Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 738 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 738 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De bestelling is uitstekend afgehandeld. Verder valt hier niets aan toe te voegen.

Prima gegaan.

Is gewoon goed
4.00

de geplande leverdatum was veel eerder stond 1 of 2 maart werd 23 februari is te vroeg moest heel snel ruimte maken

Alles geleverd volgens afspraak
Alleen jammer dat het in drie deelleveringen bezorgd werd, door verschillende vervoerders en op verschillende tijdstippen

Alles volgen bestelling gekregen
Uitstekend geholpen

EEN DIKKE 110
5.00

Perfecte service, snelle levering top
4.67

zeer tevreden met de kanteldeur opener. goede prijs kwaliteit verhouding.
4.67

De tegels snel ontvangen en goed verpakt.
4.67

Factuur wordt niet meteen gemaild. Kan ook noet handmatig. Levering grblokkeerd in systeem vanwege afministratieve fout en levering zelf pas in de ochtend aangekondigd. Tijdsframe levering gehele dag. Levering in 2 delen gesplitst.
3.00

Toppie
5.00

Het bestelde product zou na 1 a 2 dagen geleverd worden.
Ik heb op de 2e dag gebeld over de levering, blijkt dit product niet op voorraad te zijn zodat het niet geleverd kan worden
2.67

hornbach.nl antwoordt: 23-02-2017
Beste Johnn T, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren dat de artikelen niet op voorraad waren en u hier geen bericht over hebt gehad. Dit had ons niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. Uw melding is doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, zodat hiervan geleerd kan worden. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Vlotte levering.
4.00

Erg snel geregeld wat leuk was dat die niet in voorraad meer was het zonnescherm maar hij kwam toch.
Nog bedankt een dikke tien meer kan ik er niet aan toevoegen.

5.00

Alles verlopen zoals verwacht. Snel en goed geprijsd.
5.00

Wederom snel geleverd. Goede prijs voor het artikel en lage verzendkosten.
5.00

Goed product voor een goede prijs en snelle verzending
5.00

Netjes verpakt en perfecte producten.
Volgende keer weer bij Hornbach bestellen.
4.67

Gewoon prima service en levering

netjes volgens afspraak
5.00

De goedkoopste bouwmarkt met de beste service

gewoon goed

Uitstekend dus.

Pakket was geopend
2.67

hornbach.nl antwoordt: 22-02-2017
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het jammer te horen dat het pakket al geopend was. Mocht er iets mankeren of missen aan de inhoud van het pakket, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Ook de afhandeling van beschadigde levering en ruilen van producten liep enorm soepel en prettig.

gewoon goed

5.00

Prima geleverd dik tevreden alleen jammer als er bij staat dat het gratis levering is en je iets bij besteld je daarover 6 euro verzendkosten moet betalen. Zaag doet het overigens prima

hornbach.nl antwoordt: 21-02-2017
Beste Arnold T, Hartelijk dank voor uw reactie. Als test zijn bepaalde artikelen tijdelijk verzendkostenvrij gemaakt. Alleen voor de verzending van deze artikelen betaalt u momenteel geen verzendkosten. Op overige artikelen zitten wel verzendkosten. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Produkt was niet voorradig in de winkel, heb in de winkel betaald waarna ik na 2 werkdagen een mail heb gekregen met de bevestiging dat ik deze kon komen afhalen. Na 5 minuten zoeken was de doos met mijn bestelling gevonden waarna ik bij de kassa weer kon gaan wachten om te bevestigen dat de order al betaald was. Een beetje dubbel op. Had beter gewoon online kunnen bestellen...
4.67

Over de behandeling en aflevering van producten geweldig

zeer snel geleverd
4.00

Gewoon snel en goede levering
4.00

De convector kachel is niet goed.
Maakt een rammelend geluid, en trilt ook erg.
Het lijkt alsof in een naast gelegen ruimte een wasmachine aanstaat.
Maar dat is niet het geval, het is de convector kachel in de zelfde ruimte.

Heb een zelfde model, deze heeft die rare tril en geluiden niet en is stil.

Miskoop ? dat niet, zal het moeten terug sturen #&#@#@
3.33

hornbach.nl antwoordt: 20-02-2017
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het jammer te horen dat het artikel niet aan de verwachtingen voldoet. Uiteraard kunt u het artikel terugsturen. U krijgt uiteraard het geld inclusief verzendkosten teruggestort op uw rekening zodra de retour bij ons is aangekomen. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Heel blij met de afleveren bevestiging systeem
4.67

bij vraag van mijn vrouw of het produkt in het stalletje geplaatst kon worden. stond meneer al ongevraagd in de woonkamer en zei nee ik zet het hier neer. en verdween na vraag om handtekening. dus een dikke 3
3.00

hornbach.nl antwoordt: 20-02-2017
Beste Paul F, Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard is het niet de bedoeling dat transporteur onuitgenodigd binnen komt. Onze excuses hiervoor. Pakketten brengen we normaal gesproken tot aan de huisdeur. Expeditiegoederen leveren we normaal gesproken tot aan de stoeprand. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Perfect
5.00

alles keurig en op tijd afgeleverd
5.00

Alles keurig op tijd en in goede staat afgeleverd.

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen