Certificaat voor hornbach.nl

No. X53D872EDDDFBEA99F3A52DEA2F3A981A
 

Geldig vanaf
11-04-2016
Geldig tot
10-04-2018
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor hornbach.nl



Goed

4.41/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.089 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.089 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
De leveringstermijn komt niet overeen met het aantal dagen op de site. Scheelt veel.
2.00
Matig

Netjes en snel afgeleverd.
4.00
Goed

Nooit via de webshop bestellen. Levering in 3 partijen rampzalig. Een pallet met balken en underlayment wordt 'losgestort' geleverd. De slogan snelle levering wordt niet waargemaakt. Wat je het eerst nodig hebt wordt als laatste geleverd. Kortom nooit doen
1.33
Slecht

hornbach.nl antwoordt: 25-04-2017
Beste Giel V, Hartelijk dank voor uw reactie. Om een zo ruim mogelijk assortiment online te kunnen aanbieden, hebben wij ervoor gekozen een deel van ons assortiment direct vanaf de leverancier te versturen. Hierdoor kan het voorkomen, dat uw artikelen vanuit meerdere locaties verstuurd worden en in deelleveringen geleverd worden. Met vriendelijke groet, HONBACH Online-team

Leveringsvoorwaarden (in dit geval voor artikelen van een derde partij) zijn niet direct duidelijk, voor een "leek" te diep weggestopt. Advies: maak de belangrijke details al in het bestelproces duidelijk, dat voorkomt een hele hoop frustratie
3.67
Goed

alles perfect
5.00
Uitstekend

Keurig volgens afspraak geleverd. Producten waren netjes verpakt. Prima service
4.00
Goed

mooi product. Ik moet het nog wel installeren
5.00
Uitstekend

Kastjes hebben een wat erg plastic greepjes, de uitstraling hiervan veranderen heeft direct resultaat op het geheel. Verder prima kwaliteit/prijsverhouding
4.67
Uitstekend

Prima product, snel en goed ontvangen, precies wat het zijn moest. Prijs/kwaliteit is goed
4.67
Uitstekend

Er word niet bij gezegd dat de bestellingen via de post , transporteur of direct van de leverancier komt . Dat is heel vervelend als het een toekomstig adres is voor aflevering waar niemand aanwezig is
3.00
Redelijk

Alles is naar verwachting (boven) gegaan.
4.33
Goed

goed en snel
4.00
Goed

snel en goed afgeleverd
5.00
Uitstekend

Uitstekend
4.00
Goed

Service goed
5.00
Uitstekend

Prima verlopen, van begin tot eind
4.00
Goed

Alles was netjes en goed voor elkaar
4.00
Goed

Alles werd op verschillende dagen geleverd en de wandtegels waren de verkeerde.
4.50
Uitstekend

hornbach.nl antwoordt: 18-04-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen. Dit had ons niet mogen gebeuren. Wij geven het door aan de desbetreffende afdeling, zodat wij hiervan kunnen leren en het op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

1e levering was netjes ingepakt ,uitstekend
2e levering niet ingepakt .
4.00
Goed

Snel en goed
5.00
Uitstekend

Levering was prima. 1 deur was beschadigd. Direct gemeld en is keurig omgeruild voor een onbeschadigd exemplaar.
4.67
Uitstekend

Alles naar wens verlopen
4.33
Goed

Mij bestelling is prima op tijd geleverd.
Heet product voldeed volledig aan mijn verwachting
5.00
Uitstekend

Besteld, verzonden, geleverd binnen de afgesproken tijd.
4.67
Uitstekend

Uitstekend
5.00
Uitstekend

Goede producten en een passende prijs
Perfect
5.00
Uitstekend

Super snelle levering
5.00
Uitstekend

Bestelling via internet verliep uitstekend.
De levering heeft plaatsgevonden volgens afspraak.
De kwaliteit van het product is uitstekend. Dus ik ben zeer tevreden met deze levering van Hornbach.
5.00
Uitstekend

2 dagen levertijd loopt uit tot 4 dagen.
Navraag, tot 3 keer toe : wij zoeken het uit en bellen terug.
Niet dus Zoek het maar uit
2.67
Redelijk

hornbach.nl antwoordt: 18-04-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst onze excuses voor de vertraging in uw levering. Dit had ons niet mogen gebeuren. Wij hadden u nog niet teruggebeld, omdat wij op dat moment nog geen terugkoppeling hadden gehad van ons distributiecentrum over uw bestelling. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Is allemaal prima verlopen
4.00
Goed

Het product en de levering was uitstekend. Voordat de bestelling geleverd zou worden heb ik een gesprek gehad met een van uw medewerksters, over het feit dat ik teveel bloembakken had besteld. Deze mevrouw was zo klant onvriendelijk, ik moest eerst de bestelling laten komen (datum was niet bekend)
en dan een formulier sturen om de bakken weer op te laten halen.
4.00
Goed

hornbach.nl antwoordt: 18-04-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw bestelling werd direct vanaf onze leverancier verstuurd. Zodra een bestelling is doorgezet naar onze leverancier kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen. Retourneren van de te veel bestelde artikelen is dan de enige optie. Wij begrijpen uw teleurstelling hierin. Met vriendelijke groet, HORNABCH Online-team

Uitstekend
5.00
Uitstekend

makkelijk besteld en een snelle levering
4.00
Goed

Levertijd was 1-2 dagen, maar kwam dag later al binnen.
Zeer tevreden met het product.
5.00
Uitstekend

Goeie prijs, rechte latten en een snelle en soepele levering. Alles prima. De rabatteren zijn altijd teer aan de zijkanten en dat levert nog al eens schade op aan de oh zo belangrijke zijkanten, wat nu ook het geval was. Vandaar 4 sterren.
4.67
Uitstekend

Snel besteld, snel bezorgd, scherpe prijs
5.00
Uitstekend

Op de site stond dat het leverbaar was, maar dat was niet zo op de dag van levering.
De site was niet goed bijgewerkt, werd mij verteld.
Vervolgens is mijn behang 5 dagen later weer volop leverbaar.
Ik heb niet de keuze gehad om daarop te wachten.
Verder ben ik door Hornbach Groningen uitstekend geholpen. Aan hun heeft het echt niet gelegen.
4.67
Uitstekend

prima verlopen
5.00
Uitstekend

Geen commentaar
4.00
Goed

Naar verwachting
4.33
Goed

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Contact
Grootslag 1-5
3991 RA Houten
Nederland
Tel: +31 (0)30 - 266 98 98
Fax: +31 (0)30 - 266 98 90
onlineshop.klantenservice@hornbach.nl
hornbach.nl

Winkel-exploitant
HORNBACH bouwmarkt (Nederland) BV
Grootslag 1-5
3991 RA Houten
Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.