hornbach.nl- Logo - Beoordelingen

hornbach.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.700 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 apr 2016
hornbach.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 dec 2023
Ik heb mijn order nog niet ontvangen maar ik wilde mijn ervaring wel delen over goede service bij en van hornbach Ik ben gisteren namelijk ontzettend vriendelijk en goed geholpen met mijn tegels en toebehoren door de heren Dave en Milan! Vriendelijk, meedenkend en behulpzaam! Heren, Heel erg bedankt toppers👌 Ook het personeel bij de kassa was heel vriendelijk en behulpzaam!

bezorging heel slecht pallet gewoon voor aan de straat gezet zonder te waarschuwen

Beoordelingen voor hornbach.nl

snelle bezorging en betaalbaar
9 mrt 2024
Top winkel
23 dec 2023
GB
Gisela B.
Bubikon

Alles prima, maar prijzen bij hornbach.de goedkoper

Alles prima, bezorgdag zoals afgesproken. Wat de hakselaar betreft kan ik nog geen review geven omdat deze nog niet gebruikt is. Toch vind ik het jammer dat de prijzen bij hornbach.nl en hornbach.de niet dezelfde zijn. Deze hakselaar kost 50 Euro minder in Duitsland, dat begrijp ik helemaal niet.
Antwoord van hornbach.nl
Bedankt voor je feedback en hopelijk heb je inmiddels de hakselaar kunnen uitproberen. We lezen graag op onze Onlineshop wat je ervaringen zijn. Wij als Nederlandse HORNBACH hebben te maken met hogere transportkosten, het betalen van invoerrechten en een ander belastingsysteem dan in Duitsland. Hierdoor kunnen wij in dit geval niet dezelfde prijzen hanteren als in Duitsland het geval is. En dat is inderdaad jammer.
de keuze is reuze en de prijs is gewoon goed.
Alles is goed via de transporteur aangekomen.
Alles is goed met de post aan gekomen.
Duidelijk & snelle afhandeling
Antwoord van hornbach.nl
Het spijt ons te lezen dat je een andere verwachting had over je levering. Pakketten brengen we natuurlijk tot aan de huisdeur. ‘Transport aanlevering’ goederen leveren we tot aan de stoeprand, wat betekent dat de zending aan de straatkant wordt uitgeladen. Dit is uiteraard afhankelijk of de vrachtwagen op de locatie kan komen, dit wordt door de chauffeur beoordeeld.

Prim assortiment

Het assortiment is compleet voor alle huis-tuin-en-keuken klussen. Hetgeen echter ontbreekt zijn kleinere maten handschoenen bij de PBMs.
20 sep 2023
MB
M. B.
Wieringerwaard
2 nov 2023
Bestellingen zouden sneller verzonden moeten worden. Wat ik kreeg was verder prima.
15 mei 2023
Duidelijke website.Makkelijk opzoeken van producten
23 mei 2023
Gewoon goed en snel geleverd
9 jul 2023
Snel en zeer praktisch.
27 sep 2023

Levering via Post NL - Goed geregeld

Betreft een online bestelling welke keurig binnen 2 dagen werd geleverd in een gode verpakking
13 mei 2023

Beste winkel

Bestelde order goed verpakt,ze hebben het pakket op tijd verzonden.