Babista.nlBeoordelingen

: 1.796GoedGecertificeerd

Details
Contact
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Babista.nl - Online herenmode, schoenen en accessoires

Babista.nl is een herenmode speciaalzaak die staat voor hoogwaardige en comfortabele herenkleding voor de zelfbewuste mannen die midden in het leven staan. Bij Babista vindt u uitsluitend gerenommeerde modemerken waar comfort, optimale pasvorm en functionaliteit de belangrijkste aspecten zijn bij de kleding van Babista Bij Babista vindt u zowel casual herenkleding als ook zakelijke en feestelijke mode. Voor iedere situatie is wel een outfit te vinden bij Babista. De kleding van Babista is van hoge kwaliteit waarbij altijd hoogwaardige natuurlijke stoffen worden gebruikt. Het principe van Babista is dan ook “mannenmode op zijn best”. Daarnaast is de mode van Babista ook beschikbaar in grote maten, waarbij ook de mannen met een maatje meer gemakkelijk een passend outfit kunnen vinden.
Contact
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
Nederland
Handelsregister
KvK 24269166
Gevolmachtigde
A.J. Janse

Beoordelingen voor Babista.nl

4.34/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

52 %
37 %
6 %
2 %
2 %
1.796 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Babista.nl

Filter 
(29)
10 dagen geleden
duurt veel te lang de levering
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
9 dagen geleden
We hopen u de volgende keer sneller van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, team Babista
1 maand geleden
Waardeloze service. Bij bestelling van 2 artikelen worden deze apart verzonden. Hierdoor 2 x verzendingskosten. 10 euro korting is dan een face
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
1 maand geleden
Dank u wel voor uw beoordeling. Als u één bestelling plaatst, waarbij er verschillende levertijden zijn worden de verzendkosten maar één keer berekend. U kunt een e-mail sturen naar service@babista.nl. Mijn collega's kijken de bestelling dan graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Babista
3 maanden geleden
Mijn pakket die ik deze keer hebt gekregen is niet zo fris ge levert. Het lijkt wel als of het niet met de dhl busjes is geleverd ,maar op de fiets . Maar ik zie als ik het kan behouden zo niet stuur ik hem terug . Groeten van de heer hesdy waterberg .
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
2 maanden geleden
Uw feedback zullen wij doorgeven aan DHL! Bedankt. Met vriendelijke groet, team Babista.
3 maanden geleden
ik heb nog geen bestelling ontvangen dan kan ik geen oordeel geven
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
3 maanden geleden
Onze excuses voor de vertraging. U wordt per mail op de hoogte gehouden over de levering van uw bestelling. U ontvangt een verzendbevestiging inclusief Track & Trace code. Ook ontvangt u een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
3 maanden geleden
1 artikel zit er niet bij. levering over 4 weken, dus deze bestelling wil ik annuleren tot op heden nog steeds geen antwoord van u op mijn mail mogen ontvangen. het ontbrekende artikel nummer is 31-927-373
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
3 maanden geleden
Wegens drukte kan het wat langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt per mail. Excuses hiervoor. We doen ons best om onze klanten zo spoedig mogelijk te voorzien van een reactie. We raden aan om hierover contact op te nemen met onze eigen klantenservice. U kunt ons telefonisch bereiken via 014479898, via de LiveChat of onze Facebookpagina. Met vriendelijke groet, team Babista
3 maanden geleden
14 dagen wordt 5 weken!
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
3 maanden geleden
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Babista.
4 maanden geleden
2x foutieve maat opgegeven dus 2 x kleding terug moeten sturen omdat de truien te klein waren, nu dus uitverkocht, beetje jammer
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
3 maanden geleden
Wij kunnen ons goed voorstellen dat het niet prettig is als het artikel uitverkocht blijkt te zijn, wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer beter van dienst zijn. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Babista.
4 maanden geleden
Je moet erg veel geduld hebben voordat je de bestelling ontvangt. Producten beoordelen kan ik dus niet omdat ik nog niets binnen heb.
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
4 maanden geleden
In verband met de corona crisis is het uitleveren van onze artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst. We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. U ontvangt een mail met een track&trace code en u krijgt een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. Met vriendelijke groet, Team Babista
4 maanden geleden
Door de lange leveringstermijn geannuleerd
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
4 maanden geleden
Wij bieden onze excuses aan voor de langere levertijd en hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Babista.
4 maanden geleden
Ik wilde in juni iets bestellen voor mijn man, maar dat kon pas in september geleverd worden, had net een boekje met zomer kleding ontvangen. Daar heb je dus niets aan. Niet besteld dus.
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
4 maanden geleden
Door de wereldwijde situatie duurt de levering langer dan dat u van ons gewend bent. We bieden hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groet, team Babista
4 maanden geleden
Af en toe lange wachttijden
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
4 maanden geleden
Door de wereldwijde situatie kunnen de levertijd langer zijn dan dat u gewend bent van ons. We bieden hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groet, team Babista
5 maanden geleden
Zeer slecht qua levering van producten momenteel. Zelfs de toegezegde levering van 6 weken klopt niet. Dit is echt slecht
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
5 maanden geleden
In verband met de corona crisis is het uitleveren van onze artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst. We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. U ontvangt een mail met een track&trace code en u krijgt een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
5 maanden geleden
Producten zijn prima! Snelheid van levering is beneden alle pijl. Dit proces duurt echt veel te lang. Zo lang zelfs dat je je zelfs begint af te vragen wat en waarom je iets besteld hebt.
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
5 maanden geleden
Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Babista
5 maanden geleden
ik had iets retour gestuurd van 56.99 en ze boeken het verkeerde af van een ander artikel dat 24.99 is een verschil van 32.00 en dan heb ik alles uit moeten leggen hoe dat kon gebeuren en ja ze begrepen het .maar ik moest wel alles voorkouwen anders hadden ze er niets aangedaan ze beloven van alles maar luisteren zijn ze heel slecht in. met groet J Kloosterman
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
5 maanden geleden
Dat is jammer om te lezen! Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Babista
6 maanden geleden
Wacht al wekenlang op bestelde producten. Bovendien klopt de te verwachten levertijd niet. 18 april bestelling gedaan 24 april en 51 mei. Geen van deze bestellingen nog ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
6 maanden geleden
Bedankt voor uw feedback!! Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn telefonisch te bereiken op het telefoonnummer: 0104479898. Met vriendelijke groet, team Babista.
7 maanden geleden
Levering heeft 24/4 magazijn verlaten; Bezorgen DHL woe. 29/4 tussen 9.00 - 13.00 uur; hele ochtend thuis, geen DHL pakket ontvangen!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
7 maanden geleden
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479898. Met vriendelijke groet, team Babista.
7 maanden geleden
Wat wij gekregen hebben klopte niet, Wij hebben de bestelling terug gestuurd. Maar na jullie kant geen reactie gekregen of de zending inderdaad is ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
7 maanden geleden
Het verwerken van een retour duurt twee tot uiterlijk drie weken. Zodra het retour volledig verwerkt is, ontvangt u een retour bevestiging van ons per mail. We raden aan om uw mailbox goed in de gaten te houden. Met vriendelijke groet, team Babista
7 maanden geleden
Het duurt erg lang voor iets binnen komt of dat de retourzendingen zijn verwerkt 2 nieuwe shirt besteld omdat andere te klein waren, maar weer het zelfde
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
7 maanden geleden
We raden voor een omruiling aan om dit telefonisch aan ons door te geven, zo kunt u de omruiling veel sneller ontvangen. Met vriendelijke groet, team Babista
7 maanden geleden
Het duurt wel heeeel lang voor de bestelling wordt geleverd!
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
7 maanden geleden
In de bevestiging is aangegeven dat de artikelen een langere levertijd hebben, vandaar dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Babista
7 maanden geleden
Verkeerd artikel,en moeite met het terug zenden.m
 Geverifieerde beoordeling|
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Babista.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Babista.nl
7 maanden geleden
Nogmaals onze excuses dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. U kunt het retour versturen via elke DHL Parcelshop bij u in de buurt. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Babista