Certificaat voor hornbach.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 511 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 511 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

bij de levering is mijn pakket toch wel flink beschadigt , niet met krassen ,maar verschillende onderdelen waren gedeukt
de doos waar mijn werkbank in zat lag op een pallet,maar de bovenkant van de doos was open en gedeukt
vervolgens de deuken er zo goed mogelijk er uit geduwd kon ik de werkbank niet zonder problemen in elkaar zetten , er waren veel gaten die niet goed op z,n plak zaten
4.33

hornbach.nl antwoordt: 11-01-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. De artikelen hebben u niet onbeschadigd bereikt. Daarvoor bieden wij onze excuses aan. Voor een persoonlijke afhandeling van uw klacht, kunt u contact opnemen met onze online klantenservice. Deze is bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar onlineshop@hornbach.nl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

ik weet waar het aan licht maar ik kreeg een kapotte tegel.

hornbach.nl antwoordt: 11-01-2017

Op afgesproken tijd geleverd goede kwalitijd zeer tevreden
4.00

Het product werd netjes op tijd geleverd en een vriendelijke bezorger
5.00

Prima geregeld en complimenten over het telefonisch contact.
Echt een bedrijf waar ik zeker vaker ga bestellen.
4.67

werd goed te woord gestaan toen ik een vraag stelde.
levering netjes en op tijd
4.67

Snelle levering, makkelijk te bestellen.
4.33

Artikel paste helaas niet op de lampvoet.
Hebben hem terug moeten sturen.

Snel en alles in orde

Volledig tevreden
5.00

Heb een 2e bestelling gedaan voor tegels omdat we tekort kwamen. We mochten niet zelf de tegels ophalen om op deze manier sneller de tegels binnen te krijgen en uiteraard niet 2 keer voor verzendkosten te hoeven betalen. 40 euro om 3 pakken tegels na te bezorgen is behoorlijk prijzig. Argument was; kan niet betalen bij leverancier. Staat online wel gewoon dat je vooraf kan betalen in Hornbach.
3.33
Redelijk

mooi op tijd en juiste produkt
4.00

Pakket was door ruwe behandeling kapot. Gebeld met Hornbach en binnen een dag was het geregeld dat ik een nieuw kastje kreeg. Binnen drie werkdagen werd nieuwe kastje bezorgd. Hulde voor de snelle afhandeling.
4.00

Super snel geleverd en precies wat ik zocht

Scherpe prijs, snelle levering

Prima snelle service

Alles goed gegaan
4.00

Dat je bad op de stoep wordt afgeleverd.....
2.33
Matig

hornbach.nl antwoordt: 10-01-2017
Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Pakketten brengen we natuurlijk tot aan de huisdeur. Expeditiegoederen leveren we tot aan de stoeprand, wat betekent dat de zending aan de straatkant wordt uitgeladen of afgehaald. Dit is uiteraard afhankelijk of de vrachtwagen op de locatie kan komen, dit wordt door de chauffeur beoordeeld. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team

ik was blij verrast door de korrekte en stipte afhandeling van mijn bestelling hartelijk dank daarvoor vriendelijke groet J.van't Leven

Goedeservice

zoo

Geen klachten, uitstekend
5.00

Weinig vestigingen, in nieuwegein niet op voorraad, moet bestellen bia internet en dus 10€ exstra koster
3.67

Op tijd en goed ingepakt nu nog afhsngen
4.67

Een ruit van het bestelde aquarium was gebroken toen het aankwam. Na overleg met klantenservice en een foto van de schade, werd direct teruggebeld, dat er een nieuwe onderweg was en we verder de oude niet terug hoefden te sturen . 2 Dagen later was de nieuwe ,onbeschadigd in huis.
5.00

Snelle levering en prima product.
5.00

schapenvachtjes waren prachtig en ze werden heel snel geleverd
5.00

zeer snelle levering, goed product en goede service

Super

Snelle levering.
5.00

Het kon niet beter perfect gedaan

Levering volgens aankondiging op Website. Correct

Erg goed geregeld
5.00

ben netjes geholpen product is goed levering op tijd
4.67

Na levering was in een termijn van een week, ik kreeg geen dag door dat het procuct geleverd zou worden. Gelukkig kon ik het product aannemen omdat ik net thuis kwam. Ik vond dit wel jammer en had graag de dag ervoor te horen gekregen dat het geleverd zou gaan worden

Geachte.

Ik ben zeer tevreden over de service en levering, en
ook de kwaliteit van de geleverde werkbank en kasten,
en ook de vriendelijkheid van de chauffeurs.

MVG. Mevr. Verheij
Molenstraat 1
5331 AX Kerkdriel.

top

Alles prima verlopen.
5.00

Bestelling gedaan, maar vergat iets. Gelijk gebeld maar kon er niet meer bij gedaan worden. Moest eerst alles annuleren en dan maar opnieuw bestellen.annuleren heeft meer dan een week geduurt en geld retour heb ik na een week ook nog niet.
Jammer dat het internetsysteem nog zo beperkt is.
2.00
Matig

Meer items bestelt die op de website beschikbaar waren maar 2 dagen later telefoon gehad dat er iets niet beschikbaar was en ook niet meer leverbaar was dus vond dat iets minder maar de rest was wel goed verzonden.

hornbach.nl

hornbach.nl werd op 11-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Grootslag 1-5

3991 RA Houten
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
De heer Sigmond
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hornbach.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen