Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.651 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.778 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De verpakking was nat, waardoor de beschrijving/handleiding ook nat was en dus niet te gebruiken was.
4.67

Alles is goed en soms iets meer.
4.67

Berichtgeving over transport was wat verwarrend

geen
4.00

Bestelling is pas na 3 volle dagen in behandeling genomen, nadat ik had gevraagd om de status; geen uitleg of excuus gehad. Service daarna was prima
Redelijk

Alles was supet in orde goed verpakt en snelle levering
5.00

Heb het artikel helaas ongebruikt moeten terugsturen omdat de electrische aansluiting niet
paste.

prima bedrijf

zeer goed afgeleverd

4 dagen later bezorgd als beloofd
2.33
Matig

Perfect product alleen nooit een track en tracé code ontvangen , stonden ineens voor mijn deur

Netjes verpakt en verstuurt
5.00

De verzending via post nl was slecht.
Verpakking in de doos is stuk dus alles zit onder de poeder.
1.00
Slecht

hornbach.nl antwoordt: 25-09-2017
Beste T.V., Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons uw bestelling beschadigd bij u is aangekomen. dit had niet mogen gebeuren. Neemt u daarom contact op met onze klantenservice, zodat we dit netjes met u kunnen oplossen, deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

goed
3.67

nee
4.00

Gebruikt product geleverd. Lezen mail met klachten niet, maar sturen standaard antwoord mail.
2.00

hornbach.nl antwoordt: 25-09-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat het artikel niet juist bij u is aangekomen. Dit had ons niet mogen gebeuren. Neemt u daarom contact op met onze klantenservice, zodat we dit netjes met u kunnen oplossen. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Tijdens het gesprek met uw medewerker sei hij tegen ons als wij de badmeubelen via internet bestellen dat de levering 5 werkdagen zal duren. Anders zouden wij 5 weken wachten. Om die reden hebben wij onze tegels en badmeubels via hornbach.nl besteld. Tegels zijn geleverd zoals aangegeven maar voor de meubels moeten wij alsnog 5 weken wachten. Er is dan geen gemak van internet shoppen zoals gezegd

Online zo besteld
Snel geleverd

Mooi op tijd

Geen commentaar
5.00

Levering keurig op tijd. Alle producten werden onbeschadigd geleverd.
4.33

Kleine items worden met post NL verstuurd, wat snel en profesioneel gebeurd. Grote items worden met Van Spreuwel gedaan. Wat heel veel inzet en moeite eist van de klant om goed bezorgt te worden. Dat het langzaamer gaat dan kleine items is geen begrijpelijk. Wat niet begrijpelijk is dat de bezorg service niet klantvriendelijk is. En dat de klant en niet Hornback met Van Spreuwel moet communiceren.
2.00
Matig

had nog nooit besteld via online Hornbach ben dik tevreden

snelle correcte levering
5.00

Prima en makkelijke website.Uitstekend product en snelle en goedkope levering.

Adequaat en zorgvuldig

Geen commentaar
4.00

Erg snel geleverd (sneller dan aangegeven) en producten waren helemaal in orde. Aangegeven afleverdatum was vrijdag of maandag. Vrijdags zou ik niet thuis zijn, daarom gebeld met Hornbach. Zij vertelden geen invloed te hebben op de afleverdatum, maar producten werden zelfs al donderdags geleverd.
4.67

Netjes binnen de afgesproken tijd geleverd.
5.00

Alles perfect Op tijd, compleet en geen defecten, ondanks de omvang van de onderdelen (Osb platen en gipsplaten bijv). Zeer tevreden over Hornbach evenals over de vervoerder van Spreuwel. 5 uit 5
5.00

Keurig op tijd bezorgd en van tevoren ook een email gekregen met de bezorgtijd.
Deur zag er erg goed en stevig uit en was bijzonder goed verpakt zodat deze onbeschadigd blijft.
5.00

Ik heb besteld-ontvangen-uitgepakt en in elkaar gezet een vermoedelijk prima hakselaar. Achteraf blijkt de electrische aansluiting niet overeen te komen met de In Nederland gebruikelijke. Oplossing moest bieden een apart besteld verlengsnoer. Dat paste ook niet op de hakselaar. Het enige wat overbleef was:
HET RETOURNEREN VAN ZOWEL DE HAKSELAAR ALS HET VERLENGSNOER.

hornbach.nl antwoordt: 22-09-2017
Beste Bernard, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het jammer te horen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. Echter dient het artikel te moeten werken op het Nederlandse Netstroom. U kunt eventueel de gegevensbladen hiervoor doornemen. Of anders retourneren bij niet werken van het artikel. Neemt u daarvoor contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, HORNBACH

Op moment dat ik online iets koop, ga ik er vanuit dat de levering in 1 x plaats kan vinden. Dat is namelijk het gemak.
Bleek echter dat het in 3 deelleveringen kwam. Waarvan 1 onaangekondigd.

Dus al met al geen positieve beoordeling met online kopen bij Hornbach.
1.67

hornbach.nl antwoordt: 22-09-2017
Beste klant, Om een zo ruim mogelijk assortiment online te kunnen aanbieden, hebben wij ervoor gekozen een deel van ons assortiment direct vanaf de leverancier te versturen. Hierdoor kan het bij orders met verschillende artikelen voorkomen, dat uw artikelen vanuit meerdere locaties verstuurd worden en in deelleveringen geleverd worden. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Product was kapot, helaas teruggestuurd. Ik heb een wel werkend vervangend product gekocht.

hornbach.nl antwoordt: 22-09-2017
Beste Sjaak, Hartelijk dank voor uw reactie. De artikelen hebben u niet onbeschadigd bereikt, onze excuses daarvoor. Neemt u contact op met onze klantenservice, zodat we dit netjes met u kunnen oplossen, op telefoonnummer 088 505 11 11 wanneer u het online heeft gekocht of met de klantenservice in de vestiging wanneer u het daar heeft gekocht. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-Team

Sommige producten die "op voorraad"zijn,worden verstuurd via de fabrikant en niet via Hornbach,hoewel er in filialen voldoende voorraad is.
onnodige lange wachttijden voor de klant.
Daarbij:
Geen verzendingbericht,geen track en trace.

Top
5.00

De producten zijn uitstekend, maar een aantal van de bestelde gipsblokken waren gebroken bij aankomst. Uiteraard ontdekten wij dat pas bij het verwerken. Gelukkig hadden we precies genoeg hele blokken en konden we de gebroken stukken nog wel gebruiken.

hornbach.nl antwoordt: 22-09-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. De artikelen hebben u niet onbeschadigd bereikt. Daarvoor bieden wij onze excuses aan. Neemt u daarom contact op met onze klantenservice, zodat we dit netjes met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Prima geleverd , op tijd en netjes verpakt

Top

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen