hornbach.nlBeoordelingen

Stephen Smits

Beoordelingen voor hornbach.nl

4.36 / 5.00

4.804 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hornbach.nl

Belachelijk dat er 2 bodes de zelfde tijd, allebei 2 artikelen komen brengen.

geen

De chauffeur van de transporteur tekende zelf de bon af, omdat ik eerst de levering wilde natellen. Hij had ook even geduld kunnen betrachten. Op deze wijze bezorgd hij de klant, en mogelijk zichzelf, geen dienst

Twee paletmessen besteld in één bestelling. Werden wel daags daarna geleverd, maar elk apart in een doos.

1 week geleden
Spullen komen in etappes de ene dag dit een paar dagen later weer het andere

traag geleverd

De status van mijn order kon ik niet goed volgen. Uiteindelijk bleek mijn order al drie dagen geleverd, terwijl de klantenservice van Hornbach nog zocht naar de informatie.

1 week geleden
Het bestellen en het inmeten via de winkel is schijnbaar nogal een moeilijk proces en hebben wij zelf met de vestigingsmanager gesproken en daarna nog maar een keer afdelingsmanager ook nog meerdere keren. Na ruim 3 weken is t gelukt om te bestellen. Moet er wel bij zeggen dat we altijd netjes te woord zijn gestaan. Alleen zo jammer dat we zelf telkens moeten achterheen gaan.

1 week geleden
late levering. zondag besteld laatste levering vrijdag

okay

1 week geleden
Dit product art. nr 5547039 is zeer slecht, zoals geleverd. Zeer naïef, dat de fabrikant heeft gemeend, om steenstrips te leveren, welke zelfklevend kunnen zijn. dmv 3 plakstrips per steen.De strips wegen per stuk 2kg. En lagen dezelfde avond en nacht allemaal op de grond. plakband soms nog op de steen, en soms nog op de muur. Plakband verwijderd en met tegellijm a 100euro alsnog bevestigd.

1 week geleden
Beste klant, dat klinkt inderdaad heel vervelend Als je ons een email stuurt via Onlineshop@hornbach.nl (met daarbij foto’s van de situatie en je ordernummer) helpen we je graag verder met dit probleem. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
1 week geleden
Levering was op tijd, erg fijn. Wel was ik verbaasd dat het gebruikte kistjes waren. Ik had namelijk speciaal hier besteld omdat dit er niet bijstond en het voor binnen is. Gebruikte had ik ergens anders goedkoper kunnen krijgen

1 week geleden
Beste klant, Op onze Onlineshop hebben we genoteerd staan dat het 'Echte authentieke fruitkisten' zijn. Jammer dat je dit niet had verwacht. Je mag ze binnen 30 dagen zonder reden aan ons retourneren als je ze niet wilt houden. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
2 weken geleden
Levertijd is best lang Volgen van bestelling kan beter

1 week geleden
Beste klant, Het spijt ons te lezen dat je te maken hebt gehad met een langere levertijd dan je had verwacht. Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
2 weken geleden
Levering is echt (in herhaling) veel te laat

1 week geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor je reactie. De levering is niet soepel verlopen. Dit had ons niet mogen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, HORNBACH Online-team
2 weken geleden
Hornbach noemt zich een projectbouwmarkt, maar via de website wordt dat niet waargemaakt.

Het transportbedrijf geeft een melding dat ze leveren om 23.38 uur. De dag voor de levering. Dit is veel te laat in de avond. Mijn dag planning is hierdoor erg slecht. Dit zou minimaal 8 uur vroeger moeten.

geen toelichting

2 weken geleden
Er is slechts zeer beperkte bewegwijzering op de ophaallocatie in Sloterdijk voor on-line bestellingen. Dat kan m.i. beter. Ik heb overal moeten vragen. Service: Ik had een mail gekregen met daarin een bestelnummer. De baliemedewerker heeft een fout gemaakt met het nummer en zocht zich een ongeluk. Toen ging hij zeggen dat de bestelling er nog niet was. Ja duhh...een barcode en het is opgelost

3 weken geleden
Er is bij het bestellen niet aangegeven dat je bij de levering geen dagdeel kan kiezen en je krijgt de avond voor de levering een mail tussen welke tijd het komt. Die mail kwam ook pas laat op de avond.Kreeg maar 1 deur omdat de andere beschadigd was. Nu weer een dag thuis blijven. Belde klantenservice verhaal halen en kreeg te horen: u hoeft niet bij ons te bestellen, u kun ergens anders kopen

3 weken geleden
1 product duurde 7 dagen voor ik het in huis had. Maar Worx is wel een mooi merk voor accu gereedschap.