Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.836 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.076 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle levering, zonder problemen
5.00

Gemakkelijke bestelling, snelle bezorging en lage prijzen
5.00

Wel een beetje jammer dat als je in één keer alles besteld, dat het in vier delen geleverd wordt.

Fijne en professionele zaak
5.00

Een vloerkleed besteld via de website . De prijs was al een echte verrassing , maar ook de levertijd . De levertijd was 3 werkdagen, maar het kleed was er al de volgende dag. Goed te volgen via de link van post nl .
Het kleed is een topper .
5.00

Gewoon zoals je verwacht wordt het ook geleverd.
Bestellen,en snelle levering.
Niets opmaak te merken.
5.00

Snelle levering en netjs verpakt

Te gek
5.00

Gewoon goed. Bestelling geplaatst.. en goed ontvangen.
5.00

De gaatjes in de beugels zijn erg groot; je hebt onder je schroef een ring nodig. Dat is jammer. Verder prima produkten

hornbach.nl antwoordt: 21-11-2017
Beste Leo S., Hartelijk dank voor uw reactie. Wij geven uw tip door aan de desbetreffende afdeling, zodat zij eventueel verbeteringen kunnen doen aan het product. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Het product moet nog uitgepakt worden het is voor St Nikolaas.
Dus afwachten
5.00

Op tijd en goed verpakt geleverd.

Geen
5.00

Snelle levering, goede verpakking, goed product. Jammer dat je nog bezorgkosten moet betalen bij een bestelling van ongeveer 100 euro.

hornbach.nl antwoordt: 21-11-2017
Beste J.D., Hartelijk dank voor uw reactie. Ons verzendkostenmodel probeert de kosten voor het verzenden zo eerlijk mogelijk door te berekenen aan de klant. Zo kunnen wij de laagste prijs garanderen voor onze artikelen. De verzendkosten zijn mede afhankelijk van in welke gewichtscategorie de bestelling valt. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Snelle en complete levering.

Gewoon goed
5.00

levering klopte niet met wat mij verteld werd en op de mail stond

hornbach.nl antwoordt: 21-11-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. We betreuren het dat u dit zo ervaren heeft. Neemt u daarom contact op met onze klantenservice, zodat we dit netjes met u kunnen oplossen. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Prima op tijd geleverd
5.00

Prima service zoals te verwachten.

Geen commentaar
3.67

Zou graag de actuele status van de levering willen zien
4.00

Mooie website, echte aanbiedingen en netjes verzorgde levering
5.00

snelle levering ..goed product ..jammer dat hornbach niet in de achterhoek zit

Snel en goed
5.00

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Na 6 dagen van de datum van mijn bestelling moest ik naar het buiteland vertrekken. Dat heb ik ook bij de winkel telefonisch en per e mail bekend gemaakt. Op de avond voor mijn vertrek (1 november , vlucht naar India) werd ik gebeld met de verontschuldigingen en de belofte een volleding refund naar mijn rekening over te boeken. Of het gebeurt is weet ik ni
1.00
Slecht

hornbach.nl antwoordt: 21-11-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. We betreuren het dat u dit zo heeft ervaren en bieden daarvoor onze excuses aan. Uw order is gestorneerd en de financiële afhandeling heeft ondertussen plaats gevonden. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Alles prima geleverd en goede kwaliteit
5.00

Alles precies zoals ik het verwacht

Perfect geregeld
4.00

Goede kwaliteit en goede service
5.00

Zeer snelle levering binnen twee dagen
4.67

Het aantal sterren zegt genoeg ;-)
4.67

De verpakking was duidelijk geopend geweest, waarschijnlijk door een vorige klant die het product terugbracht. Ook binnen de verpakking wees alles daarop: het zakje schroefjes was reeds opengescheurd en een zwarte veeg zat op een wit gedeelte van het product. Het gaf me een onveilige en slechte indruk na mijn online bestelling.
3.00

hornbach.nl antwoordt: 21-11-2017
Beste A.V., Hartelijk dank voor uw reactie en we bieden hiervoor onze excuses aan. Neemt u contact op met onze klantenservice, zodat we dit netjes met u kunnen oplossen. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Goed artikel, snelle levering
5.00

gewoon heel goed nog bedankt kon niet beter
5.00

Wacht al 21 dagen op een retourbetaling.
2.67

hornbach.nl antwoordt: 17-11-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw order is niet soepel verlopen, dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Ik zocht een fotowisselframe met glas van groot formaat. En vond deze bij jullie. Makkelijk gevonden en besteld. Toen het aankwam was ik zeer verbaasd, zo goed ingepakt en gratis verzekerd. Een dikke pluim zoals jullie het bestelde product verpakken en verzenden. Snel en goed, chapeau Zal zeker in de toekomst eerst ff op jullie site kijken.
5.00

Bij bestelling ander aflever adres opgegeven m, na bestelling was deze weg. Had niet meer gecheckt, want nam aan dat het goed was. Bij melding bezorging zag ik foutief adres en hornbach gebeld, wert niet waar fout is gegaan maar kom mij niet helpen, gelukkig was transporteur welwillender en heeft alsnog op het juiste adres afgeleverd
2.33
Matig

hornbach.nl antwoordt: 17-11-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wanneer uw bestelling onderweg is heeft Hornbach geen invloed op welk adres de chauffeur de goederen bezorgt, dit is aan hem zelf. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Super Service
5.00

levering is tot 3x fout gegaan, een ventub dakdoorvoer werd eerst niet geleverd, vervolgens geleverd maar miste een onderdeel, daarna nogmaals maar miste 2 onderdelen. 3x is scheepsrecht blijkbaar voor hornbach want de laatste werd in goede staat en compleet geleverd. De mevrouw van de servicedesk was zeer vriendelijk en begripvol.

hornbach.nl antwoordt: 17-11-2017
Beste Anton V., Hartelijk dank voor uw reactie. Uw order is niet soepel verlopen. Dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

3.00

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen