Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.643 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.768 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

bestellingen worden niet goed geleverd, en er missen vaak artikelen.

jammer want ik ben een vaste klant van Hornbach.
3.00
Redelijk

Deur kwijtgeraakt, is aggelevrd zonder naam en ordernummer, na veel bellen eindelijk iemand die op zoek ging , deur gevonden in de vestiging. Zwaar beschadigd, na 5 dagen geen nieuwe deur besteld dus uiteindelijk order gecancelled. Dit was deur nummer 3. Nu uiteindelijk bij de concurrent besteld. Zeer slechte service
1.00
Slecht

hornbach.nl antwoordt: 15-09-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Het artikel heeft u niet onbeschadigd bereikt en uw order is niet soepel verlopen, dit had niet mogen gebeuren. Daarvoor bieden wij onze excuses aan. Wij geven dit door aan de desbetreffende afdeling, zodat wij hiervan kunnen leren. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

Het pakket biertafel en banken was verpakt in 1 heeeeele zware doos. Het zou fijner zijn voor vervoerder en mij als klant dat dat bv 2 of 3 pakketten zouden zijn.
Verder super snelle levering.....

hornbach.nl antwoordt: 14-09-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij geven uw tip door aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

sehr schnelle Lieferung

Topshop
5.00

Product binnen 24 uur geleverd.
5.00

Snelle levering, netjes verpakt, spullen van goede kwaliteit

Levering was bijzonder snel
5.00

Was een beschadiging bij de zending maar de service daarbij na belletje en mail is fantastisch
5.00

prima, snel en tijdige levering
5.00

Service en levering uitstekend. Een paar stuks zijn (licht) beschadigd, maar deze worden uiteraard probleemloos vervangen.

alles was goed in orde
4.00

Bestelling is nog steeds niet compleet word mondjes maar bezorgd door ups
2.67
Redelijk

Kwam totaal kapot in de doos aan zeer slechte verpakking glasplaat in stukken en deur schanier is uit de wand gebroken achter wand gebroken bij nieuwe kast de zelfde problemen telf opgelost verder primaservie van Hornbach gekregen
3.33

nvt

Tevreden
4.67

product correct en snel ontvangen.

Geleverd volgens afspraak.
5.00

Super snelle levering. Super lichte ladder.

niks aan toe te voegen

verpakking netjes
levering snel.7

Top geleverd
5.00

Snel geleverd, helaas het verkeerde besteld, na retourneren keurig en snel alles terugbetaald. Top
5.00

Gewoon wat je mag verwachten van een webshop goed en op de afgesproken tijd

prima 8
4.67

Gewoon goede producten en goede levering goed nakomen van afspraken

...ja hoor
3.67

Een hele snelle levering van een goed product voor een heel redelijke prijs in vergelijking met andere winkesl

Alles is goed gegaan
4.00

volgens afspraak geleverd. helaas niet op europallets, waardoor het verder verplaatsen moeizaam is gegaan.
2.67
Redelijk

Levering bijna prefect. Door de afmeting van de pallets kon het helaas niet tot aan de deur.
4.67

Wederom een levering waar alles aan mankeert,dit is de derde maal.ik stop met Hornbach
2.00
Matig

Goed personeel. Vriendelijke chauffeur. Top

Noty
4.00

Prima product, prima prijs en snel bezorgd

Alles naar wens behandeld

oke

Geen

5.00

Aflevering super netjes in de afgesproken tijd.

hornbach.nl klantbeoordeling

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen