Certificaat voor hornbach.nl

No. X53D872EDDDFBEA99F3A52DEA2F3A981A
 

Geldig vanaf
11-04-2016
Geldig tot
10-04-2019
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor hornbach.nl



Goed

4.31/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.677 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.774 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
24-04-2018
Besteldatum
17-04-2018
24-04-2018
product was irts beschsdigd
3.67
Goed

hornbach.nl antwoordt: 26-04-2018
Beste klant, Neemt u a.u.b. contact op met onze klantenservice over het beschadigde artikel, zodat we dit netjes kunnen oplossen met u. Zie: www.hornbach.nl/klachten voor meer informatie. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Datum van publicatie
24-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
24-04-2018
nop
4.00
Goed

Datum van publicatie
24-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
24-04-2018
Geen probleem
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
24-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
24-04-2018
Alles klopt levering zelfs een week eerder dan gepland
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
24-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
24-04-2018
Het product werkt goed, maar aan de wieltjes en wat krasjes op het product kon je zien dat deze al eens gebruikt was. Dat geeft toch een minder prettig gevoel. Je betaalt voor nieuw, maar krijgt voor je gevoel een tweedehandsje. Op dat moment teveel gedoe om deze terug te sturen,dus het voor de rest goed werkende product gehouden. Tip: CoolBleu biedt retour gestuurde producten goedkoper aan. Idee?
3.50
Goed

hornbach.nl antwoordt: 26-04-2018
Beste klant, bedankt voor de tip, maar u hoort natuurlijk een 'goed' artikel te ontvangen. Voor een persoonlijke afhandeling, verwijs ik u graag naar onze klantenservice via www.hornbach.nl/klachten. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Datum van publicatie
24-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
24-04-2018
De bestelling werd boven verwachting snel geleverd. Erg vriendelijke bezorger die half uur van te voren belde dat hij er aan kwam zodat ik aanwezig kon zijn.
Eigenlijk kan ik de producten nog niet beoordelen want het staat nog ingepakt. Zal pas begin mei worden bekeken.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
23-04-2018
Bij aflevering was een deur voorzien van een groot gat, wat niet zichtbaar was bij aflevering omdat alles op pallet was samen gebundeld.
3.67
Goed

hornbach.nl antwoordt: 26-04-2018
Beste klant, wat vervelend dat u een beschadigd product heeft ontvangen. Neemt u aub contact op met onze klantenservice via www.hornbach.nl/klachten, zodat we dit netjes voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
23-04-2018
Levering prima. Er werd ca 15 van te voren gebeld, echt netjes.
Schroten hebben hier en daar beschadigde groef/messing. Soms krom, een nogal getordeerd.
4.00
Goed

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
23-04-2018
De deuren zijn niet op voorraad maar volgens de website wel. Dus late levering
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
23-04-2018
Snel geleverd en verwachte kwaliteid
4.00
Goed

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
23-04-2018
Nadat we zelf hebben gebeld werd de levering in gang gezet. Daarvoorbleef de bestelling dagen in behandeling staan
2.33
Matig

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
08-04-2018
23-04-2018
ok alles goed ontvangen
enkele tegels beschadigd
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
23-04-2018
mooi zonnescherm voor een zeer aantrekkelijke prijs
4.33
Goed

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
23-04-2018
Zeer attente chauffeur, gewoon goed
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
23-04-2018
goed
4.00
Goed

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
23-04-2018
heb al twee maal n mail gestuurd maar nog geen antwoord gekregen over een retourzending.
3.33
Redelijk

hornbach.nl antwoordt: 26-04-2018
Beste klant, onze klantenservice heeft u inmiddels een email met uitleg over de retourzending gestuurd op 23 april jl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
23-04-2018
Prim
4.00
Goed

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
23-04-2018
de service was uitstekend, toen ik vragen had over de levertijd en zeer goed afgehandeld.
Dit is een 9 waard.
4.33
Goed

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
16-04-2018
23-04-2018
goed verpakt voldeed aan de verwachtinge
4.00
Goed

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
23-04-2018
Keurig op tijd geleverd,goed verpakt en scherp geprijsd,zeer tevreden over de aankoop.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
23-04-2018
Benzinemotor geleverd zonder olie en geen olie los (in fles) meegeleverd
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
23-04-2018
Besteldatum
07-04-2018
23-04-2018
Top
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
14-04-2018
22-04-2018
Alles goed geregeld
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
Verzending kan/moet sneller. Als ik vrijdagmiddag iets bestel moet dat toch makkelijk op dinsdag geleverd kunnen worden. Nu kwam het woensdag pas, terwijl ik het dinsdag nodig had. Bij de Gamma had ik het zaterdag al in huis gehad. Aan de producten ligt het niet, daar ben ik dik tevreden over. Ook is de boel goed verpakt, en daar kan de Gamma nog wat van leren
4.33
Goed

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
goed geregeld en de binnen deuren gelakt voor 57 euro zijn perfect
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
Niet al het hout was even recht.
4.33
Goed

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
goede prijs en snelle levering,nog rder dan afgesproken
4.33
Goed

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
snel geleverd
4.33
Goed

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
De chauffeur liet alles op pallets voor de deur Ik was even niet thuis. Goed geregeld De tegels zijn super Al moet ik wel erbij zeggen dat 2 tegels stuk zijn. Wel jammer. Maar op zich is alles top
4.00
Goed

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
Goed gedaan
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
Wij zijn ontzettend fijn geholpen door verschillende medewerkers van HORNBACH van ons krijgen ze allemaal een 10
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
01-04-2018
22-04-2018
Levering duurde meer dan 1 week. Zou donderdags of vrijdags geleverd worden. Extra iemand thuis gebleven. Werd pas de dinsdag erna geleverd. Ook geen tussentijds bericht.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
Zeer goede kwaliteit gras en snelle levering
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
15-04-2018
22-04-2018
Bij bestelling o.a. een tuinplant. Deze zag er vrij belabberd uit en is nog maar de vraag of ie het overleeft.
4.33
Goed

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
07-04-2018
21-04-2018
Bij de bestelling kregen wij 2 vermoedelijke leverdatums. Op 19 of 20 april zou het geleverd worden. Ik bel vrijdag 13 april om drie uur naar Hornbach online service en er wordt mij verteld dat ik deze datums wel aan kon houden.krijgt nog bericht.ik vraag dus 2 snipperdagen aan. 4 uur een mail van de leverancier, het komt op 17 april. Ik weer Hornbach bellen, moet ik nog een snipperdag aanvragen
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
14-04-2018
21-04-2018
Bestelling van laminaat in zeer slechte staat ontvangen waarvan 3 pakken laminaat beschadigd en 2 pakken kapot.de bezorger was niet klant vriendelijk lomp en onbeleefd.doe geen aankopen meer bij Hornbach
1.67
Matig

hornbach.nl antwoordt: 23-04-2018
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over uw levering. We adviseren altijd om meteen contact op te nemen met onze klantenservice als u niet tevreden bent, Meer informatie vindt u op: www.hornbach.nl/klachten. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
14-04-2018
21-04-2018
Binnen een week geleverd bij de Hornbach Groningen zonder verzendkosten.
Prima complete Mexicaanse terrashaard
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
14-04-2018
21-04-2018
Geen aflevering op de bouwplaats, sorry meneer wij komen niet verder dan de openbare weg en dat u in in park woon moet u maar zelf met 4000 kilo beton zakken van 25 kilob400 meter lopen

Willen graag meedoen maar de bouwplaats is niet altijd aan de openbare weg
Verkeerde instelling
1.00
Slecht

hornbach.nl antwoordt: 23-04-2018
Beste Peter, bij het plaatsen van uw bestelling, werd getoond hoe de levering bezorgd zou worden en wat de restricties zijn van een levering. Om dit na te lezen, verwijzen we graag naar www.hornbach.nl/bezorgen. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
14-04-2018
21-04-2018
Helaas kon ik niet qua levering en dag, terwijl ik net geopereerd ben
2.00
Matig

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
14-04-2018
21-04-2018
Geen toelichting
4.00
Goed

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Contact
Grootslag 1-5
3991 RA Houten
Nederland
Tel: +31 (0)30 - 266 98 98
Fax: +31 (0)30 - 266 98 90
onlineshop.klantenservice@hornbach.nl
hornbach.nl
Winkel-exploitant
HORNBACH bouwmarkt (Nederland) BV
Grootslag 1-5
3991 RA Houten
Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.