Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 511 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 511 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

groot aanbod, snelle levering, netjes verpakt
4.00

alles is prima gegaan erg tevreden voor herhaling vatbaar.
4.33

de beoordeling spreekt voor zich
5.00

Goederen manko. Nalevering duurt 3 dagen.
3.00

GEEN COMMENTAAR
4.00

Goed telefonisch advies. Snelle levering. Ik ben dik tevreden.
5.00

Snel geleverd. Goede verpakking en product naar wens
4.33

Prima op tijd geleverd, ik kon zelfs de levering tijd aanpassen. Het product werd echter niet tot aan de deur geleverd, wel tot aan de stoep. Gelukkig was ik hierop voorbereid. De douchewand is erg zwaar en is niet in je eentje op te tillen. Zorg dus voor een extra persoon om het op te tillen.
3.67

Snelle levering.

4.67

Keurig op de juiste tijd geleverd. Perfect verpakt. Goede kwaliteit.
5.00

Dimbare ledllampen werken niet.

hornbach.nl antwoordt: 16-01-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij begrijpen uw teleurstelling. Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Prima, jammer dat er weinig fiiialen zijn.

alles volgens plan

8 Prima levering
4.33

Ik kocht van U een Worx mini handcircelzaag XL met laser. (art.nr. 5599432)
Helaas bleek de laser niet te functioneren. Nadat ik het apparaat had geïnspecteerd en getest , bleek dat in het "batterij-compartiment" de knoop-cel-batterijen op onoordeelkundige wijze waren aangebracht, waardoor een contactpunt was beschadigd. Omdat ik dit zelf kon verhelpen heb ik het apparaat niet retour gezonden.
2.67
Redelijk

Service geen oordeel kunnen geven heb ik nog geen ervaring mee.

Goede snelle levering.
5.00

Levering was conform afspraak/voorspelling. Product is zonder problemen overgekomen en service was naar verwachting (en ik verwacht altijd top service).
5.00

Bij de bestelling op 30 december 2016 werd als verwachte leveringsdatum opgegeven 4 of 5 januari 2017. EChter op 8 januari heb ik moeten bellen met de vraag waar mijn bestelling bleef. Er is toen wel actie ondernomen, ik ben teruggebeld en mij werd meegedeeld, dat het bestelde artikel 10 of 11 januari zou arriveren, dit was inderdaad zo, maar ik vond de termijn van 11 dagen wel erg lang.
3.33
Redelijk

De bestelling hadden heel snel in huis
5.00

We hebben alles heel snel ontvangen.
5.00

Ik heb 39,95 betalen aan bezorgingskosten maar moest alles zelf naar binnen sjouwen. In de winkel werdt dit niet aan mij verteld.
2.00

hornbach.nl antwoordt: 16-01-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Pakketten brengen we natuurlijk tot aan de huisdeur. Expeditiegoederen leveren we tot aan de stoeprand, wat betekent dat de zending aan de straatkant wordt uitgeladen of afgehaald. Dit is uiteraard afhankelijk of de vrachtwagen op de locatie kan komen, dit wordt door de chauffeur beoordeeld. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

bestelling snel geleverd alleen de transporteur verwacht van de klant dat je helpt met de bestelling naar binnen brengen anders zetten ze het rustig voor de deur. dus tevreden met hornbach maar zal nooit meer iets laten bezorgen door de klant onvriedelijke bezorger
3.33

hornbach.nl antwoordt: 16-01-2017

deellevering heb voor de tweede levering een paar keer moeten bellen .Ik kreeg gern vericht hoelsart en welke dag er bezorgt kon worden
2.33

hornbach.nl antwoordt: 16-01-2017
Beste klant, Om een zo ruim mogelijk assortiment online te kunnen aanbieden, hebben wij ervoor gekozen een deel van ons assortiment direct vanaf de leverancier te versturen. Hierdoor kan het bij orders met verschillende artikelen voorkomen, dat uw artikelen vanuit meerdere locaties verstuurd worden en in deelleveringen geleverd worden. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Totaal tien platen hout geleverd waarvan 7 met krassen en beschadigingen. (gewoon er tussen geladen soms aan twee kanten) Om uit te leggen hoe schandalig de service en oplossing was die er werd geboden krijg ik niet voldoende tekens in dit blokje om uit te leggen. Geloof me dat was echt vet onder de maat en zelfs beledigend.

Hornbach heeft slechtziende medewerkers in het magazijn blijkt PRUTSE
2.00

hornbach.nl antwoordt: 16-01-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. De artikelen hebben u niet onbeschadigd bereikt. Daarvoor bieden wij onze excuses aan. Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Perfect snelle levering en kwaliteit.
5.00

Alles voldeed aan onze verwachting.

Gebeurd zoals het hoort
4.67

Door overmacht (kapotte vrachtauto) zijn de platen pas een dag later bezorgd. Hier werden we netjes over gebeld.
4.67

Alles snel geleverd en een fijne verwarming werkt prima lekker warm in de schuur.

Alles prima gegaan.
5.00

Levering via website zeer goed en erg snel en correct
Zoals overal moet er verbetering blijven en dus de service altijd in de gaten blijven houden.
producten altijd kritisch beoordelen of ze geschikt zijn voor de verkoop en dus voldoen aan de kwaliteits eis van de organisatie
4.33

Geleverd op afgesproken dag en tijd.

Geen

Geen
4.67

Zoals besteld en afgeleverd zoals vermeld

Alles naar verlangen.
5.00

alles is goed gegaan bedankt

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen