Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.089 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.089 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Gewoon goed, zoals verwacht bij Hornbach
5.00

Uitstekende service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verwerking van je opdracht.

Prima gegaan
4.00

Ontvangen meerdere leveringen, per vrachtwagen ( volgens afspraak) en per post ( 3 leveringen om de dag en wel overdag wanneer ik op mijn werk was), 1 groot pakket stond zomaar voor de deur, de andere ging ik bij mijn buren halen. Ik vind het zeer vervelend. 3 bestellingen leverden veel stress/irritatie en ongemak.

hornbach.nl antwoordt: 10-04-2017
Beste Ann A, Om een zo ruim mogelijk assortiment online te kunnen aanbieden, hebben wij ervoor gekozen een deel van ons assortiment direct vanaf de leverancier te versturen. Hierdoor kan het bij orders met verschillende artikelen voorkomen, dat uw artikelen vanuit meerdere locaties verstuurd worden en in deelleveringen geleverd worden. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Weer niet volgens afspraak opgeleverd grote en zware stukken, ik was inderdaad niet thuis, buiten voor mijn voordeur gelaten nadat mijn buurvrouw het lijstje ondertekend had, ik moest weer vrij vragen van mijn baas en zsm naar huis gaan. Tevens ging weer een voor een pakket ophalen bij mijn buren 4 pakketten, geleverd om de dag rond 11.00, 13.00 en 15.00? Ontevreden
Redelijk

Meerdere leveringen gehad, slechts 1 levering volgens afspraak/reeds uitgekozen datum, andere leveringen: stond er iemand onverwachts voor mijn deur, ik was op mijn werk, iedere avond ging ik naar mijn buren Nr6, 12, 8 om pakketten op te halen. Viel erg tegen. Advies: of bestelling volgens afspraak in een keer leveren of pakketten per post in een keer. 2 weken dagelijks stress gehad.

hornbach.nl antwoordt: 10-04-2017
Beste Ann A, Hartelijk dank voor uw reactie. Op dit moment kunnen we nog geen gewenste leverdatum aanbieden. Alleen bij expeditiegoederen is er keuze van afleverdag mogelijk. Wellicht is het raadzaam om bestellingen te bundelen in 1 grote bestelling i.p.v. 3 bestellingen in 1 week te plaatsen. Zo heeft u minder deelleveringen en minder vrachtkosten. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Gewoon goed.
5.00

De hek die ik besteld heb was gescheurd
2.67

hornbach.nl antwoordt: 10-04-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. De artikelen hebben u niet onbeschadigd bereikt. Daarvoor bieden wij onze excuses aan. Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Ben tevreden
5.00

Vrijdag besteld. Had verwacht het maandag te ontvangen. Werd dinsdag geleverd.
3.67

hornbach.nl antwoordt: 10-04-2017
Betse Hans S, Hartelijk dank voor uw reactie. Op de door u bestelde artikelen zit een levertijd van 1-2 werkdagen. Het lag daarom in de verwachting dat de bestelling op maandag of dinsdag geleverd werd. Dit werd ook zo gecommuniceerd in uw winkelwagen en bestelbevestiging. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

4.33

Levering volgens afspraak. Prima product
5.00

Perfecte site en informatie. En snelle levering van de producten
5.00

De deellevering was niet zo als het hoord 2x het antwoord gekregen dat de leverancier contact met me opnam over de levering,maar geen levertijd wat ik wel gevraagd heb.Pas de 3x de juiste antwoord.
4.33

Voor de verbouwing heb ik een lading gips platen en hout besteld. Alles was netjes gepakt en geleverd, De gipsplaten waren echt nog in top staat.

Enige minpuntje vind ik de levertijd, deze is wel netje vermeld voordat je gaat bestellen, maar is altijd wel een paar dagen.

Alles prima geregeld.
5.00

konsta klik tegels wpc bruin breedte 30 cm lengte 60 cm zit planken op dit paket afwijking in de lengte naast de andere zie dus duidelijke een verschil met het ander paket waar je dus groote verschil tussen ziet en bij sommige zijn de planken randen boven aanzicht beschadigd
4.67

heeft geen toelichting nodig.
Jullie doen, wat je belooft.
5.00

Correct verlopen en uiterst tevreden over het product

Snel en goed Zeer tevreden
5.00

ruw afgewerkt en een paar voorgeboorde gaten klopten niet.Hierdoor nieuwe geboord.
3.67

keurig netjes
5.00

Ben erg tevreden met het product.
5.00

Alles netjes en snel afgehandeld
4.00

Keurig netjes en snel geleverd.

Geen commentaar
5.00

Een aantal producten waren beschadigd bij levering. Het omruilen ging heel slecht. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice, waarbij we iedere keer een ander verhaal te horen kregen. De klantenservice was echt heel slecht.
De levering door Van Spreuweltransport was goed.
2.33
Matig

hornbach.nl antwoordt: 05-04-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het jammer te horen dat de artikelen u in eerste instantie niet onbeschadigd hebben bereikt en onze klantenservice niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij geven uw reactie door aan onze klantenservice, zodat hiervan geleerd kan worden. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Alles zag er prima uit. Veel kortere levertijd als ze dachten.
5.00

Door transportbedrijf keurig op de hoogte gehouden per mail en telefonisch over aflevering van keramische tegels. Ondanks dat het maar 6m2 was zat het op een kleine pallet in de folie helemaal stevig verpakt. Kan niet anders zeggen dat het super is
5.00

Wij vinden deze vracht kosten héél erg duur.
Als je 4 plantgeleiders besteld zijn de vrachtkosten 9,90euro,bestel je er 5 dan zijn de vrachtkosten 19,95 euro terwijl het een pakketje is.
Verder zijn wij zéér tevreden.
Vriendelijke Groeten.

goed ontvangen
5.00

Product zou binnen enkele dagen geleverd worden, plots helemaal niet meer leverbaar........
1.00
Slecht

hornbach.nl antwoordt: 04-04-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren dat de artikelen onverhoopt niet op voorraad waren. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

helemaal tevreden.. snelle levering.. Top product.. en de service dus ook Top m.v.g. een zeer tevreden klant..

Alles uitstekend.
5.00

" de levering is morgen", dat is niet meer van deze tijd. Een leverdatum, daar mag nu best een tijd bij bv. tussen 12 en 15.
Daarnaast is er een ander type geleverd. Voor mij de.volgende keer naar de winkel.
3.00

hornbach.nl antwoordt: 04-04-2017
Beste Gerald T, Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u het verkeerde type heeft ontvangen. Dit had ons niet mogen gebeuren. Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Op zaterdag besteld pas op woensdag geleverd, terwijl alles op vraad was. Ook geen track en tracing informatie. Pas na bellen met de klantenservice informatie ontvangen. Dat doen andere online bedrijven vaak beter.
3.00

Product loopt snel vast

Goede service ,en snelle verzending

Niks mis mee

Prima en snel geleverd.

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen