Gabbiano- Logo - Beoordelingen

Gabbiano

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden308 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2020
Gabbiano voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul 2023
Alles ziet er goed uit een super merk. Snelle correcte levering. Echter heb al enkele shirts gehad die bij 30% was gelijk waren gekrompen. Daarom geen 5 sterren maar 4 Heb support een bericht gestuurd misschien zijn ze bereid mij een shirt ter vervanging aan te bieden. Mocht dit het geval zijn dan moet het wel 5 sterren worden.

21 jul 2023
In het verleden Gabbiano broeken gekocht waar ik er veel plezier van had. Nu zijn dezelfde broeken of niet meer in het assortiment of nooit verkrijgbaar in mijn maat. Hier baal ik echt van.

Beoordelingen voor Gabbiano

Prima service en fijne en leuke kleding
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met onze service en onze kleding. Het is ons doel om onze klanten een geweldige ervaring te bieden, zowel met onze service als met onze kledingstukken. Groet, Team Gabbiano
De kleding is altijd top voor elkaar. Goed verpakt en duidelijke instructies mocht het de verkeerde maat zijn.
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met onze kleding. Het is ons doel om altijd kwalitatief hoogwaardige kledingstukken aan te bieden die aan je verwachtingen voldoen. Groet, Team Gabbiano
20 jan 2024
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Dank je wel voor je feedback! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Tot snel weer bij Gabbiano! Groet, Team Gabbiano
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent! Dank je wel voor je positieve review. We kijken ernaar uit je snel weer terug te zien in onze winkel. Groet, Team Gabbiano
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Bedankt voor je positieve review! We waarderen je feedback enorm . Tot snel :) Groet, Team Gabbiano
31 dec 2023
Mooi materiaal, goede pasvorm en snel verstuurd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Het is geweldig om te horen dat je van plan bent om in de toekomst vaker bij ons te bestellen. We kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn en je nog meer prachtige kledingstukken te bieden. Groet, Team Gabbiano
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Jouw feedback is van onschatbare waarde voor ons. We streven ernaar om je altijd een uitstekende winkelervaring te bieden. Groet, Team Gabbiano
Mooie kwaliteit vertrouwde site
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Jouw vertrouwen in ons betekent veel voor ons en we zijn dankbaar voor je steun. We zullen er altijd naar streven om aan je verwachtingen te voldoen en je de best mogelijke winkelervaring te bieden. Groet, Team Gabbiano
Super snelle en goede service!!!
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Hartelijk dank voor je positieve feedback over onze service. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en het motiveert ons om continu onze dienstverlening te verbeteren en je de best mogelijke ervaring te bieden. Groet, Team Gabbiano
Goed contact met de klantenservice
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Bedankt voor je opmerking over ons klantenservicecontact. We streven ernaar om altijd een positieve en behulpzame ervaring te bieden. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren. Groet, Team Gabbiano

Kleding perfect, communicatie slecht

Kleding perfect , matentabel klopt niet.. contact daarna niet goed verlopen nooit antwoord gehad op email
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over onze service. We hechten veel waarde aan jouw feedback en willen graag begrijpen wat er mis is gegaan om het te kunnen verbeteren. Als je de tijd hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op om je ervaring te bespreken. Groet, Team Gabbiano
Snelle levering, goede service, mooie producten. Topmerk
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Hartelijk dank voor je geweldige feedback. We streven er continu naar om onze klanten de hoogste kwaliteit en service te bieden, en het doet ons deugd te horen dat we daarin geslaagd zijn. Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
Zeer goede kwaliteit en een vlotte afhandeling.
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Het verheugt ons te horen dat je zo tevreden bent met je recente aankoop bij ons. Het is ons een genoegen om aan je verwachtingen te voldoen. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
Mooi overhemd, warme kleur, fijne stof.
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Hartelijk dank voor je review. We zijn verheugd dat je tevreden bent met je aankoop. Jouw tevredenheid betekent veel voor ons. Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
Kwaliteit van de producten
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We waarderen je feedback enorm! We kijken ernaar uit om je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
Kwaliteit jas was matiger dan ik dacht
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, We begrijpen dat je ontevreden bent over je aankoop en we willen graag meer informatie ontvangen om het probleem op te lossen. Neem gerust contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en jouw review betekent veel voor ons. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Groet, Team Gabbiano
25 nov 2023
Snel verstuurd
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn verheugd dat je tevreden was met onze service. We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen :) Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
24 nov 2023
Goede kwaliteit van de jeans. Ook de winterjas die ik besteld heb zit heerlijk warm.
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent! We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen dus we waarderen jouw feedback enorm. Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
22 nov 2023
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, We willen je hartelijk bedanken voor je positieve beoordeling. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Groet, Team Gabbiano