www.babista.nl- Logo - Beoordelingen

www.babista.nl

895 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.722 beoordelingen in totaal

Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!

Beoordelingen voor www.babista.nl

TL
Tere L.
Rijswijk

Alles perfect!

2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
12 okt 2023
lerenjack besteld. Prachtig jack maar bleek 1 maatje te klein. Telefonisch 1 maat groter besteld kon hierbij kortingscode niet gebruiken scheelde € 40,-. Volgens persoon aan telefoon geen probleem. Betaal met nr van eerste factuur het bedrag dat daarop staat en dan komt het goed. Dit gedaan en inderdaad geaccepteerd. Jammer dat je niet automatisch kan ruilen als maat niet naar wens is.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
20 okt 2023
Telefonisch contact gehad overopebstaandefacturen welkealdoormij betaalbare Kreeg keurig antwoord dat de betalingen via Duitslandlirpjen en dat hetdaardoorkwam daterniets wasafgeborkt maar ikhoefde me niet ongerust te maken maar kwam een voorstel om een week daarnanog eens tabellen voor mijn eigen gemoedsrustHeel vriendelijk
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
Betrouwbaar en hulpvaardig. Helaas bleken ze de jas (voor mijn man) niet meer te hebben, terwijl hij nog wel op de site stond. Toen ik daarover belde, werd er voor mij gezocht of hij nog wel bij een zusterbedrijf werd verkocht. Daar vonden ze bij Happysize De jas. Jas besteld en mijn man is heel tevreden.
Antwoord van www.babista.nl
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Wij wensen uw man veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Babista
15 jun 2023
Het bladeren in de catalogus geeft je een prettig gevoel, dan is het niet moeilijk een keus te maken. Bijzonder is de snelle levering. Al met al leuk winkelen. Toch zou ik wat beter de kwaliteit van de stoffen zien in de omschrijvingen. Ik heb goede ervaringen en raad eenieder aan ook een kijkje te nemen.
16 jun 2023
De maten kloppen met hetgeen is opgegeven. Verbeterpunt: aangeven of in jogging broeken een rits onder.in de pijp zit om bv over een prothese heen te trekken is nu nog niet, we blijven zoeken en we lopen er ook graag netjes bij! DAAROM Babista!!
Antwoord van www.babista.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
Ik ben een tevreden klant ik heb nog nooit problemen gehad met levering wel altijd op het adres van mijn vriend die heeft een stomerij hier op het plein. Met de geleverde kleding dat was tot nu altijd in orde. Dus een prima bedrijf ga zo door.
13 jun 2023
Dank u wel voor uw score, beoordeling en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
GK
Giel K.
E indhov en
20 apr 2023
Goede kwaliteit beter doen is DHL zeggen dat ze het pakket aan de deur afgeven en niet in de algemene hal leggen zodat iedereen het mee kan nemen en DHL moet ook zorgen dat ze geen kapotte of beschadigde pakketten Afgeven
21 apr 2023
MM
20 okt 2023
Snelle levering, alleen administratie is minder goed het duurt erg lang voor de retouren op account is verwerkt en de klant moet goed bijhouden wat wel of niet is betaald, zet zoals vroeger het bedrag op de afleverbon.
25 okt 2023
JM
Jacques M.
Nieuwstadt
2 sep 2023
DEGELIJK GOED. Altijd correcte levering en bij retourzendingen ook zeer correcte afwerking. Op de app duidelijk aangegeven of spullen nog voorradig zijn. Geen lange levertijden. Prijs kwaliteit in goede verhouding.
6 sep 2023
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
TG
Theo G.
Maastricht

Kwaliteit en betrouwbaarheid.

De producten omschreven op de website komen overeen met het bestelde. De leveringen zijn snel en de communicatie is zeer goed. Is een product niet op voorraad dan wordt dat zo snel mogelijk keurig geleverd.
21 jul 2023
Omdat de omgang goed was en je op een nette manier kleding kon terug sturen en van jullie ook een bemesting kreeg. Even op de poen wachten en dan doen we weer handel. Groeten van MH. BUWALDA
24 jul 2023
WM
W.J. M.
Schermerhorn.
26 mei 2023

Broek

Dat er b.v. een broek niet konden leveren ,en ik een andere bestelde en ijn mij toen verzend kosten lieten betalen .Maar 1 mailtje en het was meteen correct geregeld heel fijn en goed Prima
Antwoord van www.babista.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Erg prettig om te vernemen dat alles correct is opgelost. Met vriendelijke groet, Het Babista team
1 nov 2023
Bestel altijd de broeken voor mijn man met rondom elastiek en zij passen prima.Soms bestel ik bij een ander maar deze broeken moet ik altijd weer terug sturen, Daarom voor mijn man Babista!
1 nov 2023
Mooie beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Babista
27 jul 2023
Goede prijs en kwaliteit. Kleding is van uitstekende materialen. Dat vertaald zich in een hogere aanschafprijs. Maar dat vertaald zich terug in de langere levensduur van de kleding.
28 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Wij waarderen dit enorm. Heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
7 mei 2023
eigenlijk niets,ik ben overal dik tevreden over zoals hoe de bestellingen afgewerkt worden,betalingen zijn perfect geregeld en de duur van verzenden is kort,je hebt het zo thuis.
8 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
18 okt 2023
Tot heden zeer correct behandeld, zelfs keurig alles geregeld als een onderdeel terug moest. In laatste levering ivm pasvorm. Jammer. Maar geen enkel probleem gehad. Houden zo.
HB
Henk B.
Betuwe
5 mei 2023

Fijne app / web shop heren kleding.

Goede kwaliteit, prima draag comfort. Redelijk snelle leveringen. Heb pas 1 keer iets terug moeten sturen ....mijn fout. Werdt netjes geregeld. Bestel elke maand wel iets.
8 mei 2023
CH
CMMJ H.
Loon op Zand

Superblij met Babista

Zo lang ik al bestel bij Babista heb ik kwaliteit geleverd gekregen. Altijd, indien nodig, een antwoord op mijn vragen. Ik ben erg blij met dit bedrijf en service.
1 mei 2023
Betrouwbaarheid! Ik moest wel bellen hoe ik het herroepingsformulier moest gebruiken. De info daarover: meezenden, mailen if niks, kon ik niet vinden.
2 mei 2023