Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 947 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 947 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

goed

Een 8, we zijn heel tevreden

prima gedaan
5.00

Bij zulke bedragen verwacht je bij de online bestelling gratis bezorging.
Verder geen klagen hoor.
4.33

Slechte informatie over levertijd, na 6 dagen nog geen jnfo wanneer gelverd gaat worden. Wel betaald
2.00
Matig

Stoomreiniger uitstekend en levering en service perfect.
5.00

Mooi spul werkt goed en zeer degelijk ben er erg blij mee.
5.00

Kapotte emmer verf ontvangen, verf zat helaas in een zak
2.00
Matig

Alles is naar wens verlopen. Ga zo door
Gr Joh@n
4.33

Goede levering tegen een goede prijs: daar gaat het uiteindelijk om
5.00

Aanvankelijk met wat vertraging, maar nu toch de bestelling in perfecte staat ontvangen
5.00

goede producten,prima prijs,op tijd geleverd

Snel en correct geleverd

Netjes afgeleverd
4.00

De tegel komt niet overeen met de getoonde tegel op de onlineshop Ik heb gebeld maar de klacht is niet ontvankelijk verklaard. Dus alleen terugbrengen kon nog Hebben op stel en sprong andere tegels moeten halen daar de vakman was ingehuurd en verder moest gezien de tijd
2.67

hornbach.nl antwoordt: 23-03-2017
Beste Thieu S. Hartelijk dank voor uw reactie. Het is altijd lastig om goede, kleurechte beelden van artikelen te kunnen tonen. Daarnaast kunnen beeldschermen de kleur licht vervormen. Enige kleurnuance is daarom nooit uitgesloten. De kleur van het door u opgestuurde beeld van de tegel, komt overeen met de kleur van het tweede beeld bij dit artikel. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

alles in orde

Zeer tevreden1

Op rolletjes allemaal.
5.00

Veel mailverkeer over 1 levering en dan nog redelijk veel onduidelijkheid over leverdatum. Persoonlijk meer behoefte aan minder mail en in een eerder stadium meer duidelijkheid omtrent levering .
4.00

Alles keurig op tijd geleverd en goede telefonische uitleg van het product
4.33

Artikelen geheel conform bestelling ontvangen. Stevig en keurig verpakt.
4.33

op afgesproken dag geleverd en ik ben zeer te spreken over vervoerder ,Van Spreuwel Transport BV , Dikke duim
4.67

Levering duurt langer dan verwacht, product is defect maar wel weer kunnen ruilen (met enige moeite) in de Hornbach zelf
3.00
Redelijk

Goed afgeleverd en alles in goede staat
5.00

Goede service en snel geleverd top top
5.00

Product zou binnen 1 a 2 dagen geleverd worden dit werden er wel 5 dus mijn planning ging helemaal de mist in.
3.00
Redelijk

Snelle en goede bezorging tot aan huis . Werking compost moeten we afwachten, maar ziet er qua structuur goed uit.
4.67

Ging perfect
5.00

Levering zonder nonsens, tegen een goede prijs en op tijd
5.00

Heel erg blij met mijn makita boormachine set en de goede 3ah accu's. Voor een goede prijs gekocht. Hier is het betere spul te krijgen in vergelijking met andere bouwmarkten. Bedankt Hornbach

Goed en goedkoop

alles oke
5.00

De chauffeur (Arnold) die de producten kwam afleveren had van te voren al contact opgenomen om te kijken wat het meest handig was en mee te denken over waar we de tegels het beste konden plaatsen. Ook belde hij de ochtend van levering nog om te zeggen hoe laat hij zou arriveren. Kortom: geweldige service én en zeer ervaren en betrokken chauffeur.
5.00

Producten kapot binnen gekomen, gemeld toen nieuwe gehad helaas weer 1 kapot. Wel een waardebon ervoor gekregen dus toch goed opgelost dus kan helaas geen 5 sterren voor de levering geven
3.67

Zeer snel geleverd. Bestelling was de volgende dag al binnen. Ook werd ik voorafgaand aan de bestelling heel goed geholpen door iemand van de vestiging in Groningen, waar ik voor een paar vragen naar toe had gebeld
Prima geregeld
5.00

Snel en netjes ingepakt geleverd.
5.00

een mooie kist makkelijk in elkaar te zetten en veel berg ruimte
5.00

we zijn blij met de kliko ombouw, er staan nu twee kliko's in. Het haakje/klemmetje voor aan de kliko's werken bij ons niet, gaan los, maar heb het opgelost om er een plakbandje op te plakken, werkt prima. verder zijn we er dus zeker over te spreken. het is ook nog een ombouw wat gezien mag worden. (kleur/materiaal) de levering was ook zeer snel en goed. aan te bevelen.
4.33

Het bestelde apparaat zou binnen 5 en 7 dagen geleverd worden. Ik was uiterst verbaasd dat dit apparaat binnen 48 uur al door TNT post bezorgd werd. Daarnaast was dit product velen malen goedkoper dan bij andere leveranciers. Ook de gratis verzekering is zeker een pluspunt

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen