Babista.nl- Logo - Beoordelingen

Babista.nl
Beoordelingen:

3.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.722 beoordelingen in totaal  

4,19
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

de meest kritische beoordeling

13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Babista.nl

 Sorteren  
Relevantie
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestaat Babista nog ? Kan niet meer inloggen etcetera
Beoordeling melden
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelde producten niet beschikbaar

Bestelde sweatshirts blijken na meer dan 4 weken plotseling niet meer beschikbaar.
Beoordeling melden
BK
Betty K.
HAAFTEN
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Twee pyjama's daar vielen gewoon gaatjes in Zo jammer
Beoordeling melden
JV
Jo v.
Geleen (Niederlande
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het komt steeds vaker voor dat bestellingen vertraagd en vervolgens niet geleverd worden. Je hebt dan betaald en krijgt maanden later je centen terug.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
14 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat sommige artikelen vertraagd of zelf uitverkocht zijn. Met vriendelijke groet, Team Babista
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eén van de bestelde artikelen komt niet en steeds weer wordt de besteldatum uitgesteld. Verder goede ervaringen
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van het pakket. Met vriendelijke groet, Team Babista
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je de nieuwe folder krijgt zijn veel artikelen al niet meer verkrijgbaar
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
passen niet echt goed en te slap aan de bovendeel . Wat doe ik hier mee??
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Als het artikel voldoet aan de retour eisen, mag u de bestelling kosteloos retourneren via DHL. Met vriendelijke groet, Team Babista
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Grotere maten beschikbaar maken
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
21 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Babista
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Administratieve afhandeling
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
8 dec 2023
Bedankt voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Babista
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Weet ik niet
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
1 dec 2023
Bedankt voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Babista
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Redelijk
Beoordeling melden
BK
bianca k.
gorinchem
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
11 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Babista
30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb een overhemd besteld

Ik heb een overhemd besteld, uit het Babista bestelboekbe, maar moet wachten tot augustus, september dit jaar. Overigens niet de eerste keer. Ook zijn jullie prijzen net zo hoog of laag dan bij andere aanbieders. Onderscheiden doet Babista zich niet. Antwoord geven op een vraag via e-mail is ook zonde van je tijd, want antwoord geven is er niet bij. Helaas een tands des tijds. Maar het blijft onbehoorlijk. Vriendelijke groet, H De Wilde
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat het gewenste artikel in uw maat niet dieect op voorraad is. Wanneer u ons een e-mail stuurt zullen wij zo spoedig mogelijk uw e-mail beantwoorden. Met vriendelijke groet, team Babista
HS
Hans S.
Helmond
22 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het gaat over de informatie van de bestellingen als ik vraag of ik een paar schoenen van maat 50 wil kopen staat er dat ze nog voorradig zijn maar als ik ze dan bestel zijn ze er niet maar ik krijg dan wel een email toegestuurd dat schoenen van maat 41 wel verkrijgbaar zijn wat moet ik ermee die heb ik niet nodig en zo gaat het al een hele tijd door dat werkt op iemands zenuwen
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
24 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat het artikel niet voorradig is en u wel de melding krijgt van een andere maat. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Babista
29 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan niet een DHL service punt kiezen. Dat is al bijna een jaar zo. Uw website suggereert echter dat het binnenkort is opgelost. Dat staat er ook al een jaar. Ook is de maatvoering niet consistent. Soms past een maat 52, soms een 54. Als gevolg daarvan bestel ik nu beide maten en moet ik er altijd 1 retour sturen. Dat is zonde.
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
1 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback over de keuze voor een DHL punt en de maatvoering. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Babista
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede app maar de aankondiging dat het pakket op een bepaald tijdstip zou worden geleverd werd met een week overschreden. Een ware teleurstelling. Of ik nog een bestelling zal doen hangt af van de correcte en snelle bezorging van een pakk
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
13 jun 2023
Dank u wel voor uw review. Onze excuses dat het pakket niet op tijd was bezorgd. Met vriendelijke groet, team Babista
23 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
BESTELING NA 3 WEKEN PAS GELEVERD, 3 KEER GEBELD , WEET DE REDEN NOG NIET. BABISTA LAAT NIKS MEER VAN HEN HOOREN. IK DACHT DAT IK TOCH EEN VASTE KLANT WAS.?
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
24 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat we niet hebben kunnen leveren volgens de aangegeven levertijd en wij u hier geen duidelijkheid over hebben kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team Babista
22 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De beide truien terug moeten sturen omdat ze te krap waren. Dat is al 2 weken geleden gebeurd, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug!!
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
23 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Het kan ongeveer 2 tot 3 weken duren voor een retourzending is ontvangen en verwerkt door ons. U ontvangt dan ook uw geld terug. Met vriendelijke groet, team Babista
AT
Ad T.
Hoogland
3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

kleinere maat

Ik ontving een maat kleiner dan ik besteld had en ook op de faktuur stond. Toen ik het wilde omruilen was mijn bestelde maat uitverkocht
Beoordeling melden
Antwoord van Babista.nl
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u een verkeerde maat had ontvangen en dat de gewenste maat is uitverkocht. Met vriendelijke groet, team Babista