www.babista.nl- Logo - Beoordelingen

www.babista.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.722 beoordelingen in totaal

Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!

Beoordelingen voor www.babista.nl

1 nov 2023
Bestel altijd de broeken voor mijn man met rondom elastiek en zij passen prima.Soms bestel ik bij een ander maar deze broeken moet ik altijd weer terug sturen, Daarom voor mijn man Babista!
1 nov 2023
Mooie beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Babista
JV
19 aug 2023
Goed: Levering en retourzendingen op tijd verwerkt. Iets minder: Artikelen die op dat moment zijn uitverkocht, kun je in bestelling zetten. Maar daar hoor je nooit meer iets van.
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
27 jul 2023
Goede prijs en kwaliteit. Kleding is van uitstekende materialen. Dat vertaald zich in een hogere aanschafprijs. Maar dat vertaald zich terug in de langere levensduur van de kleding.
28 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Wij waarderen dit enorm. Heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
7 mei 2023
eigenlijk niets,ik ben overal dik tevreden over zoals hoe de bestellingen afgewerkt worden,betalingen zijn perfect geregeld en de duur van verzenden is kort,je hebt het zo thuis.
8 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
18 okt 2023
Tot heden zeer correct behandeld, zelfs keurig alles geregeld als een onderdeel terug moest. In laatste levering ivm pasvorm. Jammer. Maar geen enkel probleem gehad. Houden zo.
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
HB
Henk B.
Betuwe
5 mei 2023

Fijne app / web shop heren kleding.

Goede kwaliteit, prima draag comfort. Redelijk snelle leveringen. Heb pas 1 keer iets terug moeten sturen ....mijn fout. Werdt netjes geregeld. Bestel elke maand wel iets.
2 nov 2023
De kleding is modern en goed van snit maar ik kan weinig kiezen in mijn eigen mannen maat overhemd 49/50 en het valt me op dat de ritsen erg slecht zijn in de vesten
CH
CMMJ H.
Loon op Zand

Superblij met Babista

Zo lang ik al bestel bij Babista heb ik kwaliteit geleverd gekregen. Altijd, indien nodig, een antwoord op mijn vragen. Ik ben erg blij met dit bedrijf en service.
23 apr 2023
BESTELING NA 3 WEKEN PAS GELEVERD, 3 KEER GEBELD , WEET DE REDEN NOG NIET. BABISTA LAAT NIKS MEER VAN HEN HOOREN. IK DACHT DAT IK TOCH EEN VASTE KLANT WAS.?
24 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat we niet hebben kunnen leveren volgens de aangegeven levertijd en wij u hier geen duidelijkheid over hebben kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team Babista
2 jun 2023

Naar behoren

Artikelen naar behoren geleverd, op tijd en conform omschrijving . Enig nadeel....Babista hanteert een minimum bestel bedrag en dat is webshop onwaardig
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Babista
1 mei 2023
Betrouwbaarheid! Ik moest wel bellen hoe ik het herroepingsformulier moest gebruiken. De info daarover: meezenden, mailen if niks, kon ik niet vinden.
2 mei 2023
JV
Jo v.
Geleen (Niederlande
Het komt steeds vaker voor dat bestellingen vertraagd en vervolgens niet geleverd worden. Je hebt dan betaald en krijgt maanden later je centen terug.
Antwoord van www.babista.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat sommige artikelen vertraagd of zelf uitverkocht zijn. Met vriendelijke groet, Team Babista
13 aug 2023
Het uitzoeken van de maten vond ik moeilijk maar als je belt met medewerker is het een stuk makkelijker. Je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen.
14 aug 2023
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Babista
5 mei 2023
vlotheid, verkeerde maat werd direct gecorrigeerd na telefonische info. geen geouwehoer over eerst terugsturen afwachten of eerst opnieuw betalen
FV
Francien V.
Waalwijk
30 apr 2023

Supertevreden

Mijn man is supertevreden over de artikelen, dan ben ik dat automatisch ook natuurlijk. :) En nee.. voor ons geen verbeteringen van toepassing.
1 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u super tevreden bent. Wij wensen uw man veel plezier met zijn aankoop. Met vriendelijke groet, Team Babista
13 okt 2023
Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit <> prijsverhouding! 5 * geef ik zelden, want er kan altijd wat verbeteren. Nu of in de toekomst :)
16 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
Prima kwaliteit kleding, ruime keuze en zeer vriendelijk telefonisch kontakt. korting na bestelling geen probleem. Wordt altijd opgelost !!!
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
22 mei 2023
De beide truien terug moeten sturen omdat ze te krap waren. Dat is al 2 weken geleden gebeurd, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug!!
23 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Het kan ongeveer 2 tot 3 weken duren voor een retourzending is ontvangen en verwerkt door ons. U ontvangt dan ook uw geld terug. Met vriendelijke groet, team Babista
HV
Henk v.
Noordwijk
22 okt 2023
Altijd prima kwaliteit, maar helaas waren enkele artikelen te klein en/of niet goed van kleur. Verder altijd goede ervaringen met Babista.
25 okt 2023
HV
Heleen v.
Oud-Beijerland
14 okt 2023
Ik vind dat ze echt kwaliteit goede kleding hebben. Het is alleen echt jammer dat ze slecht communiceren en dat het bezorgt wordt door dhl
16 okt 2023