Babista.nlBeoordelingen

Babista.nl - Online herenmode, schoenen en accessoires

Babista.nl is een herenmode speciaalzaak die staat voor hoogwaardige en comfortabele herenkleding voor de zelfbewuste mannen die midden in het leven staan. Bij Babista vindt u uitsluitend gerenommeerde modemerken waar comfort, optimale pasvorm en functionaliteit de belangrijkste aspecten zijn bij de kleding van Babista Bij Babista vindt u zowel casual herenkleding als ook zakelijke en feestelijke mode. Voor iedere situatie is wel een outfit te vinden bij Babista. De kleding van Babista is van hoge kwaliteit waarbij altijd hoogwaardige natuurlijke stoffen worden gebruikt. Het principe van Babista is dan ook “mannenmode op zijn best”. Daarnaast is de mode van Babista ook beschikbaar in grote maten, waarbij ook de mannen met een maatje meer gemakkelijk een passend outfit kunnen vinden.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor Babista.nl

4.33/5.00

1.210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Babista.nl

Duurt te lang met levering
Waarom maar 1 artikel gestuurd terwijl ik er 2 besteld heb en deze ook op voorraad zouden zijn
geen maatbeschrijving.
te groot
Antwoord van Babista.nl
Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Babista.
De spullen duren af en toe een beetje lang voor ze komen
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor uw eerlijke beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Babista.
Schoen zagen er goed uit maar waren te smal en paste daarom niet. Lange levertijd
Antwoord van Babista.nl
Jammer om te vernemen dat de schoenen niet paste, we hebben juiste verschillende schoen wijdtes in onze collectie. Met vriendelijke groet, team Babista
Ik ben al jaren klant. Dat zegt al genoeg.
Antwoord van Babista.nl
Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, team Babista.
Weet precies wanneer het pakket aankomt en netjes verpakt
Antwoord van Babista.nl
Top, bedankt! Met vriendelijke groet, team Babista.
Krijg ik een korting en die kan ik nergens invullen of dat ik geen verzendkosten hoef te betalen en dan staat het gewoon op de rekening ja en daar word ik niet blij van
Antwoord van Babista.nl
Online in stap 3 is er altijd een mogelijkheid om een kortingscode in te voeren, u kunt de code ook telefonisch of schriftelijk doorgeven. Als u hier vragen over heeft, kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat wij u hiermee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, team Babista
Kwaliteit en pasvorm van diverse artikelen zijn niet zo goed. VOOR MIJN GEVOEL. SORRY
Antwoord van Babista.nl
Hartelijk dank voor uw feedback en beoordeling. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Babista
Slechts een deel is geleverd. Het laatste deel kan nog 10 of meer weken duren
Antwoord van Babista.nl
We wensen u alvast veel plezier met de gehele bestelling! U wordt per mail ook weer op de hoogte gehouden over de levering. Met vriendelijke groet, team Babista
blah, blah, blah
Antwoord van Babista.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Babista.
Toen de broek geleverd werd heb ik deze gecontroleerd en gepast, toen is hij de kast in gegaan, we hadden met een hittegolf te maken dus korte broek. nu heb ik de broek 3 dagen aan, de ritsluiting is van een slechte kwalliteit, de broekzak zat na 2 dagen al 'n gat in en bleken ,bij controle, van een zeer slechte kwaliteit te zijn. jammer dat de broer eerst 3 weken in de kast heeft gehangen anders
Antwoord van Babista.nl
Spijtig om te lezen dat het artikel niet naar wens was voor u. U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice via service@babista.nl, via de chat of via 010 - 447 98 98. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Babista.
langere levertijd dan verwacht.
Antwoord van Babista.nl
Jammer om te lezen! U wordt hier altijd per e-mail op de hoogte van gehouden. Met vriendelijke groet, team Babista.
Zie de sterren
Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Babista
de retour duurd vreselijk lang
Antwoord van Babista.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling én feedback over de verwerking van de retourzending. Met vriendelijke groet, Team Babista
De drie is voor het retour daar moet je voor betalen het zou beter zijn dat er een antwoord nummer voor in de plaats kwam
Antwoord van Babista.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling retourneren is kosteloos als u gebruik maakt van het bijgevoegd retourlabel van DHL. Maakt u gebruik van een andere vervoerder, dan zullen er inderdaad kosten aan verbonden zijn omdat wij daarmee geen samenwerking hebben. Met vriendelijke groet, Team Babista
Vrij duur
Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Babista
Prima 8
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
Ik vind de snelheid van versturen wel heel erg lang duren, soms moet je 7 tot 9 dagen wachten voordat het binnen is.
Antwoord van Babista.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Babista.