hornbach.nl

Stephen Smits

Beoordelingen voor hornbach.nl

4.36 / 5.00

4.754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hornbach.nl

Grote keuze online. Wel kunnen de levertijden lang zijn. Wat erg onhandig is: er wordt geen precies levertijd opgegeven. Pakket wat via DHL wordt verstuurd zou op een woensdag of misschien donderdag geleverd worden. Men kan toch niet verwachten dat ik twee dagen thuis de bezorger ga opwachten? Anno 2020 zijn er legio webshops/bezorgers waar je tot op een tijdvak van een uur de levering kan zien.

Snel en goed ontvangen

zeer net en snel levering

Product werkt perfect; echter was de levering via DHL waardeloos en asociaal . Mijn pakketje werd namelijk gewoon buiten op de stoep naast mijn voordeur gezet door de bezorger. De bezorger heeft zelf een handtekening gezet: want bij ons was niemand thuis het pakketje heeft 1,5 dag in de regen gestaan. Bij Hornbach en DHL een klacht ingediend echter nog geen reactie gehad

De eerste zending ging goed. Waar ik van baal is dat niet alles wat in de winkel te koop is ook online kan worden besteld. Het resultaat is dat ik mijn bestelling van het totaal bij de concurrent heb gedaan. Voor mij is de winkel te ver weg. Die paar euro meerkosten vallen weg tegen mijn reiskosten en -tijd.

Snelle levering, goed verpakt.

zeer snelle levering en afspraak is afspraak, ik zag dezelfde machine als die ik kocht goedkoper dan bij Hornbach, binnen een week had ik het prijsverschil en de 10 extra als dank voor het melden op mijn rekening. Super

goed

Bison montagekit tape op tijd ontvangen. Alles prima.

2 weken geleden E-mail verstuurd voor een prijs opgave van Selzuis kraan, nog niets ontvangen

Antwoord van hornbach.nl
Beste klant, we komen geen e-mail tegen (o.b.v. je doorgegeven mailadres). Heb je dit gemaild naar onlineshop@hornbach.nl? Zou je de mail nogmaals willen sturen? Excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
Alles op correcte wijze geleverd

Alles duidelijk en op tijd alleen jammer dat niet is aangegeven dat er blijkbaar een hulpstuk nodig is om deze op mijn Kärcher K 2.98 te kunnen aansluiten deze niet bij hornbach verkrijgbaar en bij Kärcher krijg ik geen antwoord

Antwoord van hornbach.nl
Beste klant, wat vervelend dat je geen antwoord op je vraag hebt gekregen. Neem svp contact op met onze klantenservice hierover: 088-5051111. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
Gebeld dat ik niet thuis zou zijn op maandag. Levering laten verzetten naar vrijdag. Alsnog werd het ene deel op maandag geleverd (post.nl locatie) en het andere deel op woensdag. Gelukkig was mijn vriendin thuis. De Hornbach medewerkster die ik aan de lijn had, leek ook niet echt geïnteresseerd viel mij tijdens het gesprek op. Later bleek dat helaas dus ook te kloppen.

Zeer vlotte levering

Goede levering

Snel geleverd echt de, volgende dag

allemaal goed

Top ervaring in de overzichtelijke webshop & goede service

Prima levering, goede prijs, website mag overzichtelijker en productinformatie ook.

Late levering, had binnen 48 uur verwacht. Duurde 4 dagen. Enkele houtplaten beschadigd , enkele bestelde producten niet aanwezig.

Antwoord van hornbach.nl
Beste klant, Het spijt ons te lezen dat je te maken hebt gehad met een langere levertijd dan je had verwacht. We begrijpen dat dit erg vervelend is geweest. Heb je contact opgenomen met onze klantenservice over de beschadiging? . Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar Onlineshop@hornbach.nl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team