hornbach.nlBeoordelingen

Stephen Smits

Beoordelingen voor hornbach.nl

4.36 / 5.00

4.804 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hornbach.nl

Ruim 2 weken moeten wachten tot het binnen was, voor niets naar de vestiging Breda gereden. Bestelling was zoek geraakt. Kan gebeuren maar wel heel vervelend

1 week geleden
First the delivery was confirmed. Two days before they called and told me that they will deliver a day later. This caused a delay in my revocations and extra costs.

1 week geleden
Onduidelijkheid over levering en beschadigd artikel. Duidelijkheid over al dan niet vervangend artikel duurt zeet lang en 2e levering nog langer. Hornbach verschuilt zich achter de leverancier.... maar ja.... je doet toch zaken met Hornbach... Het vervangend product voldoet uiteindelijk aan de verwachtingen. Blijft jammer van het proces van nalevering van het beschadigde product

1 week geleden
Te laat geleverd, op verzoek een track en trace toegzegd gekregen. De track en trace ontvangen nadat het pakket geleverd was door de leverancier.

Een niet al te duur bad/douchescherm besteld, welke snel aankwam. Het vreemde was direct al dat er geen doos omheen zat, alleen bubbelfolie... Na het openen bij de klant bleek er geen U- profiel (montage profiel) bij te zitten. Ik heb hier meerdere malen achteraan moeten bellen, en nogal ongeïnteresseerd klinkende medewerkers te woord moeten staan. Verbazingwekkend. De laatste hielp me prima.

1 week geleden
Beste klant, We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met HORNBACH te delen. We nemen je feedback mee. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
2 weken geleden
Een rot ervaring met de klantenservice van Hornbach en de leverancier gehad. Grote mond en valse info van de klantenservice gekregen en niemand kon me vertellen waar de bestelling bleef die al geleverd had moeten worden. Erg teleurgesteld met Hornbach.

1 week geleden
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling waarin je uitgebreid jouw ervaringen deelt. We vinden het alleen jammer om te lezen dat het niet zo’n positieve ervaring is. We nemen je feedback mee. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
2 weken geleden
Dit keer slechte levering meerdere dingen besteld maar nu kwam het in vier aparte zendingen. Niet meer van deze tijd in het kader van duurzaamheid. Had 1 pallet met alles erop geleverd had een hoop ergenis gescheeld.

3 weken geleden
Levering uit webshop was volgens site op voorraad en zou snel en betrouwbaar’ geleverd worden. Het duurde uiteindelijk een week voordat het spul er was. Ligt je verbouwing toch een week stil Klantenservice was totaal niet behulpzaam. Lees de andere beoordelingen maar, steeds hetzelfde verhaal. Ajajippiejeeej: volgende keer weer bij de Gamma om de hoek

3 weken geleden
Woensdag besteld, week erop woensdag aangeboden zonder bericht vooraf, 3 keer moeten bellen.....

Moet 42 euro leveringskosten betalen en het word niet op tijd geleverd... Moet een klant teleurstellen

Bij het maken van een bestelling wordt je op een verkeerd spoor gezet voor wat betreft de levertijden. Verder zijn de transportkosten veel te hoog.

Ik had nog een onderdeeltje extra nodig, 3a4 dagen voor levering. Het was niet mogelijk deze in dezelfde verzending te krijgen en mocht gewoon extra € 8,- betalen voor verzendkosten. De levering was op dezelfde dag door twee leveranciers.

2 weken geleden
Beste klant, Op het moment dat we een bestelling binnen krijgen, wordt dit z.s.m. in ons systeem verwerkt, zodat we snel kunnen leveren. Vanaf dat moment is het niet meer mogelijk om iets in ons logistieke systeem aan te passen. We begrijpen dat dit vervelend is. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
levertijden zij n erg lang....

Track en Trace werkte niet levering zou op 14 of 15 januari geleverd worden. Naar contact en mail kwam er een track en trace van de vervoerder en werd de bestelling uiteindelijk op de 17e geleverd.

Via website een douchedeur besteld. Nergens op de website staat aangegeven dat daar dan apart een strip van 39 euro bijgekocht moet worden. Uit de handleiding blijkt pas wat er nodig is. Via de website deze strip bestellen lukte niet, waar bovendien nog eens 17,50 aan verzendkosten zouden worden gerekend, terwijl ik ook al 42,50 aan verzendkosten voor de deur heb betaald. Waardeloos

Antwoord van hornbach.nl
Beste klant, we begrijpen dat je hier van baalt. Waarom lukte het niet om artikel 5960749 via onze Onlineshop te bestellen? Heb je hier contact over gezocht met onze klantenservice? Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 505 11 11 of stuur een mail naar Onlineshop@hornbach.nl. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
Gevraagd via telefoon hoe lang de levertijd was 5dagen werd gezegd,achteraf was bedrijf 2weken dicht. Beetje jammer

Levertijden zijn niet meer van deze tijd.

Slecht duurde veel te lang volgens de website binnen 2 dagen heeft nu 5 dagen geduurd en gls slect bezorgd bij de buren maar geen nummer vermeld

Heel omslachtig en niet helder traject hoe het gaat met een levering die via een transporteur moet lopen ivm het gewicht. Ook de klantenservice weet niets. En voor dat transport ook nog behoorlijk moeten betalen. Ik denk dat ik niet meer online bij hornbach zal kopen, er zijn betere aanbieders voor minder transport kosten.

Antwoord van hornbach.nl
Beste klant, bedankt voor je feedback. Tijdens het bestellen word je op meerdere plekken geïnformeerd over de hoogte van de verzendkosten: bij het artikel, in de winkelwagen en aan het eind van de bestelling. De berekening van de verzendkosten is afhankelijk van het volume en het gewicht van de verschillende artikelen en de gehele bestelling. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
Een online bestelling geplaatst met benodigdheden om een muurtje te zetten en te betegelen. Ik dacht; makkelijk, dan heb ik alles in één keer. Nee, een dag na het bestellen een mailtje dat het in 4 leveringen gedaan word. Alles door elkaar. En daar heb ik op mijn werk 4 dagen voor moeten opnemen. Gaan jullie dat vergoeden? Kan het niet gewoon in 1 levering?? Lekker milieu bewust bezig ook nog

Antwoord van hornbach.nl
Beste klant, HORNBACH heeft ervoor gekozen om een deel van het assortiment direct vanaf de leverancier te versturen, waardoor orders met verschillende artikelen vanuit meerdere locaties verstuurd kunnen worden en in deelleveringen geleverd worden. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team