hornbach.nl- Logo - Beoordelingen

hornbach.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2016
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
hornbach.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hornbach.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2016
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor hornbach.nl

1.916 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Aankoop was snel geregeld en de verzending snel gepland . Maar daar ik been problemen hebt had ik wel service verwacht dat het pakket boven gebracht zou worden er zijn immers meerdere liften aanwezig. Maar daar had bezorger geen oren naar . Schandalig !!!! En de douchecabine daar klopt niet alles van zoals kapjes die niet passen , maar uiteindelijk is alles gelukt ( wel net 2 personen anders erg veel gedoe ) en ben ik verders tevreden . Maar dankzij de slechte bezorging heb ik nu al die dagen erg veel last en problemen met mijn benen omdat ik zelf het grote zware pakket naar boven heb moeten sjouwen .

11 jul. 2022
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik bij Hornbach altijd prima te woord wordt gestaan, echter wat mij deze keer overkwam is niet te vatten! De bolkopschroefjes die ik zocht vond ik in vakje 1763. Helaas herkende de weegschaal het artikelnummer niet en sprak ik derhalve de desbetreffende medewerker aan. Hij vertelde me dat ik niet kon lezen! Oei, ik zit in ‘t onderwijs en hoor dan van de Hornbach medewerker dat ik niet kan lezen. Ik vroeg hem om samen met mij 3 meter terug te lopen en samen naar het artikelnummer te kijken, want ik las écht 1763 ! Wederom zei hij dat ik beter moest lezen ! Best wel geïrriteerd vertelde ik hem dat ik hiermee verder ging, dat vond hij blijkbaar geen probleem. Dat heb ik dus ook gedaan. Ik denk dat ‘t ‘n afdelingsmanager was die mij daarna te woord stond. Met hem ben ik naar ‘t desbetreffende artikel gelopen. Hij vertelde me dat ‘t cijfer 1 staat voor de letter I. Oké, duidelijk. Zo had ik ‘t dus niet gelezen !! Toen ik de gang uitliep, wenste hij me nog synisch ‘n fijne dag verder !! De manager heb ik de tip gegeven om óf de I meer naar links te plaatsen óf op de I twee kleine horizontale streepjes te zetten. De clou van de artikel codering is, -dat, wanneer je het hele rek bekijkt- inderdaad ziet dat de codes beginnen met ‘n letter, maar dat - wanneer je ‘alleen’ gefocust bent op ‘n artikel (zoals ik)- je dit niet ziet als ‘n letter I maar als cijfer. En dan snap ik dat Horbach medewerkers dit logischerwijs weten.

Beoordelingen voor hornbach.nl

Via de site een product besteld. Enkele dagen daarna bericht dat het product niet leverbaar was. Terwijl op de site het product nog steeds vermeld staat.???? Bij navraag bleek dat het om een bepaalde vestiging gaat. (vreemd verhaal) Ik ga er van uit dat ik iets bij Hornbach bestel dat Hornbach deze bestelling opneemt en verder verzorgd. Ik kon nergens zien dat ik dit bij een bepaalde vestiging moets bestellen ERG VERWARREND Afhandeling goed verlope.
6 nov. 2022
Super kwaliteit, redelijk snel geleverd, enorme keuze. Wat ik mis *in de winkel zijn accessoires niet altijd aanwezig die moest ik dus online bestellen *de communicatie omtrent de aflevering bij de gereedschapswagen kon beter. Vermoedelijk maandag of dinsdag geleverd. Daar kan ik niet voor thuis blijven. Graag een betere tijdsindicatie of belletje van te voren. In totaal zeer tevreden!
6 nov. 2022
Assortiment. In tegenstelling tot winkel redelijk slechte communicatie wat voortgang bestelling. Geen enkele communicatie met wanneer product te verwachten viel. Uiteindelijk is product geleverd zonder track &tracé. Deze kwam twee dagen later, wel met de boodschap dat product Verzonden is. Niet gewend deze communicatie, vergeleken met andere leveranciers. Product verder perfect.
5 nov. 2022
Had 14 of15 pakjes laminaat besteld. En ook plinten en een lijmkoker. Laminaat en plinten goed ingepakt. Maar wat hebben die druiloren gedaan? Die lijmkoker kwam kennelijk tijdens het transport onder ""iets zwaars"" terecht., waardoor een barste ontstond. Dus toen ik die lijmkoker ging gebruiken in mijn lijmpistool werd het barste een grote BARST. Het werd een smurrie.
Antwoord van hornbach.nl
7 nov. 2022
Wat vervelend dat jij een deel van jouw aankoop beschadigd hebt ontvangen. We adviseren altijd om bij een beschadiging contact op te nemen met onze klantenservice, zodat zij jouw klacht kunnen oppakken. Je doet dit via www.hornbach.nl/wehelpenjegraag. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
15 nov. 2022
Een bestelling geplaatst en op 5 verschillende momenten geleverd. Dit vergt veel van de ontvangers die tijdelijk op een ander adres verblijven. Fijner zou zijn een bestelling is een levermoment. Wel alles binnen 4 dagen geleverd.
jullie artikelen zijn erg goed maar jullie tv reclame is belachelijk. Daarom koop ik ook nooit iets bij jullie in principe maar mijn aankoop, kleine zaklampjes met haak, waren nergens anders verkrijgbaar.. vandaar
9 nov. 2022
van Ton A.
Werd goed en netjes geleverd, alleen de klemmen waren veel kleiner dan op de afbeelding bij het bestellen te zien was. Het juiste formaat stond wel vermeld maar ze waren toch kleiner dan ik dacht.
Verbeterpunt: Als een bestelling niet in zijn geheel in een keer bezorgd kan worden, de klant laten beslissen of de bestelling in een keer verzonden mag worden.
Altijd de goedkoopste, altijd goed vakkundig en vriendelijk personeel. Ook bij thuis laten bezorgen altijd snel, goed en netjes.
5 nov. 2022
Veel keuze, veel goedkoper dan andere bouwmarkten, snelle levering, met bezorgers. De droogloopmat op maat is echt perfect!
van W. v.
Ik vind het ruime assortiment van de Hornbach, alsook de snelle levering en goede service geweldig. Ben zeer tevreden.
besteld en gekregen dus met andere woorden uitstekend en makkelijk te bestellen en snel geleverd.
Super gelaufen obwohl ich nur deutsch spreche hat alles hervorragendgeklappt . Nette Mitarbeiter
Quality merchandise and quick delivery. My item was delivered in great shape well packaged.
6 nov. 2022
Helaas weer niet volgens afspraak op tijd geleverd, afgezien daarvan wel goede artikelen!
16 nov. 2022
Goed product, juiste prijs, én tot dusver blijkbaar goede (regie op de) thuisbezorging
13 nov. 2022
Goede service, vlot hulp in de winkel. Lopen voldoende werknemers om advies te vragen.
Overzichtelijk website, levering zoals beloofd, Nette afhandeling in de winkel Zaandam
moest iets onlne bestellen omdat de winkel geen voorraad had. Leering binnen 3 dagen