purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.048 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor uw sterrenwaardering. Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey.
7 apr 2024
Antwoord van purdey.nl
Bedankt voor uw sterrenwaardering! Wellicht weer tot een volgende keer bij Purdey.
MV
Miriam v.
Vlaardingen

Tegenvaller

Bezorging niet erg snel in vergelijking met andere webshops: 7 dagen. Product qua kleur niet conform foto en viel tegen. Teruggestuurd. Kosten retour: circa 6! De reactie/uitleg van Purdey op mijn beoordeling doet niets af van de teleurstellende ervaring met deze webshop!
Duurt erg lang eer ik de artikelen kan ophalen in de shop. Heb 1 wk geleden besteld en nog niks ontvangen. Ik had gehoopt vòòr Pasen de bestelling te ontvangen
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Het beste is dat u onze klantenservice een mail stuurt met uw ordernummer. Zij kunnen dit dan voor u uitzoeken en informeren over uw bestelling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
De kwaliteit van de kleding vind ik matig
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat jammer te lezen dat u onze kwaliteit matig vind. U mag dit altijd nader toelichten in een mail naar klantenservice@purdey.nl Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Bestelling is niet bezorgd.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat uw bestelling (nog niet) is bezorgd. Bij interne navraag heeft u contact met onze klantenservice. We gaan ervoor zorgdragen dat uw bestelling uiteraard wordt bezorgd. We vragen echter even geduld, aldaar uw pakket waarschijnlijk vanuit de pakketdienst naar ons retour komt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare

Maattabel hanteren van JCSOPHIE

Ik zou iedere klant die van plan is kleding van het merk JCSOPHIE te bestellen willen adviseren de maattabel te volgen ! Maattabel is correct. Ik zag geen verzendbewijs om te retourneren in mijn bestelling maar klantenservice heeft mij direct en uitstekend geholpen. Het retourneren met PostNL is verbeterd en makkelijk geworden voor de klant.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat fijn te horen dat alles vlot is verlopen met zowel het bestellen als het retourneren. Wellicht weer tot een volgende keer. Met vriendelijke groet Purdey Webcare
CS
christine s.
Heist-op-den-Berg
19 mrt 2024

PERFECT !

Ongelofelijk lieve, behulpzame en vriendelijke dames die je helpen en bijstaan in het kiezen van een mooie outfit. Ik ga er enorm graag winkelen. En als toemaatje krijg je nog een heerlijke kop koffie met bonbon aangeboden. Wat wil je nog meer ? Christine x
19 mrt 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie review. Zo leuk om te lezen. We doen graag ons best voor u als klant van Purdey. Een warm welkom! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Purdey webcare
IV
I v.
Gorssel
17 mrt 2024
Op de website staan niet altijd dezelfde artikelen als in de winkel en omgekeerd. Misschien toeval..Wel fijn dat materialen vermeld worden. Maatvoering soms vreemd: gilet maat 36 is eigenlijk maat 40…al eerder gemerkt bij andere artikelen.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. In principe betreft de collectie online als in de winkels hetzelfde. Mocht u dit anders ervaren, dan zou u altijd de klantenservice een mail kunnen sturen, met welk artikel u mist online en/of in de winkel. Dit geldt hetzelfde over de maatvoeringen. U mag dit altijd per mail aan ons kenbaar maken. Want dan kunnen we het nakijken. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
24 mrt 2024
Purdey is weer terug van weggeweest!! Een hele mooie mode voor het nieuwe seizoen met een leuke korting van 10% Nu nog het boekje afwachten voor nog meer kortingen in april!!! Vind dat altijd weer spannend!!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u zich weer helemaal kunt vinden in onze nieuwe collectie. Onze Privilege Dagen zijn ook altijd een feestje! Deze dagen kijken we dan ook met z'n allen naar uit. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Er zijn fijne professionele dames die de kleding op de juiste manier laten uitkomen…mooie sjaal of riem erbij…verder zijn zij zelf t grote voorbeeld omdat ze steeds de nieuwste modellen dragen…
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Wat een mooi compliment. Dat is ook wat we graag willen uitstralen. In de winkels echter ook online op onze website. Heel kijk en shopplezier en mocht u een aankoop hebben gedaan, heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Aantrekkelijke modereportages en prijzen. Goede kleuren, die modieus, maar ook tijdloos zijn. Het is fijn dat veel op elkaar af te stemmen is. Kortom een stijl waar ik van hou.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat een ontzettend mooi compliment. Ik geef dit graag door aan ons team. Heel veel kijk en shopplezier! En mocht u al items van dit seizoen hebben gekocht, heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Goed spul en tijdig geleverd. Je moet alleen wel verzendkosten heen maar ook retour betalen. Dat maakt het een dure grap als iets niet past….
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat de bestelling naar wens is geleverd. Onder de €75,- wordt er bij een online bestelling €4,95 verzendkosten gehanteerd. Op het moment dat u het item aan ons retourneert, houden wij op de terugbetaling €5,95 retourkosten in. Dit zijn 2 aparte kosten. U kunt het wel gratis ruilen/retourneren in 1 van onze winkels. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare