Gabbiano- Logo - Beoordelingen

Gabbiano

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden308 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2020
Gabbiano voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul 2023
Alles ziet er goed uit een super merk. Snelle correcte levering. Echter heb al enkele shirts gehad die bij 30% was gelijk waren gekrompen. Daarom geen 5 sterren maar 4 Heb support een bericht gestuurd misschien zijn ze bereid mij een shirt ter vervanging aan te bieden. Mocht dit het geval zijn dan moet het wel 5 sterren worden.

21 jul 2023
In het verleden Gabbiano broeken gekocht waar ik er veel plezier van had. Nu zijn dezelfde broeken of niet meer in het assortiment of nooit verkrijgbaar in mijn maat. Hier baal ik echt van.

Beoordelingen voor Gabbiano

21 jul 2023
Antwoord van Gabbiano
25 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de broek die je wilde niet meer kunt vinden in ons assortiment. Binnenkort introduceren we twee nieuwe soorten broeken, genaamd "Atlantic" en "Pacific". Deze zijn ontwikkeld op basis van onze ervaring met eerdere broeken en feedback van onze klanten. Bovendien hebben deze broeken een betere pasvorm en kwaliteit. Misschien zullen ze jouw aandacht trekken. Als je op de hoogte wilt blijven van wanneer deze broeken precies online beschikbaar zijn, kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, kun je die sturen naar "support@gabbianodenim.com" Met vriendelijke groet, Team Gabbiano