groet, team Babista
Zeer slecht qua levering van producten momenteel. Zelfs de toegezegde levering van 6 weken klopt niet. Dit is echt slecht
Antwoord van Babista.nl
In verband met de corona crisis is het uitleveren van onze artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst. We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. U ontvangt een mail met een track&trace code en u krijgt een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
Producten zijn prima! Snelheid van levering is beneden alle pijl. Dit proces duurt echt veel te lang. Zo lang zelfs dat je je zelfs begint af te vragen wat en waarom je iets besteld hebt.
Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Babista
ik had iets retour gestuurd van 56.99 en ze boeken het verkeerde af van een ander artikel dat 24.99 is een verschil van 32.00 en dan heb ik alles uit moeten leggen hoe dat kon gebeuren en ja ze begrepen het .maar ik moest wel alles voorkouwen anders hadden ze er niets aangedaan ze beloven van alles maar luisteren zijn ze heel slecht in. met groet J Kloosterman
Antwoord van Babista.nl
Dat is jammer om te lezen! Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Babista
Wacht al wekenlang op bestelde producten. Bovendien klopt de te verwachten levertijd niet. 18 april bestelling gedaan 24 april en 51 mei. Geen van deze bestellingen nog ontvangen
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor uw feedback!! Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn telefonisch te bereiken op het telefoonnummer: 0104479898. Met vriendelijke groet, team Babista.
Levering heeft 24/4 magazijn verlaten; Bezorgen DHL woe. 29/4 tussen 9.00 - 13.00 uur; hele ochtend thuis, geen DHL pakket ontvangen!!!
Antwoord van Babista.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479898. Met vriendelijke groet, team Babista.
Wat wij gekregen hebben klopte niet, Wij hebben de bestelling terug gestuurd. Maar na jullie kant geen reactie gekregen of de zending inderdaad is ontvangen.
Antwoord van Babista.nl
Het verwerken van een retour duurt twee tot uiterlijk drie weken. Zodra het retour volledig verwerkt is, ontvangt u een retour bevestiging van ons per mail. We raden aan om uw mailbox goed in de gaten te houden. Met vriendelijke groet, team Babista
Het duurt erg lang voor iets binnen komt of dat de retourzendingen zijn verwerkt 2 nieuwe shirt besteld omdat andere te klein waren, maar weer het zelfde
Antwoord van Babista.nl
We raden voor een omruiling aan om dit telefonisch aan ons door te geven, zo kunt u de omruiling veel sneller ontvangen. Met vriendelijke groet, team Babista
Het duurt wel heeeel lang voor de bestelling wordt geleverd!
Antwoord van Babista.nl
In de bevestiging is aangegeven dat de artikelen een langere levertijd hebben, vandaar dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
Verkeerd artikel,en moeite met het terug zenden.m
Antwoord van Babista.nl
Nogmaals onze excuses dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. U kunt het retour versturen via elke DHL Parcelshop bij u in de buurt. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Babista