Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.836 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.076 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snel en goed

10/10
5.00

van 2 verschillende transporteurs mailtje gehad om 22.30 en van de andere om 23.11. die van 23.11 zou de volgende ochtend morgens tussen 8.00 en 10.00 leveren, kwam uiteindelijk om 11.40. Die van 22.30 belde de volgende ochtend om 7.00 dat hij rond 8.30 op de locatie zou zijn. De eerste levering heb ik ook per telefoon besproken met medewerker van Hornbach. Wij wonen niet op de leveren locatie,
3.67

hornbach.nl antwoordt: 15-11-2017
Beste Thom D., Hartelijk dank voor uw reactie. Uw order is niet soepel verlopen en we betreuren dit en bieden hierbij excuses aan voor het ongemak. Wij geven uw reactie door aan de desbetreffende afdeling zodat hier van geleerd kan worden. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

snelle levering
bezorgtijdstip doorgeven kan beter
bestel hier volgende keer weer
4.00

Alles volgens afspraak geleverd.

Bestelling werd geannuleerd.
1.00
Slecht

eerste pakker beschadigt tweede zelfde pakket ontbreekt veel dingen nu maar hopen dat volgende beter is
1.33
Slecht

correct afgehandeld.
4.00

"Vandaag besteld, morgen in huis" is het niet geworden, ik moest wel enkele dagen op mijn spullen wachten. Maar eenmaal in huis was ik zeer tevreden over de manier van verzenden (het was zeer breekbaar, erg netjes verpakt) en het product is precies zoals stond beschreven en zelfs nog mooier dan ik dacht Al met al Hornbach is zeker een aanrader.
4.33

Alles prima gegaan

5.00

Kon het product niet volgen. Levertijd zou een week tot tien dagen kunnen zijn. Was er al na vijf dagen. Dit is opzich mooi, maar ik was niet thuis. Omdat ik het niet kon volgen.
3.33
Redelijk

Sehr gut und schnell
5.00

Super voor de snelle aflevering van de briketten zijn makkelijk in gebruik de kachel blijft de hele nacht door branden op een paar briketten
5.00

Snelle verzending en prima kwaliteit voor een goede prijs
5.00

Het transport zou iets minder beschadigingen mogen geven

hornbach.nl antwoordt: 14-11-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. De artikelen hebben u niet onbeschadigd bereikt en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl Met vriendelijke groet, HORNBACH Online Team

Gewoon zoals het hoor
4.00

Levering van prima kwaliteit en op tijd geleverd.
4.67

Via webshop meubelpanelen besteld. Betaald en orderbevestiging ontvangen. Een paar dagen later bericht dat panelen niet leverbaar zijn door een voorraadprobleem. Dit terwijl de HORNBACH winkels voldoende voorraad hebben. Men wil vanuit de webshop het probleem niet oplossen zelf niet als ik voorstel om extra verzenkosten te betalen zodat de online winkel het via een filiaal levert. Onbetrouwbaar
1.67
Matig

hornbach.nl antwoordt: 13-11-2017
Beste Erik V, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren het dat de artikelen onverhoopt niet op voorraad waren. Wij begrijpen uw teleurstelling hierin en bieden u hiervoor onze excuses aan. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Super geholpen, ook met zoeken en niet gelijk van nee dat kan niet

Goed.
4.00

Echt de goeiste en goeikoopste

Supper snel levering
5.00

Er is een product geleverd dat niet compleet was. Nu kan dat altijd gebeuren. Maar met name de mogelijkheid tot het retourneren is zeer slecht.
Na email volgt binnen korte tijd (dezelfde dag) een bevestigingsmail dat de klacht in behandeling is genomen. Vervolgens blijft het op dit moment al 4 dagen volledig stil. Deze traagheid is voor mij een reden om hier niets meer te bestellen.
2.33
Matig

Snel, goed kwaliteit en perfect verpakt
5.00

Het was snel binnen en de kwaliteit is goed en als je problemen hebt word je goed geholpen.

Bestelling snel ontvangen.
4.00

Een snelle levering en goed verpakt.
5.00

Super ervaring met Hornbach Ik had een bestelling van meerdere producten die in 3 verschillende leveringen werden gebracht.
Een deel werd bij mij binnen 20 uur na bestellen afgeleverd. Het ging hier om een pallet. De andere twee leveringen kwamen direct van leverancier en waren beiden eerder dan de verwacht in huis. TOP
5.00

Snelle levering, vriendelijk personeel.
5.00

Alles ging makkelijk en snel,altijd weer.

uitstekend
5.00

Tot op heden goede service en advies levertijd is vier weken dus nog even wachten

alles top

eeey :)

Snelle en goede service.

5.00

Snelle levering. De goedkoopste voor dit product.
5.00

Mijn eerste bestelling was stuk. Kreeg een nieuwe moest er echter achteraan wat ik met de kapotte bestelling moest doen
3.33
Redelijk

Trage afhandeling van order
3.67

snel en goed

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen