Gabbiano- Logo - Beoordelingen

Gabbiano

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden308 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2020
Gabbiano voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul 2023
Alles ziet er goed uit een super merk. Snelle correcte levering. Echter heb al enkele shirts gehad die bij 30% was gelijk waren gekrompen. Daarom geen 5 sterren maar 4 Heb support een bericht gestuurd misschien zijn ze bereid mij een shirt ter vervanging aan te bieden. Mocht dit het geval zijn dan moet het wel 5 sterren worden.

21 jul 2023
In het verleden Gabbiano broeken gekocht waar ik er veel plezier van had. Nu zijn dezelfde broeken of niet meer in het assortiment of nooit verkrijgbaar in mijn maat. Hier baal ik echt van.

Beoordelingen voor Gabbiano

20 jan 2024
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Dank je wel voor je feedback! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Tot snel weer bij Gabbiano! Groet, Team Gabbiano
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent! Dank je wel voor je positieve review. We kijken ernaar uit je snel weer terug te zien in onze winkel. Groet, Team Gabbiano
24 jul 2023

Alles ziet er goed uit snelle levering…

Antwoord van Gabbiano
Beste klant, We begrijpen dat je een probleem hebt met je aankoop en we willen graag meer informatie over het probleem. Neem gerust contact met ons op, zodat we het kunnen oplossen. Groet, Team Gabbiano
19 jul 2023

Mooie kleding van goede kwaliteit.

Kleding is van hele goede kwaliteit en blijft heel lang goed. Wat beter kan: meer kleur in de Herenkleding. Heel vaak van die donkere en sombere kleuren. Die vindt je overal al. En houdt alle tekst eens in het Nederlands en gooi niet steeds allerlei Engelse verkoopteksten er door heen.
20 jul 2023
Beste klant, We zijn blij om te horen dat je tevreden was met je bestelling. Bedankt voor je feedback we zullen het in behandeling nemen. Met de hoop je snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
4 mei 2023
2dezelfde soorten spijkerbroeken besteld, alleen in andere kleur. Viel op dat ze anders zaten, de één strakker dan de ander. Uiteindelijk wel ervoor gekozen om ze beide te houden, maar vond dit wel een beetje apart.
16 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je transparante review. We waarderen het enorm en zullen ons best blijven doen om onze klanten tevreden te stellen. Groet, Team Gabbiano
19 jul 2023
Fantastische spijkerbroeken. Vooral de slim fit uitvoering. Italiaanse stijl met heerlijk draagcomfort en zeer goede kwaliteit
20 jul 2023
Beste klant, We zijn blij om te horen dat je tevreden was met je bestelling. Bedankt voor je feedback en we hopen je snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
12 mei 2023
Goede bezorging en fijn dat je achteraf kan betalen. Jammer dat de keuze in blouses en t- shirts niet groter is.
16 jun 2023
Beste klant, Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze herenkleding. We waarderen je feedback enorm en hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. We krijgen maandelijks nieuwe drops en collecties, dus blijf ons volgen voor de laatste updates. Groet, Team Gabbiano

Mooie trendy kleding

Mooie, trendy kleding van goede kwaliteit en voor een prima prijs.
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent. We kijken ernaar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen :) Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
19 jul 2023
Goede kwaliteit en de levering was op tijd
20 jul 2023
Beste klant, We zijn blij om te horen dat je tevreden was over je bestelling. Bedankt voor je feedback met de hoop je snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
17 okt 2023
Snelle levering en altijd goede service
24 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat onze services naar verwachting waren. We hopen je snel weer terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
22 nov 2023
Gewoon tevreden klant van jullie merk
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze herenkleding. Je feedback betekent veel voor ons en we kijken ernaar uit om je binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in onze webshop. Groet, Team Gabbiano
Prijs/kwaliteit is goed
18 aug 2023
Mooie kwaliteit trui
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Wat leuk om te horen dat je tevreden was over je bestelde trui. Bedankt voor je positieve beoordeling! We hopen je snel weer terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
25 nov 2023
Snel verstuurd
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn verheugd dat je tevreden was met onze service. We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen :) Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
22 jul 2023
Kwaliteit
25 jul 2023
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, We willen je hartelijk bedanken voor je positieve beoordeling. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Groet, Team Gabbiano
Antwoord van Gabbiano
Beste klant, Dank je wel voor je positieve review. Het doet ons plezier om te horen dat je tevreden bent met onze service. We blijven ons inzetten om je verwachtingen te overtreffen. Groet, Team Gabbiano
16 okt 2023
24 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je aankoop, Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Team Gabbiano
29 jul 2023
2 aug 2023