Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.171 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.175 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle levering voor een scherpe prijs, uitstekend
4.33

was even bang dat er scheven of kromme palen bij zouden zitten maar niks hoor was allemaal in perfecte staat
super tevreden
5.00

Bij navraag werd telkens toegezegd dat het de volgende dag zou worden geleverd. Dit duurde uiteindelijk meer dan een week langer.
Een terugbel-afspraak werd niet nagekomen.
2.33
Matig

Groot assortiment, kwaliteit producten, goeie prijs en snelle en goede levering
5.00

gewoon goed zqals t hoort
5.00

Levering van de bestelde artikelen was slecht.Werd niet alles in een of twee keer geleverd. In totaal werden de 5 bestelde artikelen per keer gebracht. ( moet je iedere keer weer voor thuis blijven)
Op laatste levering van badmeubel 3 weken moeten wachten
Redelijk

Bij bestelling navraag gedaan over leverdatum. Dit zou 4 of 5 mei zijn. Op 3 mei een email ontvangen dat zending onderweg was, maar geen genoemde leverdatum. Gebeld en 5 mei werd gezegd, ik zou daar nog email over krijgen. 5 mei vrijgenomen, geen email en geen tuinset. Weer gebeld en toen de bevestiging dat de set 9 mei geleverd zou worden. Uiteindelijk belde de transporteur dat ze de 8e kwamen.
Redelijk

Ben tevreden met het product.Wacht nu nog op de terugstorting van een bestelling die ik eerst verkeerd had laten bezorgen Was vergeten mijn adres aan te vinken dus ging het naar Hornbach Alblasserdam.Daarna nieuwe bestelling gedaan op mijn adres en is goed aangekomen.

Vr gr
MS Rietbroek
Nicolaasbeetsstraat 16
2951XH
Alblasserdam
5.00

Alles netjes geleverd en voldoet aan de verwachting
3.67

De klantenservice van de bezorgafdeling laat toe te wensen. Bij het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een indicatie wanneer mijn laminaat bezorgd kon worden. Ik werd 1 dag voor de geplande datum gebeld met de mededeling dat mijn bestelling pas de week erop geleverd zal worden. Ik vraag me af waarom wordt er een indicatie van tussen die en die datum gegeven en er wordt er niet aangehouden.
3.67

Het is jammer dat als er een dag van leveren afgesproken is dat er dan laat in de middag gemeld word dat het niet gelukt is ivm drukte
En de spullen waren smorgens niet mee gegaan
Naar mijn mening hadden ze dan direct kunnen bellen zodat wij miet de gehele dag thuis hoeven te blijven
Verder goede afspraak gemaakt voor levering en. Ze hadden de afspraak netjes nagekomen.
Redelijk

Prima. Zoals uitgezocht in de winkel, netjes geleverd (scheelt een hoop gesleep).
4.00

Slechte communicatie tussen transporteur en klanten en 9 van de 10 keer worden producten geleverd met transport schade.
Ook is het zeer vervelend dat een bestelling van meerdere producten in 2 keer geleverd word en men er maar vanuit gaat dat klanten dus altijd thuis zijn.
De uiteenlopende bedragen om te bezorgen zijn ook onbegrijpelijk en vrij prijzig soms. Jammer Hornbach
2.00

Alles naar wens verlopen
5.00

Precies zoals gedacht , helemaal goed
5.00

Alles tot tevredenheid, bestelling, kosten en levering
4.33

Hornbach is een geweldig bedrijf met een klant gerichte service helemaal top.

4.00

Verbeterpunt, vooraf sms mbt levertijd
4.67

alles was in orde

Alles is goed verlopen
5.00

Gekozen voor 2 bestellingen ivm bezorgdata. Dus ook gekozen voor dubbele bezorgkosten. Eerste bezorging te laat waardoor tussen beide leveringen nog geen 15 uur zat ipv dagen waardoor ik in de problemen kwam. Klacht ingediend maar geen bezorgdkoste teruggekregen. Slechte service
Redelijk

Producten waren niet helemaal perfect ingepakt

hornbach.nl antwoordt: 04-05-2017
Beste Chris B, Hartelijk dank voor uw reactie. De artikelen waren niet voldoende verpakt en hierdoor hebben ze u niet onbeschadigd bereikt. Daarvoor bieden wij onze excuses aan. U klacht is in behandeling bij onze klantenservice. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

levering was later dan de genoemde tijd in de aankondigings mail die in de ochtend was ontvangen en die te laat las.
5.00

Ivm met leveringsdatum en levering anders dan huisadres contact gezocht met Hornbach. Deze deden zeer moeilijk over aanleveren van juiste gegevens en wilde niet mee werken om een en ander geregeld te krijgen met leverancier van tegels en ophoog zand. Uiteindelijk zelf contact gezocht met leverancier die wel bereid was enige moeite te doen complimenten voor Excluton dikke 0 voor Hornbach
3.33
Redelijk

Snel en met goede communicatie over levering afgehandeld.
4.33

Alles netjes en op tijd geleverd

4.67

Alles keurig op tijd en goed geleverd
5.00

Alles netjes op tijd geleverd
5.00

Alles eenvoudig online geregeld, bestelling netjes afgeleverd.
4.00

Snel en goed geleverd. Wat over was kon retour in de winkel.
5.00

voorwaarden Hornbach v.w.b. afschrijven bedrag van creditkaart worden niet nageleefd; transporteur neemt geen contact op over afleveren goederen; telefonisch wel vriendelijk te woord gestaan door medewerkers Hornbach
2.00

hornbach.nl antwoordt: 02-05-2017
Beste N. v, Hartelijk dank voor uw reactie. Dankzij uw reactie kunnen wij onze onlineshop verbeteren. Wij zullen de voorwaarden van afschrijving verbeteren. De afschrijving bij gebruik van creditcard wordt gedaan, nadat de artikelen aan onze transporteur zijn overgedragen i.p.v. na aflevering. Onze excuses voor deze onduidelijkheid. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

prima
4.00

Snel geleverd en het product voldoet aan de verwachting die ik had aan de hand van de beschrijving op de website en technische documentatie.
Het licht van de lampen is wat feller dan gedacht maar heb daarom ook voor viertraps dimbaar gekozen, het licht is wel mooi warmwit.
5.00

Keurig volgens afspraak bezorgd de winkel krijgt van mij een 9.
5.00

Via mail bericht ontvangen betreffende leveringsdag. Keurig verpakt en afgeleverd. Vriendelijke chauffeur, welke de bestelling mooi op de gewenste plek neerzette. Zeer tevreden.

alles prima
5.00

Uitstekende aflevervice van Hornbach/van Spreuwel transport. Op de geplande afleverdag moest ik onverwacht met mijn vrouw naar het ziekenhuis. De aflevering is na een telefoontje verzet naar een week later en zonder enig probleem keurig afgeleverd. Hornbach en transporteur verdienen beide een pluim met deze service.

geen

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen