hornbach.nlBeoordelingen

: 18.542GoedGecertificeerd

Details
Contact
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
HORNBACH bouwmarkt (Nederland) BV
Grootslag 1-5
3991 RA Houten
Nederland
Gevolmachtigde
Stephen Smits

Beoordelingen voor hornbach.nl

4.23/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

8.106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

58 %
25 %
7 %
5 %
6 %
18.542 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


16 dagen geleden
Echt fantastische service, hetgeen je nu merkt tijdens de lockdown en je druk bezig bent met de verbouwing van je badkamer. Ik moet er wel circa 30 kilometer voor rijden (Drachten - Groningen) maar dat is zeker de moeite waard. Ook het retourneren ging vanzelf zonder enige gemor. Een alleraardigste dame vanuit het callcenter in ik vermoed Limburg, stond me te woord en was super beleefd. Ik weet dit klinkt als een ronkende promotie maar ik vind dat je ook wel eens mag zeggen dat Hornbach het gewoon erg goed voor elkaar hebben en blijkbaar veel investeren in service.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


2 maanden geleden
Gezien de drukte kunnen wij als klant begrijpen, dat dingen vertraging hebben, maar als Hornbach kun je niet dingen recht praten die krom zijn. Ik heb nu al drie keer gebeld voor een bestelling, maar iedere keer mag ik horen van heb maar geduld mevrouw. Met andere woorden wij maken geen fouten hoor, nee, nee .. de fout ligt bij u! Als Hornbach niks gaat veranderen aan de communicatie, dan bestel ik daar nooit meer wat. Je kan niet zeggen, nu belt u en nu trekken wij het recht. Nee, je moet als bedrijf gewoon een keer een mail eruit sturen en als je meerdere trackingsnummers hebt dat je dit ook vermeld. En als een programma zoals Sapp niet werkt, dan moet je iets anders verzinnen, want dit gaat mensen irriteren en dan wilt men daar iets van zeggen en dan mag dat niet, omdat ze bij Hornbach mensen blijkbaar mogen uitschelden en gek mogen maken. Ik vind dit onverantwoord en uitermate arrogant en onbeschoft. Als klant kan ik andere klanten alleen maar adviseren om onder geen beding te bellen met de klantenservice, want het kost je veel tijd en je komt nog geen ene moer verder. Geloof me als ik zeg dat ze je gewoon mogen uitschelden, want bij Hornbach mogen ze vanuit het management best van zich afbijten en wat voor consequenties dit voor de klantenbinding heeft, dat boeit ze niet.
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van hornbach.nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review waarin je uitgebreid jouw ervaringen deelt. We vinden het alleen jammer om te lezen dat het niet zo’n positieve ervaring is. Dat de extreme drukte ons overvallen heeft, sinds de landelijke lock down, is absoluut waar. Als niet eerder tevoren, blijven onze klanten dankbaar gebruik maken van onze Onlineshop en de Reserveer & Afhaalservice in onze vestigingen. Deze drukte zorgt - jammer genoeg - voor langere levertijden, langere transporttijden bij onze transporteurs en ook voor meer en meer onbegrip bij onze klanten. Onze klantenservice blijft onverminderd klaar zitten voor alle vragen, probleem en/of klachten. Hoe de gesprekken met jou zijn verlopen, kan ik (op basis van deze review) niet in jouw case terugvinden. Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice., want klanttevredenheid staat altijd bij HORNBACH op nummer 1. Jouw opmerking over de serviceverlening en vriendelijkheid van onze klantenservice nemen we dan ook mee als intern verbeterpunt en daarvoor willen we je bedanken. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan vernemen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
2 personen vonden dit nuttig
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
16 dagen geleden
Echt fantastische service, hetgeen je nu merkt tijdens de lockdown en je druk bezig bent met de verbouwing van je badkamer. Ik moet er wel circa 30 kilometer voor rijden (Drachten - Groningen) maar dat is zeker de moeite waard. Ook het retourneren ging vanzelf zonder enige gemor. Een alleraardigste dame vanuit het callcenter in ik vermoed Limburg, stond me te woord en was super beleefd. Ik weet dit klinkt als een ronkende promotie maar ik vind dat je ook wel eens mag zeggen dat Hornbach het gewoon erg goed voor elkaar hebben en blijkbaar veel investeren in service.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
2 maanden geleden
Gezien de drukte kunnen wij als klant begrijpen, dat dingen vertraging hebben, maar als Hornbach kun je niet dingen recht praten die krom zijn. Ik heb nu al drie keer gebeld voor een bestelling, maar iedere keer mag ik horen van heb maar geduld mevrouw. Met andere woorden wij maken geen fouten hoor, nee, nee .. de fout ligt bij u! Als Hornbach niks gaat veranderen aan de communicatie, dan bestel ik daar nooit meer wat. Je kan niet zeggen, nu belt u en nu trekken wij het recht. Nee, je moet als bedrijf gewoon een keer een mail eruit sturen en als je meerdere trackingsnummers hebt dat je dit ook vermeld. En als een programma zoals Sapp niet werkt, dan moet je iets anders verzinnen, want dit gaat mensen irriteren en dan wilt men daar iets van zeggen en dan mag dat niet, omdat ze bij Hornbach mensen blijkbaar mogen uitschelden en gek mogen maken. Ik vind dit onverantwoord en uitermate arrogant en onbeschoft. Als klant kan ik andere klanten alleen maar adviseren om onder geen beding te bellen met de klantenservice, want het kost je veel tijd en je komt nog geen ene moer verder. Geloof me als ik zeg dat ze je gewoon mogen uitschelden, want bij Hornbach mogen ze vanuit het management best van zich afbijten en wat voor consequenties dit voor de klantenbinding heeft, dat boeit ze niet.
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van hornbach.nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review waarin je uitgebreid jouw ervaringen deelt. We vinden het alleen jammer om te lezen dat het niet zo’n positieve ervaring is. Dat de extreme drukte ons overvallen heeft, sinds de landelijke lock down, is absoluut waar. Als niet eerder tevoren, blijven onze klanten dankbaar gebruik maken van onze Onlineshop en de Reserveer & Afhaalservice in onze vestigingen. Deze drukte zorgt - jammer genoeg - voor langere levertijden, langere transporttijden bij onze transporteurs en ook voor meer en meer onbegrip bij onze klanten. Onze klantenservice blijft onverminderd klaar zitten voor alle vragen, probleem en/of klachten. Hoe de gesprekken met jou zijn verlopen, kan ik (op basis van deze review) niet in jouw case terugvinden. Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice., want klanttevredenheid staat altijd bij HORNBACH op nummer 1. Jouw opmerking over de serviceverlening en vriendelijkheid van onze klantenservice nemen we dan ook mee als intern verbeterpunt en daarvoor willen we je bedanken. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan vernemen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
2 personen vonden dit nuttig
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over hornbach.nl

Filter  Sorteren Relevantie 
7 dagen geleden
Top dat alles thuis wordt afgezet. De eerste bestelling werd netjes op de oprit gezet. De tweede bestelling werd op de drukke straat voor ons huis afgeleverd omdat de transporteur (spreuwel) al meteen bleef steken bij z’n eerste poging om onze oprit op te rijden. Heb hem geholpen om zijn vastzittende trolley los de wrikken. Toen heeft hij al de tweede poging gestaakt. Dat hield voor mij in dat ik alle 100 25 kg zakken zelf op mijn eigen oprit in de handen moest hebben om ze 6 meter te verplaatsen. Was hier absoluut niet blij mee, erg jammer dat er zo weinig met de klant wordt meegedacht!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
Echt fantastische service, hetgeen je nu merkt tijdens de lockdown en je druk bezig bent met de verbouwing van je badkamer. Ik moet er wel circa 30 kilometer voor rijden (Drachten - Groningen) maar dat is zeker de moeite waard. Ook het retourneren ging vanzelf zonder enige gemor. Een alleraardigste dame vanuit het callcenter in ik vermoed Limburg, stond me te woord en was super beleefd. Ik weet dit klinkt als een ronkende promotie maar ik vind dat je ook wel eens mag zeggen dat Hornbach het gewoon erg goed voor elkaar hebben en blijkbaar veel investeren in service.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
22 dagen geleden
Ivm aanstaande renovatie van onze badkamer, nu tijdig diverse spullen via de online shop een grote bestelling geplaatst inclusief thuisbezorging. Over de voortgang via email regelmatig berichten ontvangen. Door de verschillende bestelde spullen kwamen deze nu met diverse bezorgers bij ons thuis. Daar vooraf toch wel zorg over ‘gaat dat wel goed?’ Kan stellen dat alles tijdig en conform bestelling is afgeleverd.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van hornbach.nl
16 dagen geleden
Om een zo ruim mogelijk assortiment online te kunnen aanbieden, hebben wij ervoor gekozen een deel van ons assortiment direct vanaf de leverancier te verstuurd. Hierdoor kan het bij orders met verschillende artikelen voorkomen, dat de artikelen vanuit meerdere locaties verstuurd worden en in deelleveringen geleverd worden. Goed om te lezen dat de vooraf ontstane bedenkingen weg zijn genomen door de juiste en tijdige levering(en). Veel klusplezier gewenst! Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
 nuttig 
16 dagen geleden
Correct en netjes de bestelling ontvangen binnen de geplande tijd. Alleen jammer dat je voor een bestelling van E 215,- ook nog E4,95 verzendkosten moet betalen terwijl je vaak al bij internetbestellingen van boven de E 50,- gratis verzending hebt. Maar goed, de winkel is dicht en dan heb je toch je handel binnen maar echt klantvriendelijk ....
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
Het is gewoon goed afgeleverd, het zou alleen wel prettig zijn als bestellingen als order worden gezien en in 1 keer geleverd. In mijn geval ging het om plafondplaten tengels, siliconen kit, kitpistool, plinten en schroeven. Het is een beetje raar dat dan 1 soort schroeven, de siliconenkit en het pistool apart geleverd moeten worden.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Het bestellen gaat prima bij Hornbach. Goede website, overzichtelijk en makkelijk zoeken. De leveringstijd, ja het coronatijd maar toch, duurt lang. In verhouding tot andere webshops veel te lang. Een pallet betonzakken zou toch vlot geleverd moeten kunnen worden. Nu ruim een week op gewacht.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
21 dagen geleden
Bestellingen worden soms in delen verzorgd, dat is wel apart -anderen doen dat niet- maar kan wel een voordeel zijn soms. Je moet het wel zelf terugzoeken in je bestelling op de website van hornbach, dan zie je pas dat sommige dingen nog onderweg zijn. Al met al geen problemen verder.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
Dikke10 voor de organisatie bij het afhalen van het product bij Hornbach Zaandam. Vooraf tijd en dag bepalen wanneer je het product komt afhalen. Code scannen in parkeervak, producten invoeren, ff wachten en de vriendelijke medewerkers van Hornbach brengen het naar je auto.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
Beetje raar dat ik voor minimaal 25 euro moet bestellen, dus bestel ik er een paar batterijen bij om aan die 25 euro te komen en dat jullie de bestelling dan in twee verschillende leveringen bezorgen. Niet erg efficiënt.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
art. op 1/2 besteld, zou tussen 12/2 en 15/2 bezorgd worden, achteraf bleek het niet te zijn aangeboden door de afzender aan Gls. Ben achteraf wel goed geholpen door de After Sales Service, art. werd vandaag bezorgd.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Het bezorgen duurde ongeveer 10 dagen. Dat had ik sneller verwacht. Het transportbedrijf heeft de goederen keurig netjes beorgd. Wel had ik graag van te voren willen weten dat ik bleef zitten met de pallets.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
21 dagen geleden
klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. via een mail iets bespreken vind ik nergens voor nodig en zorgt voor onnodig vertraging. wel fijn dat ik na mijn mail werd terug gebeld over mijn vragen.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
hornbach.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van hornbach.nl
16 dagen geleden
Ja, helaas is het door de landelijke lockdown veel drukker dan jij (en wij) gewend zijn en ontstaan er (eigenlijk overal) langere wachttijden. We begrijpen dat een zaak bespreken via de mail wat moeizamer lijkt, maar onze klantenservice zal altijd op de best mogelijke manier hulp bieden, zoals nu ook gebeurd is bij jou. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
 nuttig 
13 dagen geleden
Ik ben heel blij met die product,werkt perfect,heb het ook snel ontvangen,ik ben helaas minder blij met DHL die mijn bestelling bij mijn buren heeft afgeleverd terwijl ik thuis was
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
19 dagen geleden
Buiten het feit dat een externe vervoerder even niet wat meer moeite deed om af te leveren was alles weer keurig ingepakt, afgeleverd, gedocumenteerd. Dus weer helemaal tevreden.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
de leverring is een paar keer uitgesteld en was dus te laat voor het doel waar ik het voor besteld had. verder vind ik de informatie over de verzending erg vaag en onduidelijk.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
10 dagen geleden
Ondanks de corona ging het vrij snel om de bestelling op te halen. Verder was het goed geregeld op afspraak om je producten op te halen geen lange rijen goed verzorgd super.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
20 dagen geleden
Keurig op tijd bezorgd en prima kwaliteit. Vanwege de verschillende onderdelen voor mijn tuinhekje door 3 verschillende leveranciers bezorgd; maar alle 3 op dezelfde dag.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Gisteren
Prima artikelen, prima bezorging. Een apart woord van waardering voor Van Spreuwel: ondanks bar winterweer (sneeuwduinen etc.) bezorging keurig volgens planning. Klasse!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Beschrijving was redelijk compleet. Alleen geen maten op welke afstand de beugels op de deur moet worden gemonteerd. Verder bladdert de verf er vrij makkelijk af
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik bestel 2 zaken , maar de ene moet ik ophalen, de ander komt per post. Ik kan met geen mogelijkheid beide tegelijk ophalen. Maar het liep overigens prima.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|