purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl

1.105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.700 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jul 2023
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

3 aug 2023
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd

Beoordelingen voor purdey.nl

Product voldoet aan verwachtingen! Soms is de foto mooier dan het daadwerkelijke kledingstuk. Dat is nu niet
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Online op onze website proberen wij de foto's van onze collectie, zo goed mogelijk in beeld te brengen. Dit heeft echter met veel factoren te maken waardoor het soms in werkelijkheid er wellicht iets anders uit kan zien. Denkend aan: waar de foto gemaakt wordt/is (bijvoorbeeld in een studio), belichting, schaduw en het model die het item draagt. We hebben gelukkig 26 winkels waar de kleding ook hangt en mocht er winkel bij u in de buurt zijn, dan is het wellicht het advies om daar eens te kijken en te passen :-) Voor nu in ieder geval heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Vind purdey een fijne winkel om wat te kopen prettig geholpen.helemaal niet het is prima zo geen klachten.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Wat leuk om te horen! We hopen dat u nog lang naar volle tevredenheid bij ons blijft shoppen. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
10 feb 2024
Pakje kwam verzorgd aan. Had alleen graag eerder een ontvangst bewijs gehad en een trac en tracé
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Op het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, wordt er een mail gestuurd met een track & trace code. Deze mail kan soms in de ongewenste mailbox/SPAM belanden. Soms kan er ook een foutief mailadres (typefout) in de bestelling staan, dan zal de mail inderdaad niet aankomen. Aan de hand van uw gegevens, kan ik dit nu niet voor u nakijken. Mocht u dit graag willen, dan zou u onze klantenservice even een mail kunnen sturen, zodat zij in uw bestelling kunnen kijken welk mailadres er bij ons bekend stond. Met vriendelijke groet, Purdey webcare
10 feb 2024
Vind de kwaliteit en style mooi alleen jammer geen maar 46 dus de broeken zijn vaak te klein
CD
10 feb 2024
Klantvriendelijk, mooie kleding en gezellig. Altijd bereid te helpen en advies te geven. 👍
online uitverkocht,na fijn telefonisch contact mijn blazer opgestuurd,zo fijn!!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn dat mijn collega's van de klantenservice u toch nog hebben kunnen helpen met het item die u zocht. Heel veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Prima verzending en retourprocedure. Prettige contacten met de klantenservice!
De klantgerichtheid is zo perfect, dat je daar natuurlijk weer naar teruggaat!
Snelle levering, prima kwaliteit. Purdey doet en is wat zij zeggen! Top.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Super leuk te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Heel graag gedaan en heel veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
EP
Vind de kleding echt mooi en blijft mooi ben een tevreden klant gr Elly
IB
Ida B.
Budel
Keurig verzorgd altijd! Komen afspraken altijd na. Klantenservices top!
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat super te lezen dat alles naar wens verloopt. En de dames van de klantenservice zitten graag voor u klaar ;-) Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
De inspanning die gedaan werd toen ik een verkeerde maat had besteld.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige zaak in Maastricht.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat een ontzettend mooi bericht over onze winkel in Maastricht. Ik geef dit dan ook graag aan ze door :-) Graag weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
EK
E. K.
Appingedam
4 feb 2024
Mooie kleding. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.
3 feb 2024

Dit is het bestelde truitje, erg leuk!!

Bedankt dat het pakje in de brieven bus is gedaan , heel fijn.
3 feb 2024
Eenvoudige manier van retourneren en onmiddellijk geld terug
GG
Gieta G.
Leiderdorp
De verkoper was heel erg behulpzaam. Een 10+ voor haar.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Mega leuk om te lezen! Als wij wisten om welk winkel dit gaat, dan kunnen we het de verkoopster doorgeven, dat zal zeker een glimlach op haar gezicht geven. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
Heel fijne verkoopster. Klant staat echt centraal.
Antwoord van purdey.nl
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend fijn te vernemen dat u zich bij ons echt klant voelt :-) Heel graag gedaan en wellicht weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Purdey webcare
Bestelling en levering verliepen vlot en naar wens.
4 feb 2024
Vriendelijke verkoopmedewerkers en heel behulpzaam