Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.422 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.469 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Moest zelf alles tillen .
Geleverde deuren beschadigd.
2.00

Super levering binnen 24 uur
5.00

De levering duurde wel erg lang, de producten zijn niet goed ingepakt tegen regen.
Redelijk

De folie zit gerimpeld opgeplakt, is amper glad te plakken. Niet goed
3.67

Prima. Alles goed gegaan en de juiste producten.
4.67

Betere toelichting en informatie als een product extern besteld wordt
3.67

Levering op dag dat beloofd was. Jammer dat er niet meer zaken zijn. Ik mis iets in de buurt van Amstelvee, Gooi en Vechtstreek.
5.00

Glas in deur was niet gemonteerd

hornbach.nl antwoordt: 26-07-2017
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat het artikel niet gemonteerd bij u is aangekomen. Dit had ons niet mogen gebeuren. Onze klantenservice zoekt samen met u naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

oke
3.33

leveringen vinden verspreid plaats
3.67

Ik heb mijn pakketje nog niets eens ontvangen 17_07besteld en steeds aan hethet lijntje gehouden maar wel geld ontvangen dus geld weg geen pakketje dus ik bestel nooit meet bij hornbach en klaar met dat bedrijf
1.00
Slecht

Een deel van de producten zijn Kapot geleverd en er ziet veel kleurverschil in de tegels, en hornbach wil het niet vergoeden.
1.33
Slecht

Super snel en gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Prima geregeld.

Perfecte levering.
5.00

Bestellling sneller binnen als verwacht
5.00

Netjes verpakt, snelle levering.
5.00

Zondag abesteld werden 3 pakketten die ieder aparte werden geleverd. bestelling uiterlijk woensdag nodig. Maandag gebeld dit doorgegeven. Werd dinsdag gebeld dat pakket werd geleverd, wat werd geleverd kon de ze niet zien Kreeg mail 0.05 pakket werd geleverd tussen 7.45 en 10.45 als werkt heb je een probleem, toch opgelost,pakket wat ik nodig had werd pas donderdag Geleverd na veel bellen
1.00

uitstekend niets toe tevoegen
5.00

Bezorgd volgens afspraak. Service geen recente ervaring. Kwaliteit niet super maar redelijk
4.33

Delivered on-time. Good price / quality ratio.

Prima,

Een goed bedrijf

Mooi op tijd geleverd
5.00

beschadigde deur maar nog steeds geen nieuwe
Th v wegen 0621273141
2.67

hornbach.nl antwoordt: 26-07-2017
Beste Th v Wegen, Hartelijk dank voor uw reactie. De deur heeft u niet onbeschadigd bereikt. Daarvoor bieden wij onze excuses aan. Gisteren heeft u gemeld, dat u een beschadigde deur heeft ontvangen. Zodra wij de foto's van u ontvangen hebben, kunnen wij een vervangende levering aanvragen bij onze leverancier. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

4.33

Goede duidelijke website,snel geleverd.
5.00

Bedrijf was een uur te vroeg en track en trace werkte niet.
4.33

Product voldoet geheel aan de beschrijving zoals op de website.
Product werd de volgende dag al bezorgd.
Goed verpakt in stevige doos.
5.00

Het bestelde schakelmateriaal was prima. Een, waarschijnlijk voor Nederlanders wat vreemde uitvoering, hebben de opbouw combi , van serieschakelaar met stopcontact. Deze zijn uitgevoerd met een dichte acterkant. Maar idat is op te lossen door in het midden een gat van 20 mm te boren. Al het andere schakelmateriaal heeft wel een "open" achterkant.
Betreft hier het merkloze?, schakelmateriaal.
4.67

De avond (21:00 uur) voorafgaand aan de levering kreeg ik een mail dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden. Gelukkig kon ik nog snel iets regelen, maar handig is anders.
3.67

Alles naar wens verlopen. Goed geregeld.

goed verpakt
4.00

Het ddor mij bestelde artikel isw niet geleverd binnen de afgesproken termijn.
Ik moest zelf bellen om er achter te komen dat de leverantie nog zeker een week later zal zijn. Ik ben niet benaderd en/of heb enige terugkoppeling gekregen.
ik wacht maar af
2.00
Matig

De levering is deze keer goedgegaan maar de keer hiervoor minder goed. Daarom geef ik 4 i.p.v 5
4.67

Levering bevatte een schakelaar die ik niet besteld had?
Verkeerde schakelaar dus, alsnog naar een Hornbach vestiging gegaan om het te regelen.
Jammer....

Heel erg tevreden
4.00

De producten waren uren eerder bezorgt en gewoon achtergelaten in de tuin. Ik vond de schermen niet goed dus belde ik meteen met Hornbach om ze te laten op halen. Het ophalen duurde 1,5 a 2 weken. Dit lag niet aan Hornbach, maar aan hun transporteur. Daar werken ze langs elkaar heen. Ik wacht nu op het geld dat ik terug van Hornbach krijg. Creditnota's hebben ze all verstuurd.
2.33
Matig

Hout was van uitstekende kwaliteit, alleen had zelf van te voren moeten aangeven dat ik alles kaarsrecht wou hebben en nu had ik op sommige houtstukken schuine hoekjes en andere niet waardoor ik alles gelijk moest maken met een houtschaaf.

prima afgehandeld

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen